Hotel El Mouradi Club Selima ***

Hotel El Mouradi Club Selima
El Mouradi Club Selima
7,3

220 reviews over Hotel El Mouradi Club Selima in het Nederlands

prima hotel voor de prijs die je betaald

jose, 7-6-2015

wij hebben het prima naar ons zin gehad ligging heerlijk aan groot strand, 2 zwembaden super vriendelijk personeel en natuurlijk gaan ze voor het tipgeld bij een all-inn valt er niks te verdienen voor ze, kamers zijn gedateerd maar bedden prima en douche oke. Eten vonden wij goed keuze uit 8 gerechten heb ik thuis ook niet hoor, er valt altijd wat te zeuren maar dan moet je daar in een 5 ster gaan zitten en geen 3 ster nemen.Animatie super leuk team en veel te doen barpersoneel leuke gezellige mensen als je interesse in hun hebt wordt je vriendelijk behandeld wij willen ook gerespecteerd worden hun toch ook.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Er zijn zeker betere

aiaiannie, 22-12-2014

Over Club Selima kan ik zeggen: als je geen waarde hecht aan comfort, geen fijnproever bent en een sterke maag hebt, immuun bent voor bezopen buren en een klein budget hebt, is dit geen slechte optie. Ik vermoed wel dat er (veel) betere resorts zijn te vinden in de omgeving en in Tunesie in het algemeen. Over Port el Kantaoui: als je blij wordt van zon en een rechttoerechtaan strand, weinig interesse hebt in cultuur en je thuis voelt in een massatoeristische omgeving, is dit prima. Maar orienteer vooral ook op de andere badplaatsen. Daar krijg je hoogstwaarschijnlijk meer waar voor je geld en een mooiere ervaring.
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Kan veel beter met een kleine inspanning

patrick_hol_1, 8-10-2014

Leuke club, prachtig gelegen, proper gerenoveerd, direct aan strand, eten op terras met zicht op zee..... perfect

Maar

75% russen.

Onbeleefd personeel, enkel geld telt zonder respect voor hun gast, lui. Eten en All in ondermaats,

Mits een kleine aanpassing kan dit een goede club worden

Gereisd met partner in september 2014

Nooit meer!

Nancy Ramkisoen, 28-8-2014

Dit hotel is echt je geld niet waard hoe goedkoop het ook is. Het is weliswaar een 3 sterrenhotel maar het heeft meer iets weg van een 1 ster. Het hotel is zeer verouderd en gewoon vies. De kamers stonken, airco's deden het niet en het management is ongeschikt! Zodra je een vraag aan ze stelde of een probleem voorlegde begonnen ze in hun eigen taal te praten en liepen ze weg! Wij kwamen in de ochtend aan en kregen de kamers pas tegen een uur of vijf. Daarnaast kregen we niet eens de kamers die we geboekt hadden en waarvoor we zelfs extra geld betaald hadden. Het personeel deed alleen iets voor je als je ze een flinke tip gaf, anders had je pech. Ik snap in het geheel niet dat de reisorganisatie waarmee wij waren dit hotel nog aanbied. Het eten was zo mogelijk nog slechter. Als je wilde eten moest je snel zijn en vechten ervoor want anders at je niet! Hoezo All Inclusive?! Dan maar buiten eten en extra geld uitgeven. 11 dagen waren echt heeel lang. Voor ons in ieder geval nooit meer.
Gereisd met vrienden in augustus 2014

goed hotel

Noella, 3-8-2014

voor de 2 de maal op rij in club selima geweest,en ditmaal voor 19 dagen,prijs-kwaliteitsverhouding zit goed.

dit jaar toch wel een beetje teleur gesteld als je ziet hoe het bar personeel met al die vervelende russen omgaat!,alles draait nu inderdaad om fooien!!Eten kan je niet meer op een deftige manier,het hotel was dit jaar voor 80% gevuld met echte boertige russen!Ze lopen je gewoon omver om toch maar eerst eten,drinken te nemen,nog nooit meegemaakt!Aan club selima zou ik zeggen,DOE HIER IETS AAN WANT JE HOTEL GAAT GEWOON NAAR DE KNOPPEN!!in ieder geval zijn ze alvast een klant kwijt ,mij zien ze voorlopig niet meer in club selima,spijtig want het hotel op zich is wel goed,en zeker voor een 3* HOTEL!!ook de ligging is ideaal.

Gereisd met partner in juli 2014

Gezellige vakantie!

lotte, 25-5-2014

Een gedateerd hotel (1 terrein met ongv 50 huisjes a 10 kamers) de kamer is erg klein. In de badkamer is t heel erg krap. Als je op de wc zit heb je de wasbak op schoot! Maar heel groot balkon (als je dat extra boekt, anders n hele kleine of helemaal geen). Het eten was weinig keus. Maar wat er te was, was erg goed! Alleen personeel heel erg onvriendelijk. Je zijn uit op je geld. Ze willen graag (veel) fooi!!!! Doe je dat niet, wordt je aan de bar gewoon genegeerd!of ze doen heel erg onvriendelijk tegen je! Ook de animatie is wel goed. Alleen je moet zelf achter dr infomatie van het hotel aan! Over hoe/wat/waar. Er is nergens info te vinden.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Prijs kwaliteit wat hoog maar de prijs was er naar

Joop, 16-5-2014

Hotel is een complex van 65 gebouwen met daarin 18 kamers elk.Kamers met 3 bedden die een beetje hard zijn.Geen stoel op de kamer.Het terras is gelijk aan een balkon van ong. 1,25 m. x 3,50 m. maar dan op de begane grond je kunt daar niet vanaf lopen.Badkamer goed alleen ruimte voor de wc. is krap.Personeel heel vriendelijk en voor een bedragje helemaal.Veel barretjes.Na 1 dag wordt de drank in flessen al voor je op tafel gezet bij het eten.Was nu rustig in hotel maar in het hoog seizoen ben ik bang dat het dringen word in de eetzaal en aan het strand.Eten redelijk met wat afwisseling en soms niet al te warm.Strand is mooi ruim met veel ruimte tussen de stoelen.Matrasjes op ligstoelen kosten 2 Dinar is ong. 1 euro p.d.In het dorp 3 kwartier lopen langs strand is het leuk en de terras prijzen heel redelijk.Taxi niet duur naar hotel 6 dinar.grote zwembaden.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Prima hotel

smjel, 11-5-2014

Redelijk drie sterren hotel, geen luxe, maar wel schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Buffet is wat matig, maar wat er is is prima bereid en te eten.Mooie zwembaden en super strand. Haven op loopafstand. Taxi kost vrijwel niks. Max 5 dinar naar de haven en max 10 dinar naar Sousse.
Gereisd met vrienden in mei 2014

heerlijk vakantie vieren

maakjenietdruk, 1-11-2013

Hotel was prima in orde ,enig nadeel was betaalde wifi a 7.50 per dag
Gereisd met partner in oktober 2013

Prima voor een week

Sunny, 27-10-2013

Goed hotel, zeker niet meer dan drie sterren. Personeel is oke, kamers redelijk. In oktober nog lekker warm en voor een weekje uitrusten is het prima (niet voor langer). Veel Russische gasten. Eten is oke, strand is schoon en personeel vriendelijk. Schoonmaak prima.
Gereisd met partner in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor El Mouradi Club Selima bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Mouradi Club Selima in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Mouradi Club Selima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Mouradi Club Selima scoort een 7.26 uit 10 op basis van 238 reviews.