Hotel Coralia Club Palm Beach **

Coralia Club Palm Beach
8,2

15 reviews over Hotel Coralia Club Palm Beach in het Nederlands

Belle, 22-8-2007

Wij (4 vriendinnen tussen 22 en 29) hebben genoten van een weekje Sousse! Het hotel is in orde, proper, lekker eten, leuk zwembad, zalige animatie (+ team), ... Het enige minpunt is een gebrek aan airco en het meestal ontbreken van bestek aan tafel ... Maar dit hotel is en blijft een aanrader! Wij hebben in ieder geval genoten en lopen na reeds 14 dagen thuis te zijn nog met heimwee rond.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Rick de Bruijn, 17-7-2007

Ik ben in Mei 2007 een weekje all-in in coralia palm beach geweest en ik moet zeggen dat het heel goed is meegevallen, de all-in bar stelde wel niks voor , warme wijn en lauwe cola, maar verder was het buffet s avonds en s ochtends heel goed, de bediening was ook heel vriendelijk vooral als ze een blonde vrouw zien :-), een nadeel is wel dat er geen lift is en dat de kamers geen airco hebben, de ligging is mooi aan een prive strand en de zwembaden zijn zeer mooi uitgerust en tonen groter als op de fotos. net de omgeving buiten het hotel is een wat vervallen buurt buiten het overdekt winkelcentrum aan de overkant van de straat, het volk buiten het hotle is heel onvriendelijk en heel opdringerig, daarom kun je soms beter op het hotelgebied zelf blijven.
Gereisd met partner in mei 2007

Nele, 13-7-2007

Wij verbleven hier in juli 2006 en een week is lang genoeg (dan begint het eten wel te vervelen), maar dit is een zeer aangenaam hotel. Niet té groot, vriendelijke mensen, aangename rustige sfeer. Onmiddellijk buiten het hotel zijn heel wat winkeltjes en zo.

Het was er proper en er is een fijn zwembad, een mooi strand met zeteltjes en een stralende tuin.

Gereisd met partner in juli 2007

Ruben van der Zaag, 11-8-2006

Wij zijn in de zomer van 2005 in dit hotel geweest. Ik ben samen met mijn vriendin geweest, wij zijn allebei 25

Het hotel ziet er netjes uit en ligt aan het strand. De boulevard is 3 minuten lopen, de medina een kwartier.

De kamers zijn prima, maar niet bijzonder. Een gemis is de airco. Er hangt alleen zo'n propeller, daar wordt het niet veel koeler van.

De keuze in het eten is uitgebreid, maar wel elke dag hetzelfde. Wij vonden het niet echt goed. Het personeel (restaurant en bar) is idd vrij humeurig. Wachten op een biertje duurt een eeuwigheid omdat er een mini straaltje uit de tap komt.

Wat wij jammer vonden is dat er weinig jonge mensen waren, waardoor je niet makkelijk contact kon leggen. Verder komen hier nauwelijks Nederlanders, bepaal zelf maar of je dat een voor- of nadeel vindt;)

Al met al een aardig hotel, maar na twee weken daar hadden wij het wel gehad.

Gereisd anders in augustus 2006

Els, 5-4-2006

Prima Hotel, eenvoudige maar goede kamers. Prima zwembad, zowel binnen als buiten. Eten was goed, en het animatieteam was echt heel leuk.

Een aanrader voor iedereen.

Gereisd anders in april 2006

Strauven David, 15-2-2006

Prima Hotel, zeer vriendelijk personeel, en zeer proper.

Animatie team was schitterend, en de keuken was uitgebreid.

Zeker een aanrader.

Gereisd anders in februari 2006

Lissens Lut, 10-10-2005

Zalige vakantie gehad. Personeel is super vriendelijk. Kamers basic maar prima onderhouden. Veilig gevoel door het bewaakte strand . Door de perfekte ligging veel in de stad vertoefd. Voor families die van entertanement houden gaat het animatieteam tot het uiterste. Enige minpunt was de service in de bar, niet vriendelijk en wat op de kaart stond was niet aanwezig. Kom zeker terug
Gereisd anders in oktober 2005

gilbert, 26-9-2005

meer dan 2 sterren, zeer goed animatieteam dat bij de gasten veel lof kreeg, vriendelijk personeel, het eten was goed, prachtig strand, min punt de bar, cola was niet koud en zonder bruis een prachtig strand, dit hotel is een echte aanrader
Gereisd anders in september 2005

elly en miriam, 23-9-2005

goed hotel, zeker meer dan 2 sterren

eten was prima, voor iedereen wat wils

heel leuk animatieteam en heel erg goed

iedere avond was er wat te doen, zoals ook overdag

goede service

hebben een heel leuke week gehad

hotel is een aanrader

Gereisd anders in september 2005

esmee, 29-8-2005

wij zijn er deze zomer geweest en het was echt super. goed eten heel erg gezellig en een hele mooie omgeving.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coralia Club Palm Beach in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coralia Club Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coralia Club Palm Beach scoort een 8.2 uit 10 op basis van 15 reviews.