7,3

233 reviews over Hotel Thalassa Sousse in het Nederlands

Dit nooit meer

Kat, 7-6-2015

Het personeel doet het werk alleen voor de fooi.Het eten is verschrikkelijk:verbrand vlees en vis,niet goed gebakken pannenkoeken,de stoofvlees niet altijd gaar!Flessen water geven voor de speciale coupons dat we krijgen bij de aakomst ( 7 stuks voor 14 dagen, het is raar).Het is geen minibar dagelijks gevuld met fles water!

De schoonmaakservice, verandering van handdoeken in de kamer en beddengoed was echt ramp voor ons. Het kindje sliep in de middag maar het bordje op de deur "niet storen" betekent niets voor de lokale schoonmakers.Ze kloppen een keer en onmiddellijk openen de deur met zijn sleutel. De schoonmakers maken veel lawaai zoals animatoren.Het is geen kindervriendelijke accomodatie. De speeltuin bestaat uit een hek en oude glijbaan zonder trap. Er was nieks aan te spelen. Kindjes onder 3 jaar waren bessmetten Hand-Voet-Mond-ziekte in het zwembad.De vuile kinderstoelen in het restaurant.

Binnenzwembad is 30°С

Via het balkon kunnen jullie buren bezoeken (zie foto)

Gereisd familie in mei 2015

Leuk hotel

Irene Ramos, 10-5-2015

Wij hebben genoten van ons verblijf in het hotel. Onze kamer was netjes en schoon. De service was goed. Het eten was goed en wordt netjes geserveerd. Het zwembad en de glijbanen zijn geweldig. Het animatieteam is erg leuk. Zij proberen het de gasten erg naar hun zin te maken. Natuurlijk zijn niet alle personeelsleden even enthousiast, maar dat heb je overal. All inclusief is hier heel de dag door drinken. ontbijt, lunch en avondeten. Er is veel keuze. In de middag hebben ze kleine snacks. Het is dus geen Ultra All inclusief formule.
Gereisd familie in april 2015

Ongelofelijk :S

Jeroen, 14-10-2014

Wat een groot drama daar. De glijbanen hielden me op de been daar. Wat een volk. Eerst fooi geven en daarna pas service krijgen. All Inclusive? Bij lange na niet. Geen kluis in de kamer tenzij je betaald, geen koelkast in de kamer tenzij je betaald, geen internet tenzij je betaald enzovoort. Je krijgt aanmaak cola zonder prik tenzij je betaald :S Wat een graf park (excuus voor mijn taalgebruik maar ik hou het zo netjes mogelijk). Ook touroperator ga ik hier nog over inlichten :S

Het zwembad en glijbaan zijn echt super en dat is ook echt het enige aan dat hele park. Ook het volk wat er op af komt is dramatisch. Bij de glijbanen wordt verwacht dat je netjes je bandje af geeft als je gegleden hebt maar Engelse en Russen trekken zich er niets van aan. Tot ruzie toe.

Voor een normale behandeling van all inclusive raad ik mensen aan om naar Turkije of Egypte te gaan (als het weer veilig is).

Gereisd met vrienden in september 2014

Goed en minder goed

À, 21-8-2014

Jammer dat gast hieronder schrijft dat mensen hun respect moeten bijstellen als ze min punten omschrijven, ieder betalende gast ervaart zelf hoe zijn vakantie verlopen is.

Pluspunten|: mega zwemparadijs, super leuke en goede animatie,mooi strand en fijne zee, mooi groot complex voor ieder wat wils.

Receptie pakt problemen direct aan.

Minpunten:dagelijks geen water om te douchen, receptie bellen,sturen dan monteur en dan pas weer water,8 dagen achtereen hinder vangehad..slechte schoonmaak. Alles draait om geld vooral op strand en restaurant. Op strand worden standaard 40 procent van de ligbedden door personeel bezet gehouden.

In restaurant duidelijk zichtbaar wie vooraf fooi hebben gegeven, drinken wordt dan verzorgt tafel wordt afgeruimd, zuiver bestek enz. Naar ons inziens geef je fooi als je vriendelijk geholpen wordt en niet op voorhand al voordat je bediening gehad hebt..managers hebben dit wel in de gaten en doen ook zeker hun best.

Kortom: leuk complex voor een weekje zon.

Gereisd familie in augustus 2014

Fantastich-prachtig-spannend park.

