Hotel Royal Golf ***

5,6

28 reviews over Hotel Royal Golf in het Nederlands

sabri arfaoui

arfaoui sabri, 27-7-2008

ik ga elke jaar naar deze hotel en het is heel goedkoop maar het ligging is wat minder de strand is 15 min van het hote maar het gaat wel .het eten is perfect met meer varia de kamers zijn heel goed en netjes en proper .de animatie is ok heel goed in het kort heel het hotel is goed voor de prijs wat ze vragen en ik hoop dak deze zomer kan weer gaan.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Kelly Erens, 1-2-2007

Ik vond het royal golf geweldig,

Ook heb ik daar mijn exvriend ontmoet,

De mensen zijn erg vriendelijk en ze doen erg veel voor je waar voor je geld,

Het ontbijt,lunch,diner waren altijd heerlijk,

Ik vind dat peter tobs ongelijk heeft,

Vooral de disco was geweldig savonds,

De touroperator brommertour was minder daar i.v.m dat ik daar een ongeluk mee hebben gehad en ik was er ernstig aan toe,

Ik had geluk dat ik in een boom bleef hangen anders was ik in het ravijn gevallen,

Verder is alles prima in het hotel,

Het personeel is erg lief,

En me ex vriendje vond ik helemaal top!!!

Gereisd anders in februari 2007

Tina, 14-6-2006

ben al verschillende malen in dit hotel geweest. Laatste keer zomer 2005 en ga deze zomer terug. Vele van de onderstaande opmerkingen zijn onterecht. Je betaalt niet veel voor je all in dus kan je geen luxehotel verwachten zoals hotel Dar Ismail in de buurt waar je veel geld betaald voor half pension. Het eten was meestal goed, mss wat meer variatie. De animatie is goed en er is genoeg te doen. Vergeet nooit dat dit niet België is!!!
Gereisd anders in juni 2006

Ariane De Borger, 15-5-2006

Zeer lekker en gevarieerd buffet en hele goede service. Enig minpuntje was de speeltuin die onbruikbaar is.
Gereisd anders in mei 2006

Wim en Dominique, 29-1-2006

Dit is het minst goede hotel die we ooit hadden!

Maar ja, je moet dan ook prijs/kwaliteit bekijken! Heel vervelend dat je steeds enkel wegen en oude spoorwegen en vervolgens een stuk (smerige) duinen over moest om naar het strand te gaan! In de beach-bar zeer vervelende mannen! Koppel of geen koppel, ze proberen steeds vrouwen te versieren! Het zwembad stelt niet veel voor! De lunch was nog het best van al. In het restaurant waren we het eten al na 3 dagen kotsbeu! Iedereen in't hotel is er minstens 2 à 3 dagen zwaar ziek!!!! De bekers roken steeds naar anijs, wat je ook dronk, dégoutant!!

Een scootertocht op eigen houtje maakte veel goed! Heel veel gezien.

Voor mij hoogstens 3* dit hotel!

Gereisd anders in januari 2006

Vandemotte, 19-10-2005

Had ik deze site maar ontdekt voor ik naar dit smerig hotel ben vertrokken ! Al het neg. van hieronder is waar. Om zelf een vb te noemen : obers met vieze hemden die ze gewoon de volgende dag terug aan hadden .Zo kan ik nog tientallen zaken noemen met betrekking tot onhygiëne.
Gereisd anders in oktober 2005

M. Couvreur., 2-10-2005

Het gaat niet over details in dit hotel , maar echt over basiseigenschappen zoals hygiëne en veiligheid die niet aanwezig zijn . Hebben hierover een objectief dossier overhandigd aan ons reisbureau=> deze hebben hierop zelf een klacht ingediend. MAW beste mensen laat je niet doen : dit kan echt niet door de beugel !
Gereisd anders in oktober 2005

Tamara, 25-9-2005

Ben ondertussen 2X in het hotel geweest, deze zomer periode juli en nadien nog eens in augustus. Het eten is idd niet altijd gevarieerd, maar wel steeds lekker (mét uitgebreid dessert buffet) Wel ontbraken en soms borden en bestek, maar dit kan je ook gewoon vragen. Ik vond het personeel heel vriendelijk, geïnteresseerd... Ik merk dat men moeite doet om het hotel op te knappen. Veel de klachten hier vind ik onterecht! De jetair hostess was eerder de boosdoener ter plaatse: vooringenomen en onrespectvol tg plaatselijke bevolking! Laat jetair daar maar iets aan doen.

Rita, 21-9-2005

Was er in juli 2001, juli 2005 en was zo tevreden dat ik een maand later terugkeerde. Personeel was zeer vriendelijk, animatie OK. Strand zeer rustig en bewaakt.Maaltijden iets minder en er ontbreekt wel een laagje verf. Voor de prijs van een Fiat koop je geen Mercedes. Ik ga zeker terug.

Guido Schellekens, 5-9-2005

Waren hier de twee laatste weken van augustus 2005. Hotel is zéér dringend aan opknapbeurt toe. Het heeft mogelijkheden maar er zijn 1001 kleine mankementen. Personeel was vriendelijk maar niet steeds even efficiënt.

Maaltijden in buffetvorm.

Animatieteam zeer levendig.

Een aantal dingen uit de all-in formule ontbraken.

Zou het hotel niet aanraden.

Tabarka was vuil en oninteressant.

Jetair zou beter moeten weten om dit hotel als **** aan te prijzen.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Golf in Tabarka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Golf scoort een 5.61 uit 10 op basis van 33 reviews.