Hotel JAZ Tour Khalef *****

Hotel JAZ Tour Khalef
JAZ Tour Khalef
8,1

30 reviews over Hotel JAZ Tour Khalef in het Nederlands

prima hotel dicht bij de stad

nan, 20-1-2011

Wij zijn hier in augustus 1980 geweest en hebben hier in fantastische vakantie gehad. Tour Khalef is een prima hotel met een mooi zwembad met een prachtige tuin, liggend aan het mooie strand van Sousse.

Het eten was ook goed (Buffet was er in die tijd niet)

Gereisd met partner in augustus 1980

Nooit maar dan ook nooit meer

Zoela00, 16-8-2010

Mooi hotel, maar alles wordt teniet gedaan door het zeer onvriendelijke personeel. Mijn vrouw kreeg zelfs in het restaurant van een ober volgend jaar alleen terug te komen dan was hij bereid haar zwanger te maken. Hadden kamer op de benedenverdieping, zat hele dag bewaking in de tuin, maar toch was er op een dag bij ons op de kamer door iemand gedouched. Medina is leuk maar iedereen zit aan je. Al met al zijn , in mijn ogen, de Tunesiers een heel opdringerig en vervelend volk. Dit was eens maar nooi meer.
Gereisd met partner in juni 1983

gaat wel

anita, 8-8-2010

Kamer waar ze nog aan het verven waren...Kakkerlakken op de gang...

Wel tweede dag andere kamer gekregen! Ziek geweest; maar weet niet of het van het eten of van de warmte was. We zijn er 20 jaar geleden geweest; dus weet niet hoe het nu is!!! Wij gaan er nooit m

eer heen!

Gereisd met partner in juli 1990

Goed vakantiehotel

Ineke , 7-5-2010

Wij bezochten dit hotel in januari 1978. Het was een goed hotel met ruime kamers.

Eten was prima en er is een mooi zwembad. Door de tuin heen lopen en je was op het strand. Daar kon je een tochtje op een kameel maken. Januari is wel een beetje koud hoor. Aleen als je uit de wind en in ze zon ging zitten was het aangenaam.

Leuke vakantie gehad daar. Sousse is een leuk stadje met een medina.

Gereisd met partner in januari 1978

Goed hotel dichtbij centrum

Astrid, 2-5-2010

Hotel Tour Khalef in Sousse is een goed hotel wat op loopafstand van het centrum ligt. Weliswaar erg warm om te lopen in juli. Hotel prima, alleen het eten 's-avonds was niet zo smaakvol, weinig keuze en erg flauw, we hebben dan ook een keer uitgebreid buiten de deur gegeten. De stad Sousse is geen aanrader omdat iedere winkelverkoper aan me zat te trekken. Erg vrij rondlopen en winkelen kan je daar niet en uiteindelijk gingen we het centrum mijden en liepen we om.
Gereisd met partner in juli 1999

Helemaal super

Lisanne, 7-1-2010

Dit hotel is geweldig. er is altijd wel wat te doen vopor jong en oud. service is goed.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Geweldig! alleen veel geluidoverlast snachts

I. heijnen, 11-10-2009

erg mooi!

's nachts had k echteoordoppen nodig omdat er veel muz wat echt hard stond tot diep in de nacht.

Gereisd met partner in oktober 2009

leuk hotel

Ank, 8-10-2009

hotel is leuk maar een van de obers was erg opdringerig. hij kreeg na een paar dagen opdracht om niet meer ons te helpen.
Gereisd met partner in december 1996

oud en vuil !!!

De Prez, 13-9-2009

Reeds de 4de maal naar Tunesië (3-11 sept 2009), maar dit hebben we nog nergers gezien!!!

Zeer vuile kamers met tot op de draad versleten tapijt. Schimmel op de muren in de badkamer en bij de randen van de wasbak. Nieuwe kamer gevraagd; 3de kamer die we kregen was iets beter. Naast hotel een openlucht dancing, dus lawaai tot 3 uur s'nachts voor kamers aan deze kant gelegen!

Eten was goed maar weinig variatie. Geen airco in eetzaal - van 's morgens bij ontbijt reeds bezweet!

All in keuze van drank aan de bar is zeer beperkt + 1/2 uur aanschuiven voor een drankje!

Zeteltjes in lobby/bar met stoffen bekleding zijn vuil van zweet???

3/4 van de vloeren zijn waarschijnlijk sinds begin seizoen niet meer geboend!

90% russen (zeer onbeleefd en niks respekterend.)

Gereisd met partner in september 2009

geweldig

Bokma, 30-7-2009

het hotel is een geweldig hotel met alleen maar vriendelijk personeel

hebben genoten.

zelfs onze ouders die met ons mee reisde die zijn al op leeftijd die hebben geoten en gaan nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor JAZ Tour Khalef bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel JAZ Tour Khalef in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel JAZ Tour Khalef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel JAZ Tour Khalef scoort een 8.06 uit 10 op basis van 36 reviews.