7,3

6 reviews over Hotel 18-35 Medi Sea Club in het Nederlands

toffe en rustige plek

cyntia ravyts, 26-11-2008

ik ben samen met mijn vriendje eind augustus 2008 geweest. wij hebben er echt van genoten. het is helemaal niet duur voor naar daar te gaan. de kamers waren heel proper en groot. het eten was er zeer lekker. alleen de ligging was minder. we gingen dan met de taxi naar tunis (de hoofdstad) voor maar 10 euro heen en terug. en het is een halfuuur rijden tot daar. persoonlijk vind ik dat je niet met kinderen naar daar moeten gaan. het is echt een jongerenhotel met discotheek tot 3uur ' s nachts. je hebt er 3 zwembaden, 2 buiten en 1 binnen. het is een groot hotel en het is daar zeer mooi! kortom zeker doen!!
Gereisd met partner in augustus 2006

schitterende reis

errison verheggen , 9-9-2008

ik vond het heel fein . het was wel dat je in de woestijn zit ik vond de animatie heel leuk , de bediening was ook goed het eten ook , voor herehaling vatbaar
Gereisd met vrienden in september 2008

davy, 18-9-2007

vond het een zeer aangename vakantie waar je kan feesten tot in de vroege uurtjes. de bediening was zeer vriendelijk en gedienstig kortom aanrader
Gereisd met partner in september 2007

Charlotte M, 2-9-2007

Het hotel op zich was goed verzorgd. De toiletten waren af en toe wat vuil en er was niet altijd toiletpapier maar in het algemeen was dit allemaal vrij goed. De animatie en het personeel waren zeer goed. Het eten was lekker maar een beetje eentonig, elke dag couscous, pasta, rijst, wel elke keer op een andere manier maar toch hetzelfde.. Wel opgelet voor de mannen van de security want ze kunnen vrij opdringerig zijn en hebben nogal losse handjes. Over het algemeen ben ik zeer blij van onze reis, ik heb er heel erg van genoten en kan het aanraden aan mensen die ervan houden om een feestje te bouwen want het is er elke dag feest tot in de vroege uurtjes!!!
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Ellen, 11-8-2007

Wij zijn half juni naar medi sea club geweest.

Het hotel ligt op +- 30 km van Tunis en in de buurt zijn er geen winkeltjes of restaurants. Wel spijtig. En als je een taxi wil nemen kost die al snel 35 dinar (20 euro) (Zij zijn wel volop bezig met wegen aanleggen en ze zullen snel starten met het bouwen. Dus over enkele jaren zal het er helemaal anders uitzien)

Over het hotel zelf waren we best tevreden. Afgelopen winter werd de buitenkant (zwembaden, strand, sporttereinen,...) vernieuwd.

De kamer zijn wel wat ouder en simpeler, maar werden steeds heel goed schoon gemaakt.

Het eten was ook best lekker. Er was steeds voldoende keuze maar hetzelfde kwam wel vaak terug. Het was wel zo dat de desserts vaak niet aangevuld werden. Dit vonden wel wat jammer!

Je moet zeker ook enkele uitstapjes doen zoals de dromedaristocht, quaduitstap, marktje van Nabeul,...

Wij hebben alvast genoten van onze vakantie!!

Gereisd met vrienden in juni 2007

Laura Vander Kerken, 16-5-2007

De service was vrij goed > heel vriendelijk personeel.

De animatie was goed, maar wel elke dag hetzelfde.

De ligging was ronduit slecht.

In onze reisbrochure stond dat Borj Cedria een gezellig dorpje was...eigenlijk is het gewoon een woestijn met vuilzakken in.

Het hotel was ook vuil. De kamers zelf waren wel proper, maar we hadden bijna nooit water en de airco was kapot.

Het eten was ook altijd hetzelfde.

De stoeltjes aan de zwembaden waren bijna allemaal stuk en altijd bezet.

Strand/zee >> vuil.

Kortom: niet boeken

Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 18-35 Medi Sea Club in Tunis / Borj Cedria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 18-35 Medi Sea Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 18-35 Medi Sea Club scoort een 7.31 uit 10 op basis van 13 reviews.