Hotel Solymar

Hotel Solymar
Solymar

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Solymar bij:

1 review over Hotel Solymar in het Nederlands

monique, 6-1-2006

het is een leuk hotel voor mensen die niet veel eisend zijn. Je zit lekker aan het strand en bent binnen 10 minuten met een taxi in de hoofdstad tunis. Het ontbijt is wat minder dat zou wat meer uitgebreid mogen zijn. Het avondeten is goed en variatie is er aanwezig heb elke avond goed gegeten. Het zwembad viel me tegen maar ik hoorde dat daar verandering in zou komen dus afwachten maar. Het personeel is heel attent en gezellig en vrolijk, ze doen echt hun best. ik zou best nog wel een keer gaan want we hebben ons vermaakt. maar ze zullen dan wel wat meer moeten veranderen.
Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Solymar in Soliman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Solymar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Solymar scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.