Hotel Kanta ****

8,9

14 reviews over Hotel Kanta in het Nederlands

dit altijd wil er wonen

storm, 13-2-2013

het is heerlijk het heeft ook een binnen en buiten golf zelf een strand enz
Gereisd alleenreizend in januari 2013

Een aanrader

Inge, 3-3-2010

Prima hotel. Mooie kamers en schoon. Ontbijt en diner/dessertbuffet was elke dag weer lekker en goed verzorgd. Personeel is zeer vriendelijk. Hotel is op loopafstand van het strand en het kleine centrum van Port El Kantaoui, ook hier zijn leuke restaurantjes te vinden. Tunis, Kairouan en Carthago zijn mooie steden om te bezoeken. Ook het amfitheater van El-Djem is een aanrader. De medina in de steden is gezellig en druk, het blijft alleen jammer dat de mensen erg opdringerig zijn.
Gereisd met partner in maart 2010

" Een aanrader"

3-11-2008

Dit is werkelijk een aanrader, en voor herhaling vatbaar.

Zullen we ook zeker doen!

Gereisd familie in oktober 2008

Leuk hotel

Babolall, 30-10-2008

Kanta is een leuke hotel. Personeels waren heel aardig. Het is een zeer kindvriendelijke hotel.

Enige probleem was dat de aircodition het niet deed, omdat ze het uitgeschakeld was en na zoveel malen aangekaart te hebben is er niks aangedaan. Dat vond ik wel heel erg jammer. Mijn kinderen konden niet slapen van de warmte en als we de balkon deur open lieten dan zat het vol met muggen. We moesten elke avond naar buiten om de kinderen in slaap te krijgen. Best jammer.....

Gereisd met partner in oktober 2006

Bijzonder luxe en plezierig

Dieke, 28-10-2008

Erg luxe hotel bijzonder vriendelijk personeel (ook zonder fooi). Zeer service gericht. Erg uitgebreide maaltijden de hele dag door. Een wellness center.
Gereisd met partner in oktober 2008

goed verzorgd hotel

Marcella, 16-10-2008

Eten afwisselend. Ene avond buffet en de andere avond keuze uit 4 verschillende menu's.

Bij het zwembad geen muziek waardoor het een beetje stil is. Aan het strand was het dan ook wat gezelliger daar je daar altijd wat geroezemoes hebt.

Gereisd met partner in oktober 2008

groot en goed hotel

Ab vd Meeren, 28-7-2008

Prima hotel met zwembaden.Maaltijden waren goed lopend buffet.wij waren hier in 2002 tijdens het wk voetbal.Veel duitsers en engelsen maar gezellige sfeer.Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.Port el kantoui is een gezellig plaatsje om een paar dagen te verblijven.Lekker slenteren langs het haventje en het pleintje met een leuke fontein.Ook zeker in combinatie met een 2 daagse zgn safiritour naar bv El Djem en Tozeur.

Hadden een gids die zeer veel informatie gaf.Gaan misschien in het najaar weer eens een weekje heen

Gereisd met partner in juli 2008

P.Bosman, 15-6-2008

Wij zijn voor de zevende keer in El Kanta geweest. Elke keer worden we weer hartelijk ontvangen.

Ook al is het een land waar je nog wel eens problemen kunt hebben met eten. Wij zijn er in al die jaren nog geen een keer ziek geweest. Goede keus en veel variatie zowel 's morgens als 's avonds. Goede mogelijkheden om met de tuktuk van het hotel je te laten vervoeren naar het strand. Ook op het strand een eigen keuken waar je tussen de middag een hapje kunt eten.

Voor ons een heerlijke relaxvakantie.

Gereisd met partner in juni 2008

fam Fam J Tang, 3-1-2008

ger en els jimmink,

Zijn hier 4 keer geweest in nov 12 dagen

1998-2003

betreft aanvulling

strand op 0.7km

Op het ontbijt niets aantemerken

genoeg variatie

Ook het avond eten prima 3 gangen menu

Gereisd met vrienden in januari 2008

ger en els jimmink, 15-2-2007

goed hotel ook geschikt voor kinderen

twee zwembaden

Gereisd anders in februari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kanta bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kanta in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kanta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kanta scoort een 8.91 uit 10 op basis van 18 reviews.