Appartement Justina

Onvoldoende

11 reviews over Appartement Justina in het Nederlands

Slechtste hotel ooit!

Smit, 5-7-2009

Echt een ramp, we vragen niet veel luxe... maar wel graag water. De staf kan weinig doen met de karig hulpmiddelen, maar het (nog wel Nederlandse) management doet helemaal niks. Ga hier ajb niet naar toe!
Gereisd met partner in oktober 2008

dit nooit meer

Fam J van der Giesen, 6-10-2008

nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht hotel gehad alles wat je maar bedenken kan was ellende van bed lift trappen brandtrap kapot en de deur afgesloten overal mieren in de kamer keuken badkamer geen airco geen normaal zitje op balkon meubels kapot keuken niet te gebruiken geen spullen aanwezig .het ontbijt te smerig voor woorden hard tot kogelhard hompen brood oude apparatuur voor de koffie en thee water was koud de melktank lekte vieze bakken jam met folie afgedekt van een paar dagen oud er was geen kaas een bak boter leek wel reuzel dan was het sap weer op of een bodem van 1 cm het is eigenlijk teveel en overal liepen de katten zelfs op de tafels .

gelukkig konden we na 1 week ellende naar het kaiserhotel en gingen we van de hel naar de hemel en dat hebben we te danken aan Anneke van Dijk een geweldige vrouw en erg goed voor de gasten maar ik vind wel dat de reisorganisatie iets moet doen tegen dit soort ellende 1 week was voor ons toch een hel.

maar anneke heel erg bedankt

Gereisd met partner in september 2008

begin er niet aan

monique, 10-9-2008

Op zich best speels ingericht met dat blauw, maar de service is puur slecht. Na 6 dagen klagen over de niet werkende airco bij een temperatuur van zo'n 37 graden werd ons doodleuk door een "managster" medegedeeld dat zij bepaalde dat de airco alleen aan ging als het warm was en na 1 september helemaal niet meer, dan was namelijk het seizoen afgelopen. Ode aan Anneke van Dijk vanonze touroperator! We belden haar tijdens haar siësta, ze boekte ons meteen om, kwam ons met haar eigen autootje halen en binnen een half uur zaten we in hotel Kaiser. Een verademing, hier werkte alles wel. Als je houdt van pislucht, kakkerlakken en je vindt t heerlijk om je bed uit te zweten... meteen boeken!
Gereisd familie in augustus 2008

Niet voor heralingvatbaar!

Jamal, 8-8-2008

We hebben een leuke vakantie gehad en de leuke tunesische mensen leren kennen. Echt aardige mensen! Alleen het hotel waar we in kampeerde was echt een ramp. Airco werkte vanaf dag 1 niet en als het wel werkte dan werd het niet koud op veel kamers aangezien we van kamers zijn gewisseld. Onze airco is zelfs gaan lekken! We kwamen terug in onze kamer en we wisten niet wat we zagen, alles was ondergelopen doordat de aircobak kapot was gegaan. Er zijn wel andere mooie hotels alleen die zaten al vol helaas. Tunesie is voor de rest super alleen neem wel een goed hotel als je verblijf lang is.
Gereisd met partner in juli 2008

Zwembad airco!

Boze reiziger!, 4-8-2008

Nou beste mensen het was me toch een pretje voor ons in het hotel uit 19 Noach. Het gebouw staat net niet op instorten. 01.45 uur kwamen we aan bij het spookhotel ( kraakpand). Daar werden we echter verrast door een helsgeluid dat vanuit de discobar kwam. Na een dag merkten we dat de mensen van de receptie niet zo aardig zijn met name het nederlandsmanagemt dat bestaat uit een oude blonde heks die er alleen voor de sier staat en niks oplost en absoluut geen nederlands wilt praten. Daarnaast had de airco een slecht humeur en die werkte totaal niet. We zeurde een hele week voor een oplossing maar we werden elke keer van het kastje naar de muur gestuurd terwijl we potverdomme een baby hebben!. Ik zei nog tegen mijn vrouw: '' Ik denk dat heel die aircobak naar beneden donderd een van deze dagen. En jawel hoor een dag later lag heel onze kamer vol met water en 4 kamers onder ons mochten mee genieten/zwemmen. Kortom het was echt Shit!Zeker niet voor herhalingvatbaar! Jammer....
Gereisd met partner in juli 2008

E. Bakker, 14-7-2008

Perfecte ligging midden in Sousse aan de boulevard. Ruime, nette appartementen. 's Avonds veel geluid. Je moet er niet voor je rust komen. Eten simpel en ongevarieerd, maar wel te doen.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Goed hotel voor goede prijs

Paul en Janneke, 3-7-2008

De kamers waren zuiver en ook was er warm water aanwezig, je moest wel de kraan even laten lopen na een aantal minuten werd deze vanzelf waren. De receptie was ook erg vriendelijk, het eten was iets minder maar brood met ei smaakt altijd wel goed. Ook met de liften heb ik geen problemen gehad. Deze hadden net een onderhoudsbeurt gehad.
Gereisd met partner in juni 2008

wilma, 1-7-2008

wij zijn begin mei naar Justina geweest en dat was echt een tegenvaller, er was geen warm water om te douchen, de wc zat los en was erggg vies. onze hostes en de lokale bevolking zei dat er 70 jaar niks meer aan het complex gedaan is en dat er nog geen zwerfer in wil wonen. na meedere (10)klachten waar we geen gehoor bij kregen zijn we na 2 nachten vertrokken na een ander hotel. In dit hotel kwamen we ook mensen tegen die hetzelfde was overkomen als ons en ook vertrokken waren. echt geen aanrader, zelf niet al zou het gratis zijn.
Gereisd familie in juli 2008

Fred van Es, 17-9-2007

Het leek wel een spookhotel 3 liften waarvan 2 defekt, en 1 die vaak bleef hangen. Om 23.oo uur begint het feest beneden, leek wel of de boxen op onze kamer stonden 5 hoog dit gaat duren tot 05.00 uur, dus je begrijpt het slapen doe je niet, na 2 dagen zijn we gillend weggaan, naar een ander hotel. echt geen aanrader
Gereisd met partner in september 2007

Remco, 25-7-2007

Als je hier gaat boeken boek dan alleen een kamer zonder eten dat is er betrekkelijk weinig..

Het voordeel is ligt direct aan de kust en midden in het centrum dus als je aleen wilt slapen en douchen is dit een goed hotel!

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Justina in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Justina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Justina scoort een 4.33 uit 10 op basis van 12 reviews.