4,4

Onvoldoende

5 reviews over Hotel Golf Beach Hotel in het Nederlands

Prijs kwaliteit ok.

Jurgen, 27-7-2010

Eerste reis samen. Half pension, was niet slecht.

Leuke ligging, kort aan strand. Mooi, rustig.

Gereisd met partner in september 1997

Mooi hotel.

Ikke, 2-5-2010

Leuk hotel, mooi weer, lekker eten (half pension) goede animatie.
Gereisd met partner in september 1997

Gisele, 9-5-2005

In 2002 naar dit hotel geweest . Het was een geschenk van mijn man voor onze 20 ste huwelijksverjaardag. Na 1 week waren we bijna gescheiden !!! Nog slechter dan slecht, vies vuil ,iedereen ziek ,totaal geen hygiene! Wij geven dit hotel max 2 sterren . We willen na deze ervaring zelfs NOOIT meer naar Tunesie . Niet heen gaan tenzij je gescheiden wil terugkomen !!!!!!!!!!!!!!!
Gereisd anders in mei 2005

Vanderveken René, 13-4-2005

in enkele woorden, een vuil vettig hotel, alles is er vuil zelf het personeel, het eten is oneetbaar,en de directeur is een arrogant ventje. hoe kun je daar de mensen naar toe sturen?
Gereisd anders in april 2005

Inge, 14-9-2004

Een grote afrader. Zeer slecht en ongevarieerd eten. Kamers met grote mankementen : slechts kleine straal water uit douche, een stopsel voor lavabo, WC doorspoelen kon maar je moest gans de WC tegen houden. Met het management valt niet te praten, je wordt er uitgescholden. Obers lopen met zeer vuile hemden. Drie dagen ziek geweest van het eten. Zelfs hostess weet niet meer wat ze moet doen ,ze heeft een gans dossier samengesteld maar kan helaas niets ondernemen.
Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf Beach Hotel in Tabarka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf Beach Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golf Beach Hotel scoort een 4.4 uit 10 op basis van 5 reviews.