Hotel Nahrawess Boujaafar ****

6,8

33 reviews over Hotel Nahrawess Boujaafar in het Nederlands

Nooit meer!

Els de Kadt, 9-10-2010

Ik ben samen met een vriendin in dit hotel geweest en we zijn echt geen klagers,je bent tenslotte in Tunesie,maar zoiets hebben we nog nooit meegemaakt.

Onze bevindingen van dit 4* hotel,

Zeer vies/goor

Niet onderhouden,verouderd hotel

3 maal per dag een sumiere maaltijd

Geen tussendoortjes bv 16.00u pizza,cake 22.00u hapje eten

Voor 10.00u geen consumptie mogelijk

Zwembad niet onderhouden,vies en zeer ongezellig

Op het strand lag veel glas en consumptie niet mogelijk.

Geen animatieteam,dus niets voor kinderen.

Je kreeg 4 drankjes per uur,stond geregistreerd op de pc en alleen mogelijk met een pasje en voor ieder drankje een handtekening zetten op een bonnetje

We hielden onze slippers aan op de kamer,vanwege de vieze vloerbedekking en langs het buffet plakte we aan de vloer.

Het personeel zelf was ook niet tevreden en begrepen onze reacties

We zijn zeer verbaast dat dit hotel met 4* in de catalogus staat.eigenlijk mag dit hotel niet aangeboden worden,aldus onze mening!

Gereisd met vrienden in juli 2010

hotel gaat sluiten voor renovatie(gelukkig)

Anita, 1-9-2010

Ben net terug van Boujaafar. Dit hotel is 25 jaar oud en sinds kort overgenomen door hotelketen Nahrawess. Is op dit moment absoluut geen 4 sterren waard! Zelfs personeel vond dit ook. Overigens erg vriendelijk personeel en eten was niet slecht maar als je A.I in Turkije gewend bent dan is het wel wennen. Al met al toch een fijne en vooral zonnige vakantie gehad en ben erg nieuwsgierig hoe het is na de renovatie die vanaf oktober gaat beginnen. Hotel is dan voor ongeveer een jaar dicht.
Gereisd met partner in augustus 2010

zeer onvriendelijk en ongeschoold personeel

saskia, 1-8-2010

Het personeel is verschrikkelijk onvriendelijk. Personeel is ongeschoold en dat is met name bij de portiers erg goed merkbaar. Je betaald veel geld voor weinig service.
Gereisd met partner in augustus 2010

Laatste keer

Sascha, 25-5-2010

In de periode 18 tot en met 25 mei hebben wij met twee personen dit hotel bezocht. Het hotel was netjes, maar erg gedateerd. Het personeel was erg onvriendelijk (m.u.v. het animatie team). Het ontbijt was ZEER GOED, het diner juist niet. Iedere dag (8 dagen lang) stond er een visschnitsel op het menu. Wij zullen dit hotel dan ook niet meer bezoeken.
Gereisd met partner in mei 2010

nooit meer

van hees, 27-7-2009

het hotel was in het algemeen goed, kamers netjes,zwmebad goed met directe ligging aan zee, maar het avondeten was echt slecht!!!en men mocht geen eten en drinken van buiten het hotel meenemen, maar dan zou er dus in het hotel wel iets te koop moeten zijn en dat was niet het geval, geen chips of koekjes te krijgen
Gereisd met partner in juli 2009

Prima ligging maar nooit meer!!

nick, 25-7-2009

Net terug uit Sousse... en blij dat we weer in een schoon bed kunnen slapen. De ligging van het hotel was perfect, aan zee met een prive strandje en midden in een levendig ongeving van Sousse. Dus absoluut niet gebonden aan het accomodatie zoals vele aangeboden hotels in Sousse.

Personeel deed aardig hun best qua service en was vriendelijk.... tegen een fooitje natuurlijk. De kamer erg gedateerd en niet iedere dag schoongemaakt. Hebben dit na een aantal keren beklaagd bij de directie van het hotel maar deze deed er een beetje nonchalant over.... niet echt vriendelijk dus. Lakens van de bedden werden pas verschoond na aandringen van ons kant... jammer.

Het eten was voor een Afrikaans land gevarieerd maar vond het nogal smakeloos.

Kortom jammer van dit alles maar deze mensen zitten op een top locatie maar word weinig tot niets bijgehouden of vernieuwd..... erg jammer.

dit nooit meer

wendy en bart, 23-7-2009

het hotel ligt ideaal, midden in het centrum en dicht bij zee. de kamers zijn netjes en de ligging van het zwembad en zee is goed, maar het eten is echt verschrikkelijk!!de hele week smaakloos en slecht gegeten.
Gereisd met partner in juli 2009

ik was in el hana beach, sousse...............

Petra Markink, 25-4-2009

de keuze voor dit hotel was meer nood dan wens omdat ik persé in sousse moest zijn voor afhandeling huwelijk. hotel is naar mijn smaak veel te groot. mijnw ens voor een kamer met zz + zon was volgens de receptionist niet mogelijk, zon was straatkant. eenmaal in de kamer (vies en aantal dingen werkten niet) bleek dat wel degelijk een kamer met zon (tot 11.00 uur) mogelijk was met zz. mijn man (spreekt arabisch) heeft een andere kamer gevraagd en dat is gelukt. deze kamer was schoon en alles werkte. mijn voorkeur blijft abounawas nejma, maar door geen vlucht vanaf munster niet mogelijk.
Gereisd met partner in april 2008

Fijne week!

Remco en Chantal, 20-10-2008

Wij zijn in Abou Nawas Boujafaar geweest Alles is bij het hotel in de buurt: eetgelegenheden, het oude centrum, delange boulevard, pin en een treintje dat je naar Port el Kantaoui (5km)brengt. Je loopt zo vanuit het zwembad naar het privezandstrand.

Er is een binnenzwembad met zout water en een fitness zaal. (€12)

Er is een heel groot Talasso centrum.

Het eten is voor Afrik. begrippen erg uitgebreid/goed.

Het animatieprogramma was oubollig. Er zaten veel bejaarden in het hotel. Er is in directe omgeving weinig te beleven op de grote bar naast het hotel na. Rond 20:00 gingen in het oude centrum 'het licht' al uit...

De kamers zijn voor een Afrik.land luxe. De bedden zijn hard en het is schoon naar hun maatstaven.

wij zouden nog eens terug gaan, hoewel we een ander hotel in port el Kantaoui wel eerder zouden aanbevelen.

Gereisd met partner in oktober 2008

Ton, 6-2-2008

Ben er verschillende keren geweest en altijd met veel plezier. Een kamer aan de straatkant is voor mij leuker dan zeezicht; ik hou wel van gezelligheid. direct naast het hotel een leuke kroeg waar je voor een habbekrats wat kunt drinken en alle overige zaken (winkels, strand, pinautomaten, etc in de directe omgeving. Er is genoeg te doen en te bekijken. Eten is zonder meer goed, service ook en personeel vriendelijk.

Echt een familiehotel waar ze niet zo moeilijk doen, vandaar dat ondanks regelmatig onderhoud het er wel eens wat minder uitziet. Ligt aan de gasten en niet aan het hotel. Voor gezinnen een echte aanrader

Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nahrawess Boujaafar in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nahrawess Boujaafar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nahrawess Boujaafar scoort een 6.82 uit 10 op basis van 38 reviews.