Hotel Riadh Palms ****

7,3

1005 reviews over Hotel Riadh Palms in het Nederlands

Mooi hotel

Parbo, 25-5-2017

Alles heel goed en mooi en gezellig. Zou ik zeker aanraden.
Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Kan Beter

N.Robijn, 18-4-2017

Dit is niet om te zeggen zeer slecht, maar toch ver van een 4 sterrenhotel. Bij onze aankomst kregen we meteen het aanbod van een kosteloze upgrade naar een kamer met zeezicht, wat heel tof was natuurlijk.

Het eten was OK, maar niet echt om over naar huis te schrijven. Het verwonderde ons dat er op markten en dergelijke zoveel aanbod was van fruit, terwijl er in het hotel amper sprake was van wat sinaasappelen. Soepkommetjes waar bij meer dan de helft stukken en oren afgebroken zijn. Borden en glazen die gebarsten zijn,... Dat is toch iets wat de kwaliteit naar beneden haalt.

De kamer was zeer schoon, en werd dagelijks flink gepoets, maar ademde een sfeer van vergane glorie uit. De plinten die rot zijn van het kuiswater, de legplanken in de kast die zwaar doorbuigen, de badkamerkranen die afbladeren, het ontbreken van een koelkast op de kamer,... Dit zijn misschien allemaal kleine dingen die samen toch maken dat dit hotel echt geen 4 sterren waard is

Wat mij ook vreemd overkwam was het feit dat er bvb geen handdoeken waren aan het zwembad. De stoelen aan het zwembad en op het strand waren ook van erbarmelijke kwaliteit.

Er zijn hier enorm veel mogelijkheden, maar dan moet er toch serieus geïnvesteerd worden om de kwaliteit van dit aanbod op te krikken.

Mijn verwachtingen op gebied van infrastructuur liggen toch een pak hoger bij een viersterrenhotel. Maar de service en de vriendelijkheid van het personeel maken wel dat je die tekorten met een glimlach aanvaardt.

Gereisd met partner in april 2017

leuke vakantie gehad

alex, 21-10-2016

Het eten is er altijd wel goed, veel afwisseling. Verse pasta's waren erg lekker.

Ook waren er slush puppy's voor de kids.

Kamers zijn opgeknapt, mooie kleurstelling, rustgevend.

Speeltuintje voor kinderen mag wel opgeknapt worden. Een klein glijbaantje in het zwembad zou ook leuk zijn. Voor 1,70 p.d heb je een koelkast op de kamer. Personeel zeer vriendelijk zoals altijd.

Animatie team zeer vriendelijk en doen leuke activiteiten. Shows in de avond vond ik niet altijd even geschikt voor kinderen. Fakir show was wel goed.

Hotel ligt dicht bij medina en ov en bij diverse nachtclubs. Ideaal voor diverse leeftijdsgroepen.

Sfeer was nu wat minder m.n. door russen die geen goede manieren kennen, er waren ook wel aardige russen. Aantal algerijnse vrijgezelle mannen....zonder manieren, was minder leuk. Op klachten werd goed gereageerd door de medewerkers en werd opgelost.

Wij komen a sinds lange tijd in dit hotel en we zijn nog steeds tevreden.

Als er iets is meld het en er komt altijd wel een oplossing.

Speciale dank aan de medewerkers van de balie, abdullah, jongens op het strand, Animatie team: aladin, aziz, sabina, katja, momo, en de rest..

Bar:Habib, Selma en mohammed.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Prachtig hotel! Aan te raden

., 28-4-2016

Heel proper en goed hotel. Uitgebreid ontbijtbuffet, voldoende afwisseling eten restaurant. Rustige omgeving (+ 16) en prachtig zicht vanop de kamer (wel bij boeking vragen om kamer met zeezicht). Goede ontvangst en behulpzame medewerkers. Wij gaan zeker terug !!!
Gereisd anders in april 2016

Zeer goed

., 19-1-2016

niks op aan te merken

ik kom graag terug naar dat hotel

er zijn altijd mensen die klagen

over dit en dat prijs naar qwaliteid

Gereisd anders in januari 2016

Heel leuk

Ellen, 4-9-2015

Heel mooi hotel, eten was zo lekker gekruid allemaal. Mooi strand.
Guest Relation Manager, Sales Manager, 9-9-2015

Dear Valued Guest,

We are really pleased to read your very lovely feedback. We are delighted that you found that the hotel met your expectations,

Please do not hesitate to contact us prior to next visit so that we will give you’re the proper welcome.

