6 reviews over Appartement Kanta in het Nederlands

Zeer goed

edward, 18-7-2008

Een mooi appartement, gebouwd in 1980. Hiervan zijn nog enkele sporen te zien (retro tegels in de badkamer) Vriendelijk personeel. En mooi aangelegd, alles is nog mooi wit. en de zonneweides bij het zwembad zijn ook mooi aangelegd. palmboompjes etc. De kamer was ruim genoeg voor ons 2en. Alleen koken (wat we niet hebben gedaan) zou minder gaan. 2 pitjes, en een paar pannen. De liggen is super, binnen 5 minuten zit je in de "stad" en met tuk tuk kan je gratis naar het strand worden gebracht, waar het ook fijn vertoeven is. Kortom, goed appartement.
Gereisd met partner in juli 2008

Froukje Bambacht, 25-8-2006

Ik wil graag 1 ding zeggen de vakantie van ons leven!

Wij gaan zeker terug alles was wekelijk perfect.

Wij zijn nog in meer accomodaties geweest in Tunesie maar dit was zeker de beste.

Wij vonden de mensen daar juist zeer vriendelijk en gastvrij.

Gereisd anders in augustus 2006

edwin, 23-11-2005

het is al weer een paar jaar geleden.

ik vond de gallerie van de apartementen met de tuin er tussen erg mooi.

we hadden uitzicht op de straat maar we zagen niet veel door de palmen

de tegeltjes op de badkamer waren zo druk dat je er duizelig van werd.

maar wel in oosterse stijl

ik kan me nog herineren dat de pizza aan de zwembadbar erg lekker was.

er was een mooie lobby met winkeltje en het restaurand vond ik erg mooi.

Gereisd anders in november 2005

dennis en mandy, 24-7-2005

Wij zijn hier geweest in juli 2004. Vonden het hotel erg mooi en hebben het erg naar ons zin gehad. Het ontbijt was goed maar wel erg duur. Veel engelse en daarom om 7 uur geen ligstoel meer vrij aan het zwembad vanwege handoeken die er om 6 uur worden neergelegd. Er gaat regelmatig (iedere 10 min) een gratis busje naar het privestrand wat erg handig is. Het appartement zag er van binnen en buiten mooi uit. wij hadden twee bedden aan elkaar. En een mooi balkon met uitzicht op het zwembad. Vanuit hotel loop je binnen twee minuten het centrum in dat erg gezellig is maar wel met veel opdringerige verkopers helaas.
        Gereisd anders in juli 2005

F en F, 2-6-2004

Nadat wij zijn teruggekomen uit Tunesië hebben wij besloten om er NOOIT meer naar toe te gaan. Wij vonden het land niet mooi (smerig) en ook de mentaliteit van de mensen lag ver van ons vandaan. In het appartement waren 2 aparte bedden die niet verplaatst konden worden. Verder was het zeer primitief ingericht. Wij hebben het niet echt naar onze zin gehad.
          Gereisd anders in juni 2004

jurgen, 6-1-2004

PRIMA! zeer goede ligging, vriendelijk personeel, volgens ons een aanrader!
            Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kanta in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kanta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kanta scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.