Hotel Mehari Tabarka ****

Mehari Tabarka
6,9

26 reviews over Hotel Mehari Tabarka in het Nederlands

Kees Rooke, 6-1-2008

In 2006 geweest met twee kinderen van 10 en 11 jaar. Hotel prima, omdat we in de eerste week kwamen mochten we als we dat wilden in het hotel een kamer (hadden geboekt in Resort).

Eten uitstekend, gratis fitness, binnen- en buitenzwembad, animatie ontzettend leuk. Elke dag jeu-des-boules gespeeld met Momo. 's-Avonds leuke animatie. Veel gezellige Belgen. Taxi naar Tabarka-stad 1 euro. Aanrader.

Gereisd familie in mei 2006

patty en jettie, 14-10-2006

ik heb mijn hart verloren in Tabarka en in hotel Mehari. het animatieteam was super, ik was hier meerdere malen in de jaren 2002 tot/met 2004. nog nooit zo'n goede DJ gehoord, echt geweldig. bedankt Karim !! en laat ik ook de danser Mehdi niet vergeten, zeer professioneel. het eten was heel goed, heel gevarieerd en erg lekker. kortom een absolute aanrader en.........toen waren er nog geen Italianen !!!
Gereisd anders in oktober 2006

Karel, 8-10-2006

waren vorig jaar 3, nu 5 weken in september. Op 23/9 is hostess weg; onze terugkeer moest via Tunis (3 uur bus). Italiaanse en Slovaakse gasten vervangen nu de Duitsers van vorig jaar. Hotel verloedert: slecht onderhouden kamers (wij hadden er uiteindelijk 4 eer we min of meer tevreden waren) Eten abominabel slecht: 2 keer ziek met meerderen van vlees....Personeel blijft even vriendelijk; hotel nu zelfs geen 3 sterren waard.
Gereisd anders in oktober 2006

Rudy, 18-9-2006

Het Mehari hotel is er gemaakt voor de italianen die gewoon luidruchtige lompe boeren zijn, k'heb nog nooit italianen op hotel gehad, en ik hoop dat ik er ook geen meer tegen kom op vakantie! Vorig jaar was ik in Hammamet Yasmine ook in hotel Mehari,het was wel 5* het was er wel beter en vriendelijker en in mei dus ik denk dat de vriendelijkheid er ook nu wel mee te maken heeft(ze zullen de italianen ook wel moe zijn na vier maanden) dus laat de italianen weg en het is er aangenaam!
Gereisd anders in september 2006

Goor, 13-9-2006

Wij zijn in aug naar dit hotel geweest. Het pers. is er zeer vriendelijk en behulpzaam. De maaltijden waren gevarieerd en voor de kinderen was er ook wel altijd iets wat ze lustten.De kamers waren ruim en heel proper. De rest van het hotel was ook ok. Leen en Dominique deden alles opdat de belgen zich goed zouden voelen. Nadeel totale overrompeling door Italianen. Wij hebben ons niet gestoord aan hun macho gedrag en luidruchtigheid. Op het strand heben we samen met vrienden stiekem gelachen om hun gedrag. Voor de avondanimatie waren de Italianen naar de discotheek verbannen, zodat het voor de anderen rustiger was. Tabarka zelf is redelijk vuil. Als je aankopen wil doen moet je zeker genoeg afbieden en vooral niet vermelden dat je Belg bent want dan denken ze dat je heel hoge prijzen wil betalen voor hun goederen. Aanrader voor iedereen die houdt van rust en kleine excursies : dromedarisrit, quadtocht. Volgend jaar gaan we zeker terug naar dit hotel.
Gereisd familie in augustus 2006

Hendrik, 4-9-2006

fantastische vakantie, goeie groep belgen, de tegenvallers waren enkel de italianen. Het personeel was super vriendelijk. Mijn dochter heeft een zeer goede vakantie gehad door dat LEEN OOK REKENING HAD GEHOUDEN MET HAAR HANDICAP.

