Beoordelingen Hotel Thalassa Sousse****

Thalassa Sousse****
268 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Thalassa Sousse****
Boulevard 7 Novembre, 4039, Sousse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thalassa Sousse**** in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thalassa Sousse**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Thalassa Sousse scoort een 7,3 uit 10, op basis van 268 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thalassa Sousse**** in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thalassa Sousse****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Thalassa Sousse**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 242 vakantiefoto's van Hotel Thalassa Sousse**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Thalassa Sousse**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Tunesië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tunesië. Vergelijk Hotel Thalassa Sousse**** met andere accommodaties in Sousse.
Even geduld a.u.b.

7,6
7,1
8,2
9,8
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, Sept. 2014
"Ongelofelijk :S"vertalen
Jeroen
10,0

14-10-2014 Wat een groot drama daar. De glijbanen hielden me op de been daar. Wat een volk. Eerst fooi geven en daarna pas service krijgen. All Inclusive? Bij lange na niet. Geen kluis in de kamer tenzij je betaald, geen koelkast in de kamer tenzij je betaald, geen internet tenzij je betaald enzovoort. Je krijgt aanmaak cola zonder prik tenzij je betaald :S Wat een graf park (excuus voor mijn taalgebruik maar ik hou het zo netjes mogelijk). Ook touroperator ga ik hier nog over inlichten :S

Het zwembad en glijbaan zijn echt super en dat is ook echt het enige aan dat hele park. Ook het volk wat er op af komt is dramatisch. Bij de glijbanen wordt verwacht dat je netjes je bandje af geeft als je gegleden hebt maar Engelse en Russen trekken zich er niets van aan. Tot ruzie toe.

Voor een normale behandeling van all inclusive raad ik mensen aan om naar Turkije of Egypte te gaan (als het weer veilig is).

"Twitter beoordelingen"
05-08-2013 @raphjeeeee Heerlijk hotel hier in Tunesië :) (@ Thalassa Sousse) [pic]: http://t.co/dWR5BbBmTD --- Bron: https://twitter.com/raphjeeeee/status/364484775677276160
Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Goed en minder goed"vertalen
À
9,0

21-08-2014 Jammer dat gast hieronder schrijft dat mensen hun respect moeten bijstellen als ze min punten omschrijven, ieder betalende gast ervaart zelf hoe zijn vakantie verlopen is.
Pluspunten|: mega zwemparadijs, super leuke en goede animatie,mooi strand en fijne zee, mooi groot complex voor ieder wat wils.
Receptie pakt problemen direct aan.

Minpunten:dagelijks geen water om te douchen, receptie bellen,sturen dan monteur en dan pas weer water,8 dagen achtereen hinder vangehad..slechte schoonmaak. Alles draait om geld vooral op strand en restaurant. Op strand worden standaard 40 procent van de ligbedden door personeel bezet gehouden.
In restaurant duidelijk zichtbaar wie vooraf fooi hebben gegeven, drinken wordt dan verzorgt tafel wordt afgeruimd, zuiver bestek enz. Naar ons inziens geef je fooi als je vriendelijk geholpen wordt en niet op voorhand al voordat je bediening gehad hebt..managers hebben dit wel in de gaten en doen ook zeker hun best.
Kortom: leuk complex voor een weekje zon.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Fantastich-prachtig-spannend park."vertalen
Irma
10,0

12-08-2014 Ik snap de negatieve verhalen niet. Ik denk dat je de verwendheid die je zelf bezit bij moet stellen en dan moet er respect voor in de plaats komen. Wat deze mensen allemaal wel niet voor je willen doen. Gun ze iets van je eigen rijkdom al is het maar 1 dinar en je wordt behandeld als een koning en koningin. Overal kun je iets vinden wat je niet aan staat tja dan moet je lekker in je eigen landje blijven. Na 22 jaar ging ik maar weer eens op vakantie, ik ga geloof ik nu maar elk jaar hier naar toe. Ik vraag me af wie en welke plek dit kan overtreffen. Veel animatie en mijn man heeft zelf nog meegedaan in een toneelstuk prachtig. Je wordt overal bij betrokken en je kunt natuurlijk duidelijk aangeven of je wel of niet mee wilt doen. Overal beveiligers en oppassers bij de glijbanen en rondom de zwembaden. Na 22 jaar wikken en wegen of ik wel of niet en keer op vakantie zou gaan kies ik voor volgend jaar weer voor dit park.

Met jonge kinderen, Mei 2014
"Fantastisch hotel"vertalen
fam. van Laerhoven
10,0

12-05-2014 Wij hebben een fantastische week gehad in een geweldig hotel. de verzorging is prima evenals de kamers. vriendelijk personeel dat goed voor je zorgt en ook aan de vele zwembaden wordt uitstekend op de kinderen gelet. ook het strand is fantastisch en ook hier is het toezicht goed verzorgd. Dit hotel is zeker voor een familie met kinderen aan te bevelen.

