Beoordelingen Hotel Thalassa Sousse****

Thalassa Sousse****
257 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Thalassa Sousse****
Boulevard 7 Novembre, 4039, Sousse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thalassa Sousse**** in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thalassa Sousse**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Thalassa Sousse scoort een 7,3 uit 10, op basis van 257 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thalassa Sousse**** in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thalassa Sousse****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Thalassa Sousse**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 234 vakantiefoto's van Hotel Thalassa Sousse**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Thalassa Sousse**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Tunesië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tunesië. Vergelijk Hotel Thalassa Sousse**** met andere accommodaties in Sousse.
Even geduld a.u.b.

7,4
7,2
8,2
10,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Mei 2014
"Fantastisch hotel"vertalen
fam. van Laerhoven
10,0

12-05-2014 Wij hebben een fantastische week gehad in een geweldig hotel. de verzorging is prima evenals de kamers. vriendelijk personeel dat goed voor je zorgt en ook aan de vele zwembaden wordt uitstekend op de kinderen gelet. ook het strand is fantastisch en ook hier is het toezicht goed verzorgd. Dit hotel is zeker voor een familie met kinderen aan te bevelen.

"Twitter beoordelingen"
05-08-2013 @raphjeeeee Heerlijk hotel hier in Tunesië :) (@ Thalassa Sousse) [pic]: http://t.co/dWR5BbBmTD --- Bron: https://twitter.com/raphjeeeee/status/364484775677276160
met oudere kinderen, Apr. 2014
"Super! aanrader voor alle leeftijden"vertalen
marco
10,0

09-05-2014 wij, met 3 kids( 19 16 en 12 jaar) hebben een ongelooflijke tijd gehad!
Enorm behulpzaam personeel, animatie( wo Sam, Kiko en Saida) doen alles om he het naar de zin te maken. Geef een keer een fooitje( 0,50 euro) doe niet zo gierig!
Eten: geweldig! de a la cart is wat minder maar voor hun begrippen goed. Lachen is het toetje: Mixed Fruit! Neem je dat dan krijg je.....een appel een sinasappel en 2 aardbeien ongeschild wel te verstaan op je bord!! Dat is pas humor!
Waterpark zelf overtreft je stoutste dromen: van keihard naar beneden in een duoband tot rustig voor kleintjes.
Al met al.... wij zouden gerust na onze 11 dg nog 11 dagen willen blijven.
En in mei: al lekker een graad of 25!

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Echt super, willen volgend jaar weer !"vertalen
Wilma
10,0

30-04-2014 ligt half uurtje vanaf luchthaven, hadden een kamer geboekt kregen upgrade naar mooie bungalow, eten iedere dag anders met live cooking bij zowel ontbijt, middag als avond eten! Vriendelijk en behulpzaam personeel, zeker geen opdringerige verkopers gezien, vlakbij overdekt winkelcentrum, Taxi kost maar 0,50ct per km en is volkomen veilig , er loopt gewoon een taximeter mee! Echt super voor kids!! Leuk animatieteam, erg lief voor de kinderen.

met partner, Sept. 2013
"Nooit meer naar dit hotel"vertalen
Hetty
7,0

09-10-2013 Wat een slechte service,de bediening(op een uitzondering na) is te lui om wat te doen,als je om een drankje vraagt is het op,of lauw (wat koud moet zijn)of je moet er een half uur op wachten,het eten was zeer slecht,s'avonds geen stukje vlees te vinden in de pannen,lauw/koud eten,de salades 'kaal',geen dressing of iets dergelijks er door,elke dag hetzelfde,de kamer gaat nog maar de badkamer is diep triest,heel veel kit,ook waren ze aan het bezuinigen,geen verlichting op het toilet bij het zwembad,pikkedonker! al met al heel slecht,echt zonde van je geld om hier naar toe te gaan,ik ben in heel veel hotels geweest maar zo Slecht als dit heb ik nog nooit meegemaakt en ik hoop het ook nooit meer mee te maken,het verpest je Vakantie want je voelt je er geen Gast !!!!

met een groep, Sept. 2013
"Super mooi hotel! Mooi mooi mooi"vertalen
Bosland
9,0

03-10-2013 Wij zijn met 4 jong volwassen gegaan. Wij hebben het erg naar ons zin gehad! Super mooi hotel, word netjes bijgehouden! Kamers werden goed schoon gemaakt. Eten was goed, gewoon een top HOTEL!

