7,5

21 reviews over Hotel El Hana Palace in het Nederlands

Fijne vakantie gehad!

maud_vrenken, 30-4-2014

Het is een fijn,mooi en opgeruimd hotel.

Het eten is hier prima, ook voor kinderen is er vannalles te eten.

Fijn zwembad met een fijn animatie team.

Gereisd met vrienden in april 2012

allemachtig prachtig

riezebos, 1-11-2009

Herfstvakantie met het hele gezin, dochters 4 en 6. Mijn dochters hebben zich de hele week princes gevoeld! Mooi hotel, zwembadje en strand.

Altijd een glimlach en als je iets vraagt wordt het altijd geregeld.

het eten is echt super, vers en koks met een glimlach en een praatje. het personeel vind het leuk om te werken en straalt dat uit. Gelukkig geen (re)animatie!

Merrkt dat het naseizoen is en het strandje wat minder strak is, maar even harken en je bent klaar!

Gereisd familie in oktober 2009

mooi hotel en prima ligging

barbara, 26-10-2009

net terug van een weekje vakantie. Mooi hotel, ruime kamers met tweepersoons bad en prima eten. Mensen die daar werken zijn heel vriendelijk. Een goede prijs/kwaliteit verhouding en goede ligging. Binnenzwembad mooi (water alleen erg koud)en de jacuzzi lekker ruim en warm.Minpuntjes zijn de vieze vloerbedekking (alles zat overigens goed in de verf), de hammam (oud en vies) en dat aangespoeld afval op het strandje niet werd opgeruimd (gedurende de week dat wij er waren). De massage was naar tevredenheid.

Hartstikke prima hotel!!!

Ron, Sandra & Rosanne, 24-10-2009

Net terug van een weekje El Hana Palace en na de laatste negatieve berichten op Zoover hadden we niet zo'n hoge verwachting, maar wij begrijpen hier helemaal niets van, want het was hartstikke goed!! Ontzettend aardige mensen, prima ligging, mooie, grote, schone kamers en ontzettend lekker eten!! Zeker gezien de prijs/kwaliteitsverhouding een uitstekend hotel! Wij hadden alleen wat pech met het weer, maar daar kunnen deze mensen natuurlijk ook niets aan doen! Wat ons betreft mag die beoordeling wel wat omhoog hoor!!!
Gereisd familie in oktober 2009

een paar minpuntjes maar verder een mooi hotel

miranda, 14-10-2009

we kwamen helaas al aan met niet zo best weer wat gelukkig de dag later weer goed maakte. Zeer mooie ontvangsthal maar idd als je met de lift op de verdieping komt dat kun je van de vloerbedekking soep koken, dat was echt jammer. wij vonden onze kamer zeer ruim en schoon. Helaas was de toiletzitting kapot en het verf van de balkon bladerde af, maar voor de rest zag het er prima uit. Het personeel was zeer vriendelijk en het eten fantastisch. Jammer was dat door het slechte weer er niemand was qua animatie. Je moet je dus echt zelf vermaken in het hotel wat wel heel moeilijk was. Maar met de nederlanders hebben we het toch heel gezellig gehad. Ter afsluiting hadden we vrijdagavond karaoke en dat was echt lachen en natuurlijk heeft NEDERLAND gewonnen haha!

Wij kijken er met een heeel goed gevoel op terug en het is een hele leuke vakantie en ervaring geweest, maar we zouden er niet voor een tweede keer weer heen gaan.

Gereisd met vrienden in september 2009

Heeft nader onderzoek nodig volgens Ruud en Conny

conny, 27-9-2009

Wij zijn al in diverse landen geweest o.a egypte en weten dat 5 sterren dan net even wat anders liggen,dit hotel sloeg echter alles,spinnen ong 60, losse w.c, kakkerlakken,wasbakken die niet doorliepen,geen gordijnen,het was niet te geloven.Wij waren bij de 4de kamer voor wij aan onze vakantie konden beginnen op 3hoog en dan nog met een mierenplaag,maar dat hebben we maar laten zitten.Wij en nog 8 andere nederlandse stellen,die er toen ook waren snappen dan ook niet dat dit een 5 sterren mag heten en dat de recentie zo hoog uitvalt.Ook op de reisleider kan je niet bouwen,het enige wat hij zegt is dat hij na7jaar daar,nog nooit van deze klachten had gehoord?
Gereisd met partner in september 2009

absoluut geen 5 sterren!!

Yolande, 23-9-2009

beoordelingen die wij van tevoren hadden bekeken kwamen absoluut niet overeen met onze bevindingen. Personeel was inderdaad vriendelijk; eten was goed; kamer was ronduit slecht: vies, losse toiletpot, smerige vloerbeddeking etc. Ligstoelen werden al vanaf 7.00 uur s'morgens vastgelegd! Al met al is het ons niet best bevallen; absoluut geen 5 sterren!!
Gereisd met partner in september 2009

Vriendelijke personeel en goed buffet!

Patricia, 6-9-2009

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het personeel is erg vriendelijke en het buffet is heerlijk en afwisselend. Elke dag stonden er andere gerechten op het menu. Veel fruit, een saladebar en het toetjesbuffet!

De kamers zijn verouderd (verf bladdert af), maar wel schoon en ruim.

Het zwembad ligt met terras hoger dan het strand en grenst aan zee. Vanuit het zwembadterras kun je zo het strand op lopen. De bedjes en handdoeken huur je voor 2 dinar per dag (1 dinar was tijdens ons verblijf ongeveer 55 cent). Hier zijn geen taferelen van bedjesclaimen op de vroege ochtend.

Dit is een hotel waar je heerlijk rustig kunt genieten van zon, zee en strand. Geen animatie op een slap aftreksel van aqua-aerobics na en 's avonds wat muziek of karaoke in de bar. Wij vonden dat heerlijk!

Voor iedereen die houdt van een rustige zonzekere vakantie in een goed hotel....... waar wacht je nog op??

Heerlijk!!

Monique, 25-8-2009

Een heerlijke vakantie in een heerlijk resort! Super relaxed en een mooie locatie. Geen gillende kinderen in het zwembad, direct aan het strand - een trappetje en voila op het strand-. Vriendelijk personeel -het matras was te zacht en er werd direct een ander matras geregeld!- Jammer dat voor de bedjes betaald moest worden, maar ach... als de rest zo prettig is heb ik dat er graag voor over! Een aanrader voor stellen zonder kinderen!!
Gereisd met partner in juli 2008

Super Hotel!

Otto & Nathalia, 19-8-2009

Wij hebben heel erg genoten in dit hotel. Het ligt op een super locatie: aan het strand en 10 minuutjes lopen naar Port El Kantaoui. In dit gedeelte kan men bezienswaardigheden vinden zoals de bekende fontein, Park Hannibal en de jachthaven. Eten bij Sultana (naast de fontein) was erg goed.

Het eten van het hotel was zeer uitgebreid en heel erg lekker. De service was prima.

De kamers waren wat aan de oude kant, maar je gaat toch niet op vakantie voor je kamer ;) De bedden waren prima en de badkamer groot.

Dat men moest betalen voor de strandkussens was wat minder, maar 2 dinar per dag is niet erg duur.

Absoluut een aanrader. Dit is het goedkoopste 5 - sterren hotel en wij hebben erg genoten.

Otto & Nathalia

Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel El Hana Palace***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Hana Palace in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Hana Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Hana Palace scoort een 7.48 uit 10 op basis van 22 reviews.