7,6

182 reviews over Hotel Safira Palms in het Nederlands

Leuk hotel voor strandvakantie

Deborah, 11-1-2014

Het hotel is goed verzorgd en mooi ingericht. Het enige wat tegenviel was de ligging. Het hotel is ideaal voor een strandvakantie maar als je graag dingen gaat bezoeken raad ik je een ander hotel aan. Het eten was matig, als je daar meer dan één week verblijft merk je dat het toch wel heel vaak hetzelfde is. De service was op zich wel goed als je af en toe een fooi betaald.
Gereisd met partner in augustus 2013

Géén 4 sterren waard.

De Meyr Magda, 9-12-2013

Verblijf van 13/10/13 tot 25/10/13. Zijn al in veel Iberostars hotels geweest, maar dit viel erg tegen. Eerste week : strand = vuil, bergen zeewier, versleten ligbedden, dunne uitgerafelde handdoeken.

Buffet = weinig variatie. Badkamer aan vernieuwing toe. Géén animatie. Shows miserabel. Maar dan plots tegen 20/10/13 werd alles opgekuist, zelfs strand, alles geschilderd , animatieteam moest minigolf herschilderen en petanquebanen vernieuwen. Dit alles omdat er een groep van 150 Vlamingen kwam via een tijdschrift met Sergio en de Romeo's. Toen moest alles perfekt zijn. Buffet werd uitgebreid en zeer gevarieerd. Zeewier werd elke dag opgekuist. Die tweede week was volledig het tegenoverstelde van de eerste week. Waarom dan pas al die moeite ? Die eerste week hebben wij ook hetzelfde betaald. Maar we gaan daar zeker nooit meer terug, en zullen het hotel niet aanbevelen.

Dit is onze eerste maal dat een Iberostar hotel tegenvalt.

Wij waren teleurgesteld !

Prijs/kwatliteit uitstekend !

Herman V, 25-11-2013

We verbleven hier 8 dagen. Ondanks laagseizoen (heel weinig volk) was de bediening en het eten top. Wie uitkijkt kan alle dagen iets anders eten ondanks het feit dat sommige dingen terugkomen maar dat is thuis toch ook zo zeker ?? Sommige beoordelers zijn blijkbaar nooit tevreden als je de commentaren leest... Wij genoten in elk geval en kunnen dit hotel aanbevelen. Houd er wel rekening mee dat er in de buurt op toeristisch gebied niets te beleven valt. Ga je voor de rust en goed eten en drinken dan ben je hier op een goede plaats !
Gereisd met partner in november 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Safira Palms**** bij :

Eerste maar ook de laatste keer.

krisje, 16-11-2013

Het hotel was wa verouderd, maar ok .Het personeel is HEEL vriendelijk en hulp zaam .Het ligt ver van alles maar hotel zelf was goed eten vonden wij goed. Het ergste waar ik mij aan stoorde was die Katten die de mensen eten gaven aan tafel zelfs het het personeel deeden de katten weg.Twas goed maar geen 4 * .
Gereisd familie in oktober 2013

Ik begrijp de negatieve kritiek maar niet!

geert Declerck, 6-11-2013

Met een afwachtende houding vertrokken naar dit hotel want ik had debeoordelingen hier es doorgenomen en die bleken zowel goed als slecht te zijn.. Maar ik versta echt de kritiek niet! Wie hier durft te klagen over de keuken slaat de bal volledig verkeerd. Er was niets maar dan ook niets uit het buffet dat wij (5 volwassenen) niet lustten. Animatie was top en overvriendelijk, evenals het overige personeel. . Excursie (op zoek naar dolfijnen) bracht waar voor zijn geld. Het zwembad was feeeriek en werd iedere morgen grondig gepoetst. Akkoord er zit wat sleet hier en daar maar niet om van te walgen toch. Het is ook maar weer wat je verlangt in het leven en hoe je ingesteld bent. Het strand is niet de mooiste maar ook niet de lelijkste. En de tunesiers zelf zijn een heel vriendelijk volk. Top...wij komen hier zeker terug. Enkel een geldautomaat ontbreekt maar via een strandwandeling van 10 min. naar het volgend hotel en we konden daar dan pinnen.
Gereisd familie in oktober 2013

Prachtige vakantie in Zarzis

Wendy, 28-10-2013

Zijn met een groepsreis naar deze bestemming geweest. We werden zeer goed ontvangen. Direct aperitiefje en je werd er direct op je gemak gesteld. Het personeel deed echt zijn best om het iedereen zo goed mogelijk naar zijn zin te maken. Het eten is in buffetvorm, dus er is voor iedereen wel iets. iedere dag soep, verse groentjes (warm en koud) vlees, vis, vegetarisch, pannekoeken, super desserts. Te veel om op te noemen. De kamer zijn een beetje verouderd, maar proper. Misschien 1 puntje; de matrassen; deze zijn we een stukje harder dan wij gewend zijn.

