Hotel smartline Skanes Serail ****

Hotel smartline Skanes Serail
smartline Skanes Serail
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel smartline Skanes Serail bij:

59 reviews over Hotel smartline Skanes Serail in het Nederlands

mooi hotel super met super leuk animatie team

Alex en Annemarie, 3-5-2017

Gezellig hotel met mooie kamers en alleen maar zeer vriendelijk personeel.

Het eten is goed en zeker ruim voldoende

Ook een top animatie team met Pop Kimo Zico en Rico die de gehele dag de gasten vermaken zowel bij het zwembad als op het strand. Ook in de avond met een big smile een avondprogramma met elkaar maken.

Ondanks nog steeds negatief reis advies vanuit Holland gaan wij zeker nog een keer terug

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Teveel Russen.

J.de Vries, 9-6-2016

Vriendelijk personeel.Mooi zwembad.Nagenoeg alles op kleine loopafstand zoals restaurant,bar, zwembad en strand.Totaal niet het gevoel gehad dat het onveilig is.Voor derde maal hier geweest en nu achteruitgang geconstateerd.Van de gasten was 80 a 90 % oost-Europees.Voorheen Turkije hangers!Enkele Fransen,Duitsers en wij als enige Nederlanders.Dit betekent dat de sfeer anders was.Veel Russen laden de tafel vol met etenswaren en wat men niet opkon of niet lekker vond liet men staan.Op deze manier moest veel voedsel worden weggegooid.Zelfs plastic tassen werden gevuld met etenswaren.Gelukkig waren niet alle Russen zo maar het had wel iets van we hebben er voor betaald(all-in) en we zullen er gebruik van maken.Strandbar en Turkscafe waren gesloten.Animatie beperkter in aantal maar wel enthousiast.Eten wel goed maar weinig variatie.Eenmaal ijs en verder nagenoeg iedere dag het zelfde soort fruit.Meloen en harde perziken of pruimen.Naar mijn oordeel geen vier sterren meer waard.
Gereisd met partner in juni 2016

Prima vermaakt

Ference, 14-7-2015

We waren hier van 27 juni tot helaas 2 juli i.p.v. de 7de omdat we werden terug gehaald i.v.m. de aanslag een week eerder.

Het hotel was niet zo vol als de bedoeling normaal om dezelfde reden dus wellicht dat het dan wat beter is als normaal dat weet ik niet maar wij vonden het geweldig, aangezien mijn vriendin en ik beide in de horeca werken kijk je onbewust toch naar bepaalde dingen en ik moet zeggen dat er qua hygiëne goed gewerkt word behalve buiten in de bar met de hard-plastic bekers. daar doen enkele dinars opeens een wonder voor en veranderd die beker in een glas ;)

Eten is deels hetzelfde zoals bepaalde salades maar er word zeker iedere dag anders gekookt met andere producten en het is ook warm/koud zoals het hoort.

Er zit een klein vliegveld achter het hotel waar we in 5 dagen 2 keer een vliegtuig hebben horen opstijgen/landen.

Zwembad is prima voor zeg 20 plussers maar voor de kids zal het een beetje saai zijn al hebben ze daarvoor wel een mega opblaas speeltuin met water

Gereisd met partner in januari 2015

Heel mooi en goed hotel!

jacquelinesinttruien, 14-6-2015

Wij zijn hier geweest van 17 tot 31 mei 2015. Wat een mooi hotel! Vriendelijke mensen en goede service. Het eten was heerlijk, veel variatie en het eten was ook warm! Kamers waren zeer net en werden elke dag schoongemaakt. Het strand is niet heel breed, het enige minpunt vond ik (mijn vriend had hier minder problemen mee) was het zeewier in het water en op het strand. Verder een supervakantie gehad in Skanes Serail en zeker een plek om nog eens terug te gaan!
Gereisd met partner in mei 2015

voor herhaling vatbaar

christine codde, 30-5-2015

proper hotel, elke dag animatie tijdens de dag en s' avonds, zeer vriendelijk personeel, goede bediening. Maaltijden ok. Elke dag schoonmaak kamer en propere handdoeken. Vooral hartelijk dank aan Hakim voor zijn vriendelijkheid en bediening tijdens ons verblijf.
Gereisd met partner in mei 2015

prima hotel!

