Hotel Kerme Ottoman Palace

9,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kerme Ottoman Palace bij:

2 reviews over Hotel Kerme Ottoman Palace in het Nederlands

Bart en Jeannet, 21-10-2007

Elk oordeel subjectief is. Wij hebben al heel wat gezien. Ook in Turkije. Door deze gekleurde bril hebben wij deze accomodatie zo objectief mogelijk proberen te beoordelen. Het is een prachtig kleinschalig hotel. Wij verbleven in de luxe en duplex kamers. De duplex kamer was wel gehorig. Het gesnurk en gekreun van de buren was goed te horen! Er waren uitsluitend Engelsen. Een groot deel daarvan was bejaard. Volgens de obers is dit ook in het hoogseizoen het geval. Je gaat erheen voor de rust maar wij dachten soms dat we in een Engels bejaardentehuis waren beland. Beetje teveel van het goede! Uitstekende en vriendelijke obers. Prima service. Voor Turkse begrippen prima eten maar na een week ben je aan wat anders toe. Excursiemogelijkheden beperkt. Met dolmus naar Marmaris of Mugla uitstekend te doen en kost weinig. Mooie omgeving met klein haventje. Goede vakantie gehad maar niet een die voor herhaling vatbaar is.
Gereisd met partner in oktober 2007

Dina en Henk, 12-9-2007

Van 28 augustus tot en met 11 september verbleven wij in Ottoman Residence. Het hotel is erg mooi ingericht met veel hout en antiek in Turkse en Ottomaanse stijl. Wij hadden een ruime duplex kamer, die goed schoon werd gehouden. Het eten is erg goed en gevarieerd. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk relaxen bij het zwembad (met handdoek service)of in de tuin met zitkussens aan de rivier. Maak een boottochtje over de Azmak rivier. Wij zijn zeer tevreden over dit hotel.
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kerme Ottoman Palace in Akyaka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kerme Ottoman Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kerme Ottoman Palace scoort een 9.87 uit 10 op basis van 4 reviews.