Hotel Sol Elite Palm Garden ****

Hotel Sol Elite Palm Garden
Sol Elite Palm Garden

2 reviews over Hotel Sol Elite Palm Garden in het Nederlands

Marianne, 12-7-2004

Was hier met mijn zoon van toen 9 jr. Wij waren de enige hollanders, de rest was duits.

Slecht ervaren. Zoontje mocht niet in animatieclubje voor kinderen van 06 tot 12jr. want hij was in lengte te groot!!

Verder omgeving prachtig, hotel prima,prachtig strand met voldoende zonnebedden.

Gereisd anders in juli 2004

Noémie, 11-3-2004

een super mooi hotel met FANTASTISCHE animatie echt de beste animatie die ik ooit had gezien echt proffesioneel! een echt aanrader!!! ook een heel mooi strand alleen een beetje veel kwallen maar ja, ook een heel mooi binnenzwembad en de buitenzwembaden natuurlijk ook! dus echt naar toe gaan!
Gereisd anders in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Elite Palm Garden in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Elite Palm Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Elite Palm Garden scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.