Hotel Iberostar Diar El Andalous *****

Hotel Iberostar Diar El Andalous
Iberostar Diar El Andalous
9,4

54 reviews over Hotel Iberostar Diar El Andalous in het Nederlands

Ontgoocheling (het gezelschap maakte veel goed)

Fam VDB, 18-9-2017

Wil je echt 5 sterren opteer neem dan een ander hotel. Star Prestige zeezicht: weggesmeten geld. We hadden mooie suite met zee-zwembadzicht maar vele gasten die geen meerprijs betaalden hadden ook Star Prestige. Star Prestige lounge: jacuzzi leeg, (bruine)appel in schijfjes(snack Star Prestige). Geen persoonlijke service, geen welkomstdrank, vliegen in restaurant (kantine!), onbeschofte Russen, Algerijnen enz. Zeer onbeleefde gasten en geen aangepaste kleding. Wij, Belgen, Duitsers, gaven het op na 3 dagen. Plastiek koffielepels (!!), plakkerige tafels. Een natte doek kennen ze niet. Cocktails in de lobbybar zeer goed! Leuke barmannen. Poolbar/snack: niet ons ding. Zwembad: Ouders nemen baby's met pamper aan mee in groot zwembad (vies)Animatieteam: supergoed! Tuinmannen verrichten heel goed werk! Poetsvrouw: alles steeds tip-top behalve het laken van het bed (snap het niet). Ergernis gedurende heel de vakantie over vanalles maar het gezelschap maakte héél veel goed! Jammer voor Tunesië (en de bevolking) maar niet meer voor ons.
Gereisd met partner in september 2017

fantastisch

Annick, 12-8-2017

Hotel was top.

Personeel top.

Kamers top.

Eten top.

Zwembad heerlijk.

1 groot minpunt (weet niet of het seizoensgebonden was ).

Vele gasten waren van algerijnse nationaliteit.

Zij denken de regels in het hotel te kunnen bepalen voor de andere gasten.

Gaan klagen bij de receptie omdat wij in bikini durven rondlopen. vinden het een schande.

In de eetzaal zijn het echt vieze mensen. knoeien op de tafels en op de grond en verspillen kilo s eten. Het personeel kan niet volgen met achter hun gat op te ruimen en te poetsen. Dikke pluim voor alle personeel daar.

Kun je zeggen : kijk er niet naar.

Maar geloof me vrij. Na een paar dagen kun je er niet meer langs kijken.

Jammer voor het mooie hotel maar hun gedrag zal andere gasten weghouden

Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer aangenaam hotel

Roxanne, 30-7-2017

Het hotel is zeer goed gelegen aan een mooie strandlijn met talrijke wateractiviteiten. Het is een zeer proper hotel en je ziet duidelijk dat het net gerenoveerd is. Mooie en ruime kamers. Wifi in heel het hotel. Het personeel allemaal super vriendelijk, geen opdringerige verkopers. Er zijn wel te weinig stoelen aan het zwembad en strand, je bent verplicht om voor 7u00 je handdoeken te gaan leggen of je hebt geen plaats omdat er mensen stoelen dubbel reserveren, ze leggen hun handdoeken én aan het strand én aan het zwembad, zo blijft de helft van de stoelen leeg met een handdoek erop.. Ook de kamers dat gekuist werden was minder. Elke dag was er wel iets niet gedaan. Ook moet je zelf het water op je kamer bijvullen, dit wordt niet door de poetsvrouw gedaan. In de beachbar waren geen alcoholische dranken aanwezig. Het buffet is er SUPER. Het eten is héél lekker. Het is een hotel waar we terug naar toe zouden gaan!
Gereisd met partner in juli 2017

Tevreden

Katja, 30-7-2017

Tevreden over heel de lijn, het groot zwembad mocht wel properder, animatie team doet super goed zn best om het iedereen naar zn zin te hebben! Kamers worden elke dag goed onderhouden, het eten is cava maar soms wel druk om aan te schuiven.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goed maar niet super

Johan Meulenbergs, 5-6-2017

Het hotel was mooi en goed gelegen. De kamer was ook prima, we hadden een prachtig zicht op de relax-pool en de zee. De kamer werd dagelijks netjes gekuist. Er waren 2 zwembaden waarvan eentje voor de sportievelingen en het andere was de relax-pool .. heel mooi en rustig. Het enige wat ons stoorde was het restaurant: dit is géén 5-sterren waard .. max. 4 en dan met moeite. Om te beginnen waren het plastieken lepeltjes, ook de kelners waren niet bij de zaak. De presentatie van het eten liet echt te wensen over en de keuze was ook niet al te best, het eten was wel niet slecht maar als u zegt: wij zijn een hotel met 5-sterren .. ja, dan mag het wel wat meer zijn. Dit hotel is goed maar géén 5-sterren waard.
Gereisd met partner in mei 2017

Onvergetelijke vakantie!

Joy, 16-5-2017

Alleen al voor de vriendelijke Tunesiërs moet je deze bestemming kiezen!

Zeer mooi hotel aan lang zandstrand. Je kunt volledig langs het strand naar Port el Kantaoui wandelen. We hadden een Star Prestige kamer, met pluspunt het lounge terras met jacuzzi en ongelofelijk vriendelijke bar service van Ali. Het buffet was zeer verzorgd, alleen het appelsiensap 's morgens viel wat tegen. Zeer gezellige zwembadzone en een tof animatieteam dat zijn uiterste best deed om het voor iedereen naar wens te maken. Ons enige minpuntje: het ontbreken van een gezellige bar om 's avonds nog wat te drinken. Dit kon enkel in de oververlichte lobbyhal met te luide muziek van de animatieploeg, of buiten op het terras (maar dat was af en toe nog wat te fris).

Al bij al een onvergetelijke vakantie en zeker een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2017

Magnifieke architectuur ...

Kathleen, 24-4-2017

Prachtig gelegen hotel, Arabisch-Spaanse architectuur, supervriendelijk personeel. Behya die de kamer onderhield was superattent, het barpersoneel altijd vriendelijk, het onthaal zeer professioneel en de mensen van de animatie tof, heel tof.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Perfecte plaats om je lekker te laten verwennen

Emma Daldini, 11-4-2017

Dicht bij zee en groot gebied met veel palmbomen
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Fantastische vakantie !

Françoise Zinnen, 11-4-2017

Prachtig hôtel, toffe animatie, lekker buffet en heel professionele service !!!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Zeer Goed Eten en Zeer Vriendelijk personeel

Gaby en Peter, 31-5-2015

1 van 17 t/m 31 mei waren wij in Tunesie in het Iberostat Diar el Andalous valk bij het vissers dorpje Port El Kantaoui (op loop afstand) en Sousse wat met de taxi of bus erg goed te doen is

Het hotel is een echte aanrader !!! Zeer goed eten en nette kamers , Personeel Super vriendelijk! het weer was wel wat wisselvallig maar ja dat heb je zelf niet in de hand.

wij gaan zeker nog een keer terug en dat doen we niet snel ! foto's ja ook die staan weer online

Gereisd met partner in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Iberostar Diar El Andalous bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Diar El Andalous in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Diar El Andalous zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Diar El Andalous scoort een 9.4 uit 10 op basis van 125 reviews.