Kind regards

Heel veel mis met dit hotel

Sabry , 27-7-2015

Alles was mis met het hotel. Slecht en onvriendelijk personeel
Gereisd met vrienden in mei 2015
Guest Relations Manager, Sales Manager, 28-7-2015

Dear Guest,

Thank you for your post sharing with us your holiday’s impression. The whole team of the hotel is working hard to give a great and memorable holiday to our guest. We regret that we didn’t meet your expectations.

We hope that we will have the pleasure of welcoming you again as our guest in Sousse.

Sincerely,

Geweldige ligging, mooie tuin,zwembad enz.

Rudy,Grietje,Michelle en Laura, 17-6-2015

Zonder dit geweldig animatieteam is het hotel nergens. Deze jongens verdienen een dikke pluim! Topgozers, we missen ze nu al. Volleyballllll!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015
Guest Relations Manager, Sales Manager, 19-6-2015

Dear guest,

First of all we would like to let you know that at Riadh Palms Hotel we are very pleased with your review on Zoover. It is always a great pleasure to hear that a guest enjoyed their nice and unforgettable rest of our hotel.

We thank you for your lovely compliments about our animation team you look that you spend great time, we will pass on your compliments to them.

We hope to have you among us again.

With warm regards,

geweldig

dijkman, 14-6-2015

mooi hotel. alleen wat verouderd de liggiing is perfect 20 min lopen naarde medina de kamer ismooi de matrassen zijn aan vernieuwing toe de alinn was oke , voor herhaling vatbaar wij komen zeker terug. mevr dijkman.
Guest Relations Manager, Sales Manager, 15-6-2015

Dear guest,

Thank you very much for sharing this post regarding your latest stay among us. It is a big pleasure to read that you've enjoyed your time with us and liked the facilities, especially our unique location.

We are pleased to know that you will be coming back.

Kind regards,

Prijstechnisch gewoon top!

Johan, 11-6-2015

Week all-inclusive, incl. vluchten en transfers voor nog gen 400 euro!!! Dan Mag en Kun je simpelweg niets te klagen hebben.

Riadh Palms is ons geweldig bevallen. Eten is elke dag anders, volop keuze en prima georganiseerd. Personeel ongelooflijk vriendelijk. Voor een dinar (50 eurocent!!) staan ze zowat de hele dag voor je klaar.

Ligging is werkelijk geweldig aan het strand, prima zwembad.

Animatieteam bestaat ietwat uit egotrippertjes, maar ze doen hun stinkende best voor de sfeer.

Nee...mensen die hier nog durven klagen, moeten zich schamen. Voor 400 euro heb je een geweldige vakantie. Wij hebben een week genoten. gevlogen vanaf Dusseldorf.

Enige afknapper was de medina in Sousse. Wat een brutaliteit. Koop je niets, dan worden ze pissig en kortaf.

Guest Relations Manager, Sales Manager, 13-6-2015

Dear valued guest,

We are absolutely delighted to read your fantastic feedback regarding your stay at Riadh Palms Hotel.

We are so glad that you had a great holiday and that our services met your expectation. Also it is great news that you enjoyed our plenty food variety, entertainment, friendly staff and multiple fun activities, especially our unique location, pool and beach area.

It is with a great pleasure to host once again and hopefully we will see you soon.

Best wishes,

Looking forward to hosting you soon.

Best wishes,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riadh Palms bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riadh Palms in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riadh Palms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riadh Palms scoort een 7.25 uit 10 op basis van 1058 reviews.