Hotel Kardelen ****

Kardelen
6,8

4 reviews over Hotel Kardelen in het Nederlands

helene, 26-4-2006

Ik ben in november 2004 geweest. Veel polen, die zich veel ruimte rond het zwembad toeeigenden. Het eten was niet lekker, weinig variatie. We hadden all inclusive geboekt, maar er was een beperkt aanbod, veel moest nog betaald worden. De omgeving was erg leuk, het eten op het strand was ook lekker. Eeen leuke vakantie gehad, maar ben blij dat ik nu weer naar Antalya, Lares Park ga.
Gereisd anders in april 2006

Mary Advokaat, 25-9-2005

Wij zij net 2 weken terug van dit hotel.

Als je vergelijkt met andere hotels is de prijs verhouding niet best. half pension en dan voor 2 personen 8 dagen nee dan zijn er wel betere hotels voor 850 euro.

het hotel zit vol met polen wij waren de enige nederlanders. het eten was niet echt uitgebreid maar de kamers wel schoon. het personeel daar hadden wij geen contact mee want die konden slecht engels.

nee voor ons is het niet voor herhaling vatbaar. over 4 weken ga ik weer maar dan neem ik het er naast gelegen hotel nova park.

Voor de rest ligt het hotel wel dicht bij de winkels en wil je lekker en gezellig eten ga dan naar het steak house aan de overkant.

Gereisd anders in september 2005

Wil, 18-11-2004

Wij waren er van 10 tot 17 november 2004. Het hotel ging eind van de maand dicht voor de winter. Blijkt dat het hotel zit aangesloten bij een Poolse organisatie en dat er zomers veel Polen logeren. Bij binnenkomst moest er 30 euro extra worden betaald om een kamer met zeezicht te krijgen. Na twee dagen vroeg men nog 10 euro extra aan de mensen die in eerste instantie niet wilden. Hotel is verder prima, goede ligging, mooie kamers, mooi zwembad en goed van eten en drinken. Wel de bonnetjes in de gaten houden die moeten worden afgetekend voor de genuttigde dranken, men vergist zich nog wel eens waardoor deze later niet gratis blijken te zijn, maar tot de extra's worden gerekend.
Gereisd anders in november 2004

Hannie en Nick Waterman, 24-10-2004

Wij zijn geweest 13-10tot20-10-04 en hebben het reuze naar onze zin gehad. Prima Hotel,mooi zwembad en ontzettend vriendelijk personeel. Goed eten en prima keus.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kardelen in Ankara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kardelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kardelen scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.