Arzu , 2-3-2015

het was een prima hotel, schone gerenoveerde kamers, net hotel. zwembaden, binnen en buiten, zijn gewoon goed. eten was prima, voor iedereen was er iets. voor de prijs/kwaliteit verhouding is perfect. ik zou terug gaan.

enkele opmerkingen over het hotel voor verbetering:

-in het hotel werd de kinderanimatie in een ruimte gedaan waar ook gerookt werd!! -de ruimte waar niet gerookt werd, was er geen bar en geen muziek, alleen stolen om te zitten. -na diner in het restaurant kon je geen koffie of thee nemen in het restaurant. je moest waar naar de bar gaan waar gerook werd en helemaal blauw stond door rook!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

veel beter dan verwacht voor de prijs betaald

tim, 2-10-2014

leuke gerenoveerde kamers, prachtige bar/bbq restaurant op het strand, a la carte restaurant s avonds in beide zeer goede kaart en lekker!

leuke spa, echt de moeite! in de bar, enkel jammer van de plastic bekers ook s avonds, voor de rest, top!

Gereisd met vrienden in januari 2014

Leuk hotel, eten deze keer ZEER slecht

Menno van Seggelen, 4-8-2014

Zijn nu voor de 3e keer naar dit hotel geweest, alles wordt perfect geregeld,

Alleen het eten is zo slecht, heb diverse mensen gesproken die met krampen in hun buik rond liepen, voor een vriendin van me een dokter moeten laten komen naar het hotel, eenmaal thuis aangekomen blijkt dat ze parasieten in haar darmen heeft , dus ze zit nu aan een zware antibiotica

Animatieteam was weer als vanouds helemaal TOP!

Gereisd met vrienden in juli 2014

Waar voor je geld

Laura, 26-12-2013

Toen we aankwamen, kregen we een kamer die veel te klein was en zonder balkon (op dezelfde plek een verdiep lager was dit een bezemhok). We zijn dan meteen gaan vragen achter een andere kamer en de volgende dag, kregen we dan een kamer die 3 keer zo groot was, met balkon en zicht op zee! Het animatie-team is heel vriendelijk en als je niet wil meedoen, blijven ze zeker niet aandringen. Activiteiten zijn er genoeg en heel betaalbaar. Het eten is degelijk en er is voor ieder wat wils. Je mag ook 2 keer in een restaurant gaan eten, maar het typisch tunesisch restauran was ons wat tegen gevallen. Voor de rest stoorden we ons wel wat aan de opdringerige verkopers (massage, ringen, foto's...), maar als je hun eenmaal duidelijk maakt dat je niet geïnteresseerd bent, laten ze je voortaan met rust! Voor ons geen tweede keer, maar dit heeft zeker niets te maken met het hotel.
Gereisd met partner in september 2013

Nooit meer skanes serail.

Jamie van zanten, 24-10-2013

Wij zijn van 2 tot 11 oktober 2013 in skanes serail geweest, samen met onze dochter van 1.5 jaar. Als je het hotel binnen komt denk je ' dit ziet er goed uit'. Tot je de hal en de kamers ziet. Het hotel heeft onderhoud nodig. In onze kamer konden de balkondeuren niet op slot en werkte de tv niet. Na aandringen werd dit wel gemaakt, niet om de manier hoe het zou moeten maar de deuren konden wel dicht. Alles is een beetje kapot, de tegels op het balkon zijn gescheurd, de tegels in de kamer zitten los, de douche stang zit los, de wc bleef maar lopen enz enz. Het eten was vreselijk, veel kruiden en wat je s'avonds kreeg stond er s'morgems weer. Net fruit was bruin en de limonade aangelengd met water. Net zoals het bier. De pizzaria was wel goed eten en het bar personeel en de kok bij de pizzaria waren super! Met een kleine tip krijg je een hoop voor elkaar. Het hotel is niet geschikt voor kinderen jonger dan 4 jaar. Voor ons geen tunesie en geen skanes serail meer!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Skanes Serail in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Skanes Serail zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Skanes Serail scoort een 7.3 uit 10 op basis van 100 reviews.