Super fan van Leen.

Groetjes van een familie uit Deinze

Gereisd anders in september 2006

paul, 31-8-2006

Wij zijn erg te spreken over het hotel. Wij hadden ons 10maand oud dochtertje bij en die heeft met volle teugen genoten van zon, het mooie zandstrand, zee en zwembad. Het eten was lekker en gevarieerd, kwaliteit vrij goed, de mensen zijn er inderdaad supervriendelijk en helemaal niet opdringerig, in het stadje Tabarka viel dat trouwens ook nog mee. minpunt=italianen, zou enkel dit jr zijn Voor de rest moet ik zeggen dat Dominique en vooral Leen van Jetair echt enorm hun best deden voor de Belgen in het hotel, nogmaals bedankt hiervoor.We gaan er niet meer terug omdat we ieder jaar naar iets anders gaan.Qua kwaliteit zou ik dit hotel inschatten als goed, maar toch minder dan een Iberostar en een stuk minder dan Magic life, maar dat is logisch gezien de prijs. Prijs/kwaliteitverhouding is dit een prima hotel waar vooral de duikers zich goed kunnen uitleven, voor meer info mail me gerust!
Gereisd anders in augustus 2006

Pauwels Patrick, 30-7-2006

Vriendelijk Personeel,voldoende keuze, mensen zullen zeggen alle dagen spaghetti daar tegenover staat dat er ook frietjes en aardappelen zijn,geen slecht woord over het eten hoor.Wat mij stoorde is de animatie overdag:Het hotel is 3/4ingenomen door Italianen en hun animatieteam probeerde alles naar zich toe te trekken,zodat de andere dikwijls uitgesloten werden.Ze vertikte het om hun animatie in het engels aan te kondigen.Je zit echt in een mooi decor omgeven van groen en bergen. Avondanimatie is aan de magere kant.De jetkidsanimatrice Leen wil ik in de bloemetjes zetten want die heeft er voor gezorgd dat wij als ouders konden ontspannen aan het zwembad een perfecte vakantie en 's avonds was ze zelfs beschikbaar voor alle belgen net zoals de jetairhostess Dominique die regelmatig in het hotel langskwam voor een gezellige babbel.Proficiat voor de rest sluit ik mij aan bij Eric Watteny

eric watteny, 25-7-2006

Een 2 tal weken terug uit dit goed 4 sterren hotel. We verbleven er 2 weken. De bediening is er echt prachtig en geweldig vriendelijke mensen. Hebben eveneens gehoord dat het eten in het verleden nog beter was, hoewel het nu meer dan behoorlijk was. Qua prijs/kwaliteit zeker een aanrader. Hier hoeft men geen fooien te geven om een goede service te krijgen. Enig minpunt: ongeveer 3/4 van de gasten waren Italianen, die echt alles wilden domineren (bij het eten, in de bar, bij de animatie), anders een zeer rustige rustige streek. Volgend jaar keren we zeker terug.

filip delombaerde, 21-7-2006

Enkele dagen terug van een tweede verblijf in Residence Mehari Tabarka. Spraken we in 2005 nog over uitmuntend, dan wordt ons verblijf nu omschreven als goed en dit door de invasie van het Italiaanse SPRINTOUR in het hotel. In de Residence zijn er geen luidruchtige Italianen, maar in het hotel (restaurant, bar, animatie, ...) moet je op je strepen staan om niet als laatste (na Italië) aan bod te komen. Prijs/kwaliteit OK en in de Residence blijft het (voorlopig) zeer rustig vertoeven. Rustige,groene omgeving en al bij al relaxte vakantie gehad in een niet door toeristen overspoeld oord.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mehari Tabarka bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mehari Tabarka in Tabarka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mehari Tabarka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mehari Tabarka scoort een 6.91 uit 10 op basis van 33 reviews.