Irma, 12-8-2014

Ik snap de negatieve verhalen niet. Ik denk dat je de verwendheid die je zelf bezit bij moet stellen en dan moet er respect voor in de plaats komen. Wat deze mensen allemaal wel niet voor je willen doen. Gun ze iets van je eigen rijkdom al is het maar 1 dinar en je wordt behandeld als een koning en koningin. Overal kun je iets vinden wat je niet aan staat tja dan moet je lekker in je eigen landje blijven. Na 22 jaar ging ik maar weer eens op vakantie, ik ga geloof ik nu maar elk jaar hier naar toe. Ik vraag me af wie en welke plek dit kan overtreffen. Veel animatie en mijn man heeft zelf nog meegedaan in een toneelstuk prachtig. Je wordt overal bij betrokken en je kunt natuurlijk duidelijk aangeven of je wel of niet mee wilt doen. Overal beveiligers en oppassers bij de glijbanen en rondom de zwembaden. Na 22 jaar wikken en wegen of ik wel of niet en keer op vakantie zou gaan kies ik voor volgend jaar weer voor dit park.
Gereisd familie in augustus 2014

Helaas

Wadu, 12-7-2014

Bij aankomst geen kamer voor de 3 families die er aankwamen.. Uit vrije wil in de lobby overnacht ipv een ander hotel voor 1 nacht. Ook in de loop van de vakantie nog mensen die hetzelfde meemaakten. Afgeleefde kamers maar wel redelijk proper na fooi aan schoonmaakster. Eten is een ramp vergeleken met onze vakanties in Turkijje . Weinig variatie in het eten. Meestal lauw en soms echt wel koud (kinderbuffet). Was ramadam en meeste personeel was hopeloos tenzij je fooi geeft. Zwembaden en glijbanen wel super voor de kinderen.
Gereisd familie in juli 2014

Fantastisch hotel

fam. van Laerhoven, 12-5-2014

Wij hebben een fantastische week gehad in een geweldig hotel. de verzorging is prima evenals de kamers. vriendelijk personeel dat goed voor je zorgt en ook aan de vele zwembaden wordt uitstekend op de kinderen gelet. ook het strand is fantastisch en ook hier is het toezicht goed verzorgd. Dit hotel is zeker voor een familie met kinderen aan te bevelen.
Gereisd familie in mei 2014

super! aanrader voor alle leeftijden

marco, 9-5-2014

wij, met 3 kids( 19 16 en 12 jaar) hebben een ongelooflijke tijd gehad!

Enorm behulpzaam personeel, animatie( wo Sam, Kiko en Saida) doen alles om he het naar de zin te maken. Geef een keer een fooitje( 0,50 euro) doe niet zo gierig!

Eten: geweldig! de a la cart is wat minder maar voor hun begrippen goed. Lachen is het toetje: Mixed Fruit! Neem je dat dan krijg je.....een appel een sinasappel en 2 aardbeien ongeschild wel te verstaan op je bord!! Dat is pas humor!

Waterpark zelf overtreft je stoutste dromen: van keihard naar beneden in een duoband tot rustig voor kleintjes.

Al met al.... wij zouden gerust na onze 11 dg nog 11 dagen willen blijven.

En in mei: al lekker een graad of 25!

Gereisd familie in april 2014

Echt super, willen volgend jaar weer !

Wilma, 30-4-2014

ligt half uurtje vanaf luchthaven, hadden een kamer geboekt kregen upgrade naar mooie bungalow, eten iedere dag anders met live cooking bij zowel ontbijt, middag als avond eten! Vriendelijk en behulpzaam personeel, zeker geen opdringerige verkopers gezien, vlakbij overdekt winkelcentrum, Taxi kost maar 0,50ct per km en is volkomen veilig , er loopt gewoon een taximeter mee! Echt super voor kids!! Leuk animatieteam, erg lief voor de kinderen.
Gereisd familie in april 2014

geen 4 sterren waardig hotel

C/F, 11-10-2013

Hotelkamer erg oud allemaal, geen koelkast aanwezig, douche met zeer hoge instap in zitbad, voor mensen slecht terbeen niet te doen, douchekop hing eraf wel meteen gerepareerd na klacht.. Geen airco meer na 30-9 veel te warm in kleine hokje.Bedden pas verschoont nadat we zelf alle lakens eraf hadden getrokken.

Drank erbarmelijk, biertje lauw uit platic bekertje ,drank voorraad na 1 fles op er wordt gewoon nee verkocht. Witte wijn was spiritus. Eten weinig keus en vlees meestal niet gaar, salade bar stelde niets voor. toe ijs en meloen en paar koekjes. Strand mooit zacht wit zand, loopt langzaam af in zee met kwallen aauuuuwww! zwembaden groot en veel leuke glijbanen wel erg luidde disco muziek, Animatie doet zijn best.Op terras waterpijp te roken. In omgeving grote bergen afval te vinden, langs de straat allemaal erg vies.

Wij hebben 1 week mooi weer gehad, touroperator was failliet dus we moesten wat maar wij gaan zeker nooit meer terug naar dit hotel. geen aanrader.

Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Thalassa Sousse**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thalassa Sousse in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thalassa Sousse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thalassa Sousse scoort een 7.26 uit 10 op basis van 280 reviews.