Het animatieteam is top. Wij verbleven er 7 dagen en hebben slechts 1 excursie meegemaakt. Er was iedere dag meer of genoeg om te doen. Aquagym, darts, ritjes met kameel of paard,... Maar nog eens een pluim voor deze mensen, en in het bijzonder animatrice Titti (Intissar Jaouadi). Wij gaan zeker terug.

Boek dit nooit,

Mart, 21-10-2013

Dit hotel is iberostar onwaardig boek dit niet. Overal schimmel van de lift tot de bar. Van de badkamer tot de kastdeur. Tuinzicht is zicht op bouwplaats of woestijn die gebruikt word als plaatselijke vuilnisbelt. Eten in restaurant niet afgedekt. Vol met vliegen,te weinig opscheplepels. En zo kan ik wel effe doorgaan.

Nogmaals als je naar hel wil en geen hulp wil boek dit. Wil je een relax vakantie ga dan snel door na een ander hotel

Gereisd familie in augustus 2013

Dit nooit meer

Pierre wagner, 18-10-2013

Ik begrijp de omwenteling niet van het hotel als je de commentaren leest van de voorbije maanden,ofwel ben ik gek maar deze goede commentaren komen totaal niet overeen wat wij hebben mogen ervaren nml barslecht eten...kamers totaal niet in orde... Handdoeken aan't zwembad of zee waren inderdaad vodden waarmee je wagen kuist en waar ze dan nog een waarborg voor durven vragen.....het personeel kan er natuurlijk niets aan doen maar de leider van het zwembad is de meest hypocriete mens ooit ontmoet ... 0mschrijving in 2 woorden :Weggegooid geld
Gereisd met partner in oktober 2013

Dit nooit meer- blijf er weg a.u.b

Mark & Martine, 17-10-2013

was ik met de wagen gekomen, ik was direct weg; het is absoluut geen 4 sterren hotel en zeker geen Iberostar Hotel; alles is er oud en versleten; strandstoelen zijn volledig doorlegen; je ligt letterlijk op de buizen; de handdoeken zijn nog slechter of de vodden die ik gebruik om mijn wagen te poetsen; de toiletten worden amper gekuist; het zijn zwijnestallen; het eten is verschrikkelijk; voorbije zaterdag was er een externe firma met enquetebladjes om in te vullen; met heet een -4 gekregen voor het eten; het bad zit vol met roestplekken; echt schandalig; iedereen met wie je sprak wou zo vlug mogelijk naar huis.De borden en glazen zijn nog vuil, vettig en smerig; verschillende mensen liepen er ziek met zware diaree.

Blijf er weg van dit hotel; op de koop toe waren daar nu de laatste 5 dagen een bus Lybiers aangekomen; dan was de maat vol; die palmen alles in ; zitten in het zwembad met kleren en alles aan: echt walgelijk

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Annuleer als het nog kan.

Astrid en Theo, 23-9-2013

Nog nooit zo`n verschrikkelijke vakantie gehad. Ik zal proberen het zo kort mogelijk te verwoorden. Op de eerste plaats ligt het hotel in the middle of nowhare. Het heeft één van de slechtse stranden van Tunesie, vies vuil en drapperig wat niet of nauwelijks wordt schoon gehouden. Slechte strandbedjes en zonder matrassen. Badlakkens die kapot zijn en veels tekort. Badkamers vol met schimmel. Sanitaire voorwerpen wat totaal niet wordt schoongemaakt. Kamerdeuren die klemmen. Balkondeuren die niet dicht gaan. Dan wel of geen warm water of helemaal geen water. Regelmatig onvriendelijk personeel. Eten koud zowel 's middags als 's avonds en vaak hetzelfde eten. Gigantisch veel vliegen tijdens het eten, verschrikkelijk gewoon. We weten natuurlijk ook dat er in zulk soort landen in de hotels er wel het één en ander mankeerd, maar dit spande echt de kroon. Wij raden dit hotel ten strengste af, want onze duur verdiende vakantie was in 2 weken snel naar de filistijnen.
Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Safira Palms**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Safira Palms in Zarzis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Safira Palms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Safira Palms scoort een 7.57 uit 10 op basis van 239 reviews.