Hotel TerguI **

Onvoldoende

8 reviews over Hotel TerguI in het Nederlands

Verschrikkelijk

Boy en Rie, 28-7-2008

Dit 'hotel' is echt verschrikkelijk! Het eerste wat we zagen toen we in onze kamer kwamen waren kakkerlakken. Daarna zagen we de 'bedden'. Als je het een bed kon noemen. Een verhoging van 10cm en daarop de matrassen gedropt. De wc borstel zag helemaal bruin. het toilet viel bijna uit elkaar en er was echt niks schoongemaakt. Er lagen zelfs nog dode vliegen, chips en andere dingen op de grond.

Dit 'hotel' moet je echt NOOIT boeken. Dit 'hotel' bleek trouwens ook nog een bordeel te zijn!

Gereisd met partner in juli 2008

Russisch Vakantieoord

Linda, 27-7-2008

Akelig!Bij aankomst in dit hotel kregen wij te horen dat de kamers niet precies waren wat we misschien verwachten,en dat we de volgende dag van kamer konden wisselen.Om 3uur s`nachts word je in een kamertje gestopt dat te vies voor woorden is!Het sanitiar had nog nooit een fatsoenlijke poetsbeurt gehad, en het toilet nog nooit een borstel gezien.Stonk er ook behoorlijk naar RIOOL.Het woord schoonmaken komt in dit hotel niet voor!Voornamelijk Russische gasten(op basis van All-in),geen goed vakantiegezelschap!Zeker niet tijdens etenstijd,erg onbeschoft.Eten was trouwens ronduit variatieloos en alles behalve smaakvol.Boek in Tunesie maar een paar sterren meer,want het is wel een geweldig land.Heerlijk weer en zeewater,en zeker de plaats Port el Kantaoui is een prachtige plek.
Gereisd met vrienden in juli 2008

afschuwelijk hotel

Fam. van Nispen, 26-7-2008

Dit was het vreselijkste hotel die je maar kon krijgen, ze zijn niet vriendelijk, het is vuil op de kamers, het stinkt daar vreselijk, eten is niet lekker, ze lichten je op voor geld, ze bedreigen mensen, ze beloven van alles maar je krijgt niks... Kortom een waardeloos hotel

barslecht

Fam. Stokkaer, 23-7-2008

Slechtste hotel dat we ooit meegemaakt hebben!

Kregen een zeer vuile kamer, er was geen licht in de badkamer, vieze bedden, vuile handdoeken lagen er nog, ons schuifraam van het terras kon niet op slot,..

We zijn vreselijk slecht behandeld, zelfs na klachten bij het hotel zelf werd er niets ondernomen. Alles draaide rond geld, als je extra geld gaf zouden ze misschien iets ondernemen!

Het hotel was ook helemaal afgelegen, er was niets te zien.

Ook het eten was gewoon walgelijk en de all inclusive formule om te lachen..

Niet erheen gaan!

NOOIT BOEKEN!!

M en T, 15-7-2008

Abnormaal slecht en vies en beangstigend onbeschoft (mannelijk) personeel. Aangegeven klachten werden niet verholpen en uit officiele bron vernomen dat het hotel als bordeel dient. Zo moet het mannelijk personeel aan z'n geld komen..

Nooit meer

Robert, 15-7-2008

Kakerlakken termieten vliegen,airco die het niet doet.Je wilt er niet eten als je zelfs volpension hebt.

Je wordt daar gewoon opgelicht,en ze praten niet over kamers maar over appartement.

Klant vriendelijk weten ze niet.Je betaalt enkele dinars om een schoonkamer te hebben aan de schoonmaker.Zelfs als je terugkomt vraagt de douane om enkel dinars.

En dit allemaal door ja hoor skytours !

Gereisd familie in juli 2006

Fam. van Randen, 13-7-2008

VOORAL....NIET BOEKEN! Kamers zijn vies met veel mankementen.Klachten worden niet verholpen. Eten is vies en zonder variatie. Er is geen animatie voor kinderen. Een officiele instantie in Tunesie heeft laten blijken dat dit hotel ook als "bordeel" in gebruik is. Ga er niet heen!! Ze zijn er niet gastvrij en de kamers zijn te erg voor woorden: geen bedden, geen airco, geen tussentijdse schoonmaak, geen stopcontact etc.

NIET BOEKEN!!!!!

Fam. van Randen, 13-7-2008

Vieze kamers (kakkerlakken)met veel defecten, smerig eten zonder variatie,geen vermaak voor kinderen,voldoet totaal niet aan omschrijving,ongastvrij personeel.Kamer wordt tussentijds niet schoongemaakt. Hotel schijnt in bedrijf te zijn als bordeel!Vernomen uit zeer betrouwbare bron. Foto's op internet van deze "club"zijn gedateerd. Wij kunnen u alleen maar sterk AFRADEN om naar Tengui te gaan. U kunt nog beter gaan kamperen op de vuilnisbelt (volgens mijn kinderen- 8 en 13 jaar).
Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TerguI in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TerguI zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TerguI scoort een 2.2 uit 10 op basis van 10 reviews.