Met oudere kinderen, Apr. 2014
"Super! aanrader voor alle leeftijden"vertalen
marco
10,0

09-05-2014 wij, met 3 kids( 19 16 en 12 jaar) hebben een ongelooflijke tijd gehad!
Enorm behulpzaam personeel, animatie( wo Sam, Kiko en Saida) doen alles om he het naar de zin te maken. Geef een keer een fooitje( 0,50 euro) doe niet zo gierig!
Eten: geweldig! de a la cart is wat minder maar voor hun begrippen goed. Lachen is het toetje: Mixed Fruit! Neem je dat dan krijg je.....een appel een sinasappel en 2 aardbeien ongeschild wel te verstaan op je bord!! Dat is pas humor!
Waterpark zelf overtreft je stoutste dromen: van keihard naar beneden in een duoband tot rustig voor kleintjes.
Al met al.... wij zouden gerust na onze 11 dg nog 11 dagen willen blijven.
En in mei: al lekker een graad of 25!

Met jonge kinderen, Apr. 2014
"Echt super, willen volgend jaar weer !"vertalen
Wilma
10,0

30-04-2014 ligt half uurtje vanaf luchthaven, hadden een kamer geboekt kregen upgrade naar mooie bungalow, eten iedere dag anders met live cooking bij zowel ontbijt, middag als avond eten! Vriendelijk en behulpzaam personeel, zeker geen opdringerige verkopers gezien, vlakbij overdekt winkelcentrum, Taxi kost maar 0,50ct per km en is volkomen veilig , er loopt gewoon een taximeter mee! Echt super voor kids!! Leuk animatieteam, erg lief voor de kinderen.

Met partner, Sept. 2013
"Nooit meer naar dit hotel"vertalen
Hetty
5,0
7,0

09-10-2013 Wat een slechte service,de bediening(op een uitzondering na) is te lui om wat te doen,als je om een drankje vraagt is het op,of lauw (wat koud moet zijn)of je moet er een half uur op wachten,het eten was zeer slecht,s'avonds geen stukje vlees te vinden in de pannen,lauw/koud eten,de salades 'kaal',geen dressing of iets dergelijks er door,elke dag hetzelfde,de kamer gaat nog maar de badkamer is diep triest,heel veel kit,ook waren ze aan het bezuinigen,geen verlichting op het toilet bij het zwembad,pikkedonker! al met al heel slecht,echt zonde van je geld om hier naar toe te gaan,ik ben in heel veel hotels geweest maar zo Slecht als dit heb ik nog nooit meegemaakt en ik hoop het ook nooit meer mee te maken,het verpest je Vakantie want je voelt je er geen Gast !!!!

Met een groep, Sept. 2013
"Super mooi hotel! Mooi mooi mooi"vertalen
Bosland
9,0

03-10-2013 Wij zijn met 4 jong volwassen gegaan. Wij hebben het erg naar ons zin gehad! Super mooi hotel, word netjes bijgehouden! Kamers werden goed schoon gemaakt. Eten was goed, gewoon een top HOTEL!

Met partner, Sept. 2013
"Geen 4 sterren waardig hotel"vertalen
C/F
6,0

11-10-2013 Hotelkamer erg oud allemaal, geen koelkast aanwezig, douche met zeer hoge instap in zitbad, voor mensen slecht terbeen niet te doen, douchekop hing eraf wel meteen gerepareerd na klacht.. Geen airco meer na 30-9 veel te warm in kleine hokje.Bedden pas verschoont nadat we zelf alle lakens eraf hadden getrokken.
Drank erbarmelijk, biertje lauw uit platic bekertje ,drank voorraad na 1 fles op er wordt gewoon nee verkocht. Witte wijn was spiritus. Eten weinig keus en vlees meestal niet gaar, salade bar stelde niets voor. toe ijs en meloen en paar koekjes. Strand mooit zacht wit zand, loopt langzaam af in zee met kwallen aauuuuwww! zwembaden groot en veel leuke glijbanen wel erg luidde disco muziek, Animatie doet zijn best.Op terras waterpijp te roken. In omgeving grote bergen afval te vinden, langs de straat allemaal erg vies.
Wij hebben 1 week mooi weer gehad, touroperator was failliet dus we moesten wat maar wij gaan zeker nooit meer terug naar dit hotel. geen aanrader.

Met een groep, Sept. 2013
"Zeer zeer slecht!"vertalen
Richard
5,0
3,0

06-10-2013 Dit hotel is werkelijk verschrikkelijk! Niet door de ligging van het resort maar zeker door de houding van het personeel.
Het warme eten is lauw, net als het eten wat koud zou moeten zijn. Bier uit papieren koffiebekertjes, s-middags geen alcoholische dranken die zijn dan 'op'.. Maar het personeel heeft geen zin om de voorraad aan te vullen. De eetzaal ligt vol met dode vliegen. We zouden door touroperator na de eerste dag worden omgeboekt maar helaas ze zijn ons vergeten te bellen. Ook daar geen service van te verwachten.
De glijbanen zijn leuk maar de rest is verschrikkelijk!
Zelfs de russen klaagden.. En die zijn wel wat gewend! Een van de managers zou ons de laatste 3 dagen een fantastische vakantie geven, maar helaas die meneer hebben we niet meer gezien en al helemaal niets meer gemerkt, alleen dat de kamer van de buren snachts ontruimd is vanwege de kakkerlakken!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?