Hotel SENTIDO Rosa Beach ****

7,2

154 reviews over Hotel SENTIDO Rosa Beach in het Nederlands

nooit meer

sonja ruysseveldt, 20-9-2017

zijn voor de derde maal naar dit hotel geweest is spijtig genoeg aan het vervallen

vroeger mooi hotel goed eten en lekker nu slecht eten geen lekkere taartjes en alle dagen bijna hetzelfde kamers vuil de stoelen op het strand voor meer dan de helft stuk veel russen met veel lawaai tot gevolg ik heb spijtig mijn keuze gemaakt

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer!

Anoniem, 18-8-2017

Wij (jong koppel) verbleven van 20 tot en met 27 juli 2017 in dit hotel.

We hadden hoge verwachtingen van het hotel ondanks alle positieve commentaren van het vorige seizoen maar het hotel stelde ons jammer genoeg erg teleur.

Het hotel was zeer onhygiënisch: in de kamer lag er nog haar van de vorige gasten (het haar bleef er een hele week nog liggen), zeer vuile haardroger want die werd nooit afgekuist, geen lakens op de donsdekens, vuil glas in de hal en sigarettenpeuken op het balkon, de vloer in de hal en in het restaurant plakte, tapijten waren enorm vuil... De afval op de tafeltjes werd niet opgeruimd en het personeel was onvriendelijk naar westerse gasten. De toiletten in het hotel waren ook enorm vuil: urine op de vloer, papier in de wasbakken,…

Wij moesten steeds goed kijken en zoeken naar de properste stoelen of zeteltjes.

In het restaurant was het altijd zeer druk. Wanneer we een stukje vlees wilden moesten we 40 minuten wachten, ook al gingen wij vroeg eten (vanaf openingsuur).

Ook niet zoveel keuze en vooral gebaseerd op Arabische keuken.

Van ijsjes of lekkere cocktails: geen sprake!

Snackbar: enkel Arabische gerechten.

Moors café?

Er waren toen geen Vlamingen in het hotel, wij waren de enigste.

Dit hotel is echt niet aan te raden!

Gereisd met partner in juli 2017

Zeker niet aan te raden! Onvriendelijk en vuil!

Deborah Jacques, 10-8-2017

Zeker geen aanrader! Personeel niet vriendelijk, enkel tegen Tunesiërs, tot 3 keer toe vragen om een drankje tijdens het eten, eten koud, half uur aanschuiven, geen borden, vuile tafels, vlees van de allerlaagste kwaliteit.. De kamer was over het algemeen proper maar qua afwerking ook niet super! De gangtapijten zijn gewoon vies om maar te zwijgen van de toiletten in de inkom! Geen airco in de inkom, zwembad met zoutwater.. De shows savonds waren door het animatieteam zelf en zeker niet wow.. Wij zijn na 2 dagen naar een ander hotel (sultan) gegaan ook vier sterren en dag en nacht verschil!
Gereisd met partner in augustus 2017

Geen aanrader

Eric, 5-8-2017

Hotel is aan renovatie toe. Het personeel is heel vriendelijk maar wordt respectloos behandeld door de toeristen.

Daardoor is het hotel vies en vuil.

Strand ligt vol zeewier.

Gereisd met partner in juli 2017

Heel erg fijn verblijf gehad!

Niels, 28-6-2017

Nette kamers goede service en vriendelijk personeel!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Heel mooi hotel

Lisa, 7-6-2015

Rosa beach is een top hotel. Wel afgelegen maar wij vonden dat niet erg. Heerlijk rustig en als je een dagje weg wil staan er gewoom m taxi s voor het hotel.

Personeel was ontzettend vriendelijk.

Kamers zijn heel mooi.

Het was gewoon top.

Het eten mag wel wat meer variatie hebben, maar het was wel lekker eten.

Alleen wat ik echt kansloos vind is die mensen die handdoeken neerleggen bij het zwembad om 5 uur in de ochtend spoor je niet???, kom op zeg....

Wij hebben elke dag aan het strand gelegen daar is gewoon plek.

Gereisd met partner in juni 2015

Leuk hotel

meneer Kooi, 27-5-2015

Ligging is een beetje minder i.v.m. afstand tot dicht bij zijnde plaats en bij wind van zee veel zeewier en plastic op het strand
Gereisd met partner in mei 2015

Goed 4 sterren hotel

Bruno, 6-10-2014

Wij verbleven van 25/09 tot 04/10 hier.Het hotel ligt wat "in the middle of nowhere" , maar dat wisten we op voorhand. Wie graag winkeltjes , bars en restaurants in de buurt heeft moet beslist een ander hotel boeken. In ruil krijg je veel rust en een zeer goede service. Het eten is zonder meer goed met zeer uitgebreide buffeten , en elke dag live cooking van vlees , vis en pasta. All in is uitgebreid. Ganse dag zijn er diverse cocktails te verkrijgen. Kamers zijn ruim en worden elke dag prima onderhouden. Een speciale vermelding voor de supervriendelijke 'guest relations manager' Wafa. Zij beantwoordt al je vragen. Twee minpunten : restaurant opent systematisch 10 minuten te laat en één lift is constant stuk.
Gereisd met partner in september 2014

Graag zou ik hier nog willen terugkomen !

Natalia, 23-9-2014

Super goede ontvangst, uw koffers worden naar uw kamer gebracht. We waren met twee en toch kregen we een familieappartementje met twee slaapkamers, beiden sliepen we in een tweepersoonsbed. Kamers met tv en airco, terras met een uitzicht op de zee. Verzorgde badkamer met bad/douche, wc, haardroger, ... Hotel is modern met een groot net zwembad. Je vindt overal strandstoelen: op het strand, aan het zwembad of net voor het strand op het gras. Wij waren er in september dus moest je niet om 6 uur opstaan voor een strandstoel, er was altijd plaats. Het eten in één woord: fantastisch. Je zult nooit honger hebben, je kan overdag eten en ook 's nachts (pizza en broodjes). Het ontbijt, het middageten en het avondeten, je zult genoeg keuze hebben (warm/koud/slaatjes/desserten/...). Het personeel is super vriendelijk, je zult altijd geholpen worden. Zeker het geld waard dat je ervoor betaalt !
Gereisd anders in september 2014

Ten zéérste aan te raden!! Topper!

Niels Peeters, 23-9-2014

Een hotel dat zijn 4* zeker en vast waard is! Wel heeft het zijn kantelpuntjes, als het dan qua kamer aankomt. Let er heel goed op dat ze je wel de juiste kamer geven! Voorgehad! Maar dit was snel inorde als je dit meld. Je moet weten, het hotel is zeer modern en dus nog niet zo oud, ieder hotel heeft nl. zijn kinderziektes ;) Maar voor de rest; eten a volente, drank 24/24, pizza om 2u 's nachts! Groot zwembad, plek genoeg dus. Geen gebrek aan animatie, sfeervol!!
Gereisd alleenreizend in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SENTIDO Rosa Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Rosa Beach in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Rosa Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Rosa Beach scoort een 7.22 uit 10 op basis van 182 reviews.