8,9

Uitstekend

4 reviews over Hotel Sahara Palace in het Nederlands

Fam. L. jansen, 10-11-2005

Verbleven hier bij overnachting tijdens excursie. Prima hotel met aardige faciliteiten en mooi zwembad. Maaltijden waren minder dan in "ons vaste hotel" El Hanah Beach te Sousse. Maar zeker voldoende.

Mooie kamers (met TV maar weinig europeese zenders) en mooie badkamers en dito tegelwerk.

Recentelijk gerenoveerd.

Gereisd anders in november 2005

Jikke, 19-10-2005

Ook wij zijn hier gaan overnachten tijdens de 2 daagse safari. Het hotel maakte op ons een zeer goede indruk. Het uitzicht, bereikbaar, prijskwaliteit kan ik weinig over zeggen aangezien het bij de prijs inbegrepen zat. Het eten en ontbijt vond ik goed. Al met al een hotel waar ik graag terug zou weer keren voor een langer bezoek.
Gereisd anders in oktober 2005

Viola, 20-6-2004

Ik ben hier in juni 2004 1 nachtje verbleven tijdens een 2-daagse excursie. Het eten was er goed en de hotelkamer vond ik netjes. We hadden een geweldig uitzicht vanaf het balkon. Kortom: een prima 3 sterren hotel.
Gereisd anders in juni 2004

maria, 18-4-2004

Sahara Palace is een zeer mooi rustig gelegen hotel, de service zijn goed maar heeft weinig gasten, jammer,,,je kijkt er over Nefta heen zo de zout zee in,,,als je bij het zwembad ligt, aan de andere kant sta je gelijk in de sahara,,,het dorp Nefta heeft een mooie medina zonder winkels, Als je rust zoekt, kun je geen beter hotel en plek vinden
Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sahara Palace in Nefta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sahara Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sahara Palace scoort een 8.89 uit 10 op basis van 5 reviews.