met partner, Sept. 2013
"Geen 4 sterren waardig hotel"vertalen
C/F
6,0

11-10-2013 Hotelkamer erg oud allemaal, geen koelkast aanwezig, douche met zeer hoge instap in zitbad, voor mensen slecht terbeen niet te doen, douchekop hing eraf wel meteen gerepareerd na klacht.. Geen airco meer na 30-9 veel te warm in kleine hokje.Bedden pas verschoont nadat we zelf alle lakens eraf hadden getrokken.
Drank erbarmelijk, biertje lauw uit platic bekertje ,drank voorraad na 1 fles op er wordt gewoon nee verkocht. Witte wijn was spiritus. Eten weinig keus en vlees meestal niet gaar, salade bar stelde niets voor. toe ijs en meloen en paar koekjes. Strand mooit zacht wit zand, loopt langzaam af in zee met kwallen aauuuuwww! zwembaden groot en veel leuke glijbanen wel erg luidde disco muziek, Animatie doet zijn best.Op terras waterpijp te roken. In omgeving grote bergen afval te vinden, langs de straat allemaal erg vies.
Wij hebben 1 week mooi weer gehad, touroperator was failliet dus we moesten wat maar wij gaan zeker nooit meer terug naar dit hotel. geen aanrader.

met een groep, Sept. 2013
"Zeer zeer slecht!"vertalen
Richard
3,0

06-10-2013 Dit hotel is werkelijk verschrikkelijk! Niet door de ligging van het resort maar zeker door de houding van het personeel.
Het warme eten is lauw, net als het eten wat koud zou moeten zijn. Bier uit papieren koffiebekertjes, s-middags geen alcoholische dranken die zijn dan 'op'.. Maar het personeel heeft geen zin om de voorraad aan te vullen. De eetzaal ligt vol met dode vliegen. We zouden door touroperator na de eerste dag worden omgeboekt maar helaas ze zijn ons vergeten te bellen. Ook daar geen service van te verwachten.
De glijbanen zijn leuk maar de rest is verschrikkelijk!
Zelfs de russen klaagden.. En die zijn wel wat gewend! Een van de managers zou ons de laatste 3 dagen een fantastische vakantie geven, maar helaas die meneer hebben we niet meer gezien en al helemaal niets meer gemerkt, alleen dat de kamer van de buren snachts ontruimd is vanwege de kakkerlakken!

met partner, Aug. 2013
"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
Ruud
6,0

24-08-2013 Het inchecken(kamer 1017) verliep moeizaam 1 man achter de balie.De kamer is sober ingericht zo ook de badkamer, het douche gedeelte is te klein voor de gemiddelde Europeaan. Voor Tunesië maatstaven ziet het resort er netjes uit. Buiten het resort kom je in een andere wereld overal vuilnis mede ook veroorzaakt door het gebrek aan vuilnisbakken. In de nabije omgeving 3 a 4 kleine winkeltjes die voedsel en souvenirs verkopen. Voor grotere aankopen kan men voor 4 Dinar (2 euro)met een taxi naar Sousse. Sousse is een vieze, drukke en luidruchtige stad waar u in de winkels buiten de markt om rustig kunt winkelen. De markt (Medina) is een ander verhaal rustig een winkel ingaan is er niet bij je wordt soms letterlijk een winkel ingetrokken. Kwaliteit moet je met een korreltje zout nemen. Het personeel op het resort is behulpzaam waarneer je ze nodig hebt. Prijs/Kwaliteit ik vind het te duur voor het geen wat er geboden wordt en geen 4 sterren waard. Restaurant was goed, schoonmaak voldoende

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Goed hotel erg hinderlijk zijn de dagjes toeristen"vertalen
Michiel

15-08-2013 Goed hotel
Mooi waterpark
We hebben hier een paar goede dagen gehad (dit was juist in de ramadan )
Daarna was het een hel
De dag toeristen zijn hier meer dan welkom op dit complex per dag meer dan 400
Het is net een mieren hoop, dat is nog niet het ergste er zitten ook nog eens erg agressieve mieren tussen.
Deze mieren denken dat het complex van hun is.
Ze maken er een bende van gooien afval op de grond, je handdoek van het bedje bij het zwembad.
Ze willen zelfs voor een ligbedje met je op de vuist!
Dit is helaas ook een keer bijna gebuikt.
De snack hoek hoef je ook niet te bezoeken wat er staan enorme rijen (wachtijden van meer dan 45 minuten) zelfs met beveiliging, dit was zonder de dagjes toeristen niet meer dan 10 minuten.
Er hangt de hele tijd een erg gespannen sfeer.
Een opstootje hier en daar.
Dit gaat allemaal ten kosten van hun eigen hotel gasten

Dit is onze eerste reactie bij zoover.
Normaal doen we dit niet omdat wij niet veel eisent zijn, helaas

met jonge kinderen, Juli 2013
"Super"vertalen
yvonne
9,0

31-07-2013 Super hotel, zeker met kinderen.
Zwembaden en glibanen (24 stuks) zijn super.
Vriendelijk personeel, leuke animatie maar zeker ook het team van xperience met Yan, Michiel en lieselot maken het super.
dare to jump, hardlopen, mountainbike, catamaranboot met dolfijnen en nog veel meer.
Veel mogelijkheden met eten en eten is prima.
Ook heerlijk strand erbij en ieder uur van de dag zijn er nog bedjes te krijgen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?