Hotel Alyssa

Matig

3 reviews over Hotel Alyssa in het Nederlands

Niet geweldig

Inge, 15-7-2011

Het hotel ligt mooi gelegen aan het strand, maar verder was het niet geweldig. Apartementjes waren vies en verouderd. Eten kon ons ook niet bekoren, was lauw, en vet. Zwembad was wel leuk.
Gereisd met partner in juli 1987

Vreselijk

Wolfgang, 13-10-2010

Wij hadden dit hotel tijdens een rondrijs voor 1 nacht met avondeten (niet te ...) en vooral hadden wij in ons huisje al gasten zitten en lopen - kakerlakken. Lekker hoor!
Gereisd met partner in maart 1988

Nooit meer

Lou Ruijters, 24-8-2010

Hotel Alyssa is in algemene zin een nachtmerrie. Het enige positieve is het mooie zwembad, de mooie palmentuin en dat het hotel direct aan het strand gelegen is. Verder een onvriendelijke staf, zeer slechte keuken. Eten is ronduit slecht. Had zelfs een keer ipv een warme maaltijd koud eten. Toen ik hier over klaagde nam de ober mijn bord mee en kwam terug met het antwoord van de kok: "U had niet mogen proeven dus jammer eet het nu maar koud, of niet !! Huisjes zijn verouderd en vies. Hotel heeft 2 sterren. Mijns inziens nog niet 1 ster waardig. Kan nog een skala aan minpunten aangeven. Mijn advies blijf weg van hotel Alyssa. Het was onze slechtste ervaring ooit. Nooit meer dit hotel.
Gereisd met partner in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alyssa in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alyssa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alyssa scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.