Hotel Safira Palms ****

Safira Palms
7,6

8 tips over Safira Palms

krisje, 16-11-2013
Wij hebben twee maal met de quad gaan rijden,als ge ga doen echt een aanrader maar ge moet dienne nemen aant strand veel goedkoper en vriendelijk .
Kathy3, 12-6-2013

Wij zijn met een quad gaan rijden onder begeleiding van een jonge Tunesiër,die heeft ons naar een zoutvlakte gebracht en een kleine oase,dit was wel de moeite.

Wij zijn ook met paard en koets naar Zarzis geweest dit is bij ons ook dik tegengevallen...

jacqueline, 5-2-2013

themarestaurant hoeft niet voor de Tunesische specialiteiten, daar die toch elke dag ook voorhanden zijn. Maar bediening aan tafel en een ander contact met de gasten maakte dit voor ons toch leuk!

De ligging is inderdaad niet zo gunstig. Er is niets buiten het hotel. Toch kan men er mooie, lange strandwandelingen maken waar men alleen door vriendelijke mensen begroet doch niet lastig gevallen wordt.

Kortom, hier vindt men rust en geniet men van de zon en de zee.

Fam. Vannevel - Engelen, 10-9-2012

Tip nummer 1: vergeet nooit dat je in een Afrikaans land bent... vooral naar mentaliteit toe!

tip nummer 2: Maak geen trip met Anis (Iberostar) naar Zarsis. Is 1 grote verkoopstruk. Je gaat dan naar een zgn tapijtweverij maar is gewoon om tapijten aan te smeren en een bezoek aan de "kruidenmarkt". Dit laatste is gewoon 1 winkeltje waar hij ook een percentje op de verkoop heeft...

Madleen, 30-8-2012

Je kunt niet zelfstandig dingen ondernemen, maar gelukkig kunnen de reisleiders je veel informatie geven over de activiteiten in de omgeving.

Voorbeelden van activiteiten:

- Quad rijden (2 uur; 25 euro pp)

- Met de koets naar Zarzis (4 uur; 25 euro pp)

- Kameelrijden (2 uur; 25 pp)

- Bootreis (2/3 uur; 25 euro pp)

enzenz.

Kameelrijden was leuk, voor tien minuten. Twee uur is ontzettend vermoeiend en warm. Is geen aanrader, tenzij je het niet erg vindt om twee dagen een zere kont te hebben.

Mariska van den Ancker, 15-8-2012

Kom naar dit hotel toe als je een rustige vakantie wilt en vooral niet te veel ondernemen.

Wij zijn 2 ochtenden wat gaan doen: naar de markt in Zarzis met de koets en gaan quad rijden langs de zee en door de Sahara. Voor de prijzen kun je dit niet laten, beide een aanrader!!

Hans, 30-5-2012
Wil je toch iets ondernemen, ga dan met een taxi. Chauffeur Jamal of Kamal rijden je overal naar toe, plaatsen waar bijna geen toerist komt en kunnen je veel vertellen.
Fam van der Heijden, 7-11-2011
de Markt in Medoun op vrijdag en stad Hamout Souk is zeer de moeite waard om naar toe te gaan. Ook het bezoek aan de nomaden en berbers is ook de moeite waard. Mocht je toch daar zijn neem dan een trip op een kameel of dromedaris. Neem een persoonlijk chauffeur vraag aan je reisleider in het hotel of hij je daar bij kan helpen. Je hebt dan meer waar voor je geld buiten dan je met een georganiseerde bus trip meegaat.