Hotel Club Abou Nawas Montazah ***

Hotel Club Abou Nawas Montazah
Club Abou Nawas Montazah
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Club Abou Nawas Montazah bij:

2 reviews over Hotel Club Abou Nawas Montazah in het Nederlands

Veronique Vandormael, 5-9-2005

We zijn nu een weekje terug van vakantie.

Het hotel is heel goed voor 3 sterren: goede service,groot zwembad, propere kamers(wel een beetje verouderd), vriendelijke animatie(vooral de hoofdanimator is zeer vriendelijk), de obers zijn zeer vriendelijk.....

Spijtig van de omgeving buiten het hotel: vuil, Tabarka is ook vuil, de mensen zijn wel vriendelijk, maar niet proper. De taxis zijn spotgoedkoop en een drankje kost bijna niets(1 dinar).

Het weer sloeg een beetje tegen: veel bewolking.

Maar, ach alles bij elkaar een toffe vakantie.

Gereisd anders in september 2005

Veronika, 26-8-2005

Ik vond dit een super hotel,iedereen was vriendelijk tegen ons,animatie was erg leuk en t eten super lekker,heel veel keuze en elke dag iets anders. Half pension gehad,dat is een beetje jammer want het is er verder vrij duur en dat was nog voor het hoogseizoen. Het stadje is niet veel,maar je komt er echt tussen de mensen.Omgeving is wel mooi,scooter huren is de moeite waard. Het is nu al 4 jaar geleden,het zal dus wel veranderd zijn,maar ik wil beslist terug.Het hotel zelf is super mooi, maar dat zie je nergens op de fotos. Werd goed gepoetst en rook overal erg lekker .
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Abou Nawas Montazah in Tabarka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Abou Nawas Montazah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Abou Nawas Montazah scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.