Hotel Residence Skanes Garden ****

7,4

80 reviews over Hotel Residence Skanes Garden in het Nederlands

Geweldige leuke tijd gehad

Suzanne, 13-8-2011

Ik ben hier in sept 2004 geweest dus alweer even geleden, niks zal meer hetzelfde zijn vermoed ik als ik de verhalen zo lees. Maar wij kwamen in een periode van veel kritiek op zoover en wij hebben er toen niks van gemerkt. Perfecte schoonmaakservice, hele behulpzame bediening en receptie. En ja tuurlijk het eten is anders dan je gewend bent maar toch door het lopend buffet heel veel keuze. Veel excursiemogelijkheden. Zijn op 2 daagse woestijnsafari geweest, echt een geweldige ervaring!

1 tip voor de mensen die nog gaan: de riolering is daar anders geregeld dan hier, veel van de riolering van de hotels aan het strand komen uit op zee, niet dichtbij genoeg dat je er last van hebt of iets tegenkomt, maar een vaccinatie tegen Hepatitis A is echt een aanrader. Je wordt namelijk niet ziek van het eten zoals iedereen denkt maar van de riolering. Ik heb de inenting gehaald van tevoren en ben voor het eerst niet ziek geweest op vakantie.

Gereisd met partner in september 2004

Goed hotel

lisa, 20-5-2010

Hele aardige mensen, heerlijk mooi weer gehad, entertainment was goed, alleen de masseur was een beetje opdringerig. Verder was alles super.
Gereisd met vrienden in september 2005

Prachtig gelegen hotel, barslecht eten.

mirandapenris, 18-11-2009

Een leuk hotel, goede ligging aan het strand en met een mooi zwembad.

Verder is het erg slecht verzorgt wat betreft het poetsen, het eten was erg slecht. We hadden all inclusive, maar dat is nog veel te duur als je alleen op brood en custard pudding leeft, want de rest was echt niet te eten. We zijn een aantal keer in de 'snackbar' op het strand geweest om hamburger met friet te eten, en dat was goed te doen, maar dit moest je dan wel gewoon betalen. De drank kreeg je in plastic bekertjes en je moest heel erg lang in de rij staan, omdat er maar 1 barretje open was!!! We hebben een rondreis van 2 dagen geboekt die erg bevallen is. De reisleider die af en toe in het hotel kwam en die de rondleiding begeleide was trouwens zeer regelmatig dronken! Maar goed, we hebben op deze vakantie leuke mensen ontmoet,dat maakte veel goed. We hebben ons toch wel geamuseerd. Tunesie is mooi en de mensen zijn gastvriendelijk, dus we gaan zeker nog wel eens terug, maar dan wel absoluut in 'n ander hotel!

Gereisd met partner in september 2006

Nooit meer!

Yvonne Geelhoed, 12-7-2009

Het is voor ons alweer enige tijd geleden dat we hier zijn geweest dus er zal wel het een en ander zijn veranderd. Ten tijde van ons verblijf waren er veel russen op het complex die eigenlijk het complex overnamen. Je kon je niet alleen buiten het complex vertoeven, ik ben een paar dagen erg ziek geweest en heb op bed gelegen maar ons huisje lag aan de duin dus mijn man dacht ik loop even over de duin naar het strand maar werd daar tegen gehouden door heren met geweren en verzocht vooral niet buiten de paden van het complex te komen) . Het halve complex (in ieder geval de nederlanders) waren na 3/4 dagen aan de diarree. Het complex is ALL-INN met voor ieder gang lopend buffet. Het ziet er schitterend uit maar alles ruikt en smaakt hetzelfde. Aan zee veel last van kwallen gehad. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in augustus 2005

catharina., 19-7-2007

wy(gezin van 5 pers.)zyn in juli 2005 op dit resort geweest,wat wy toen ervaarden,was erg slecht.Wy zyn niet verpest,maar op dat moment na 5 dagen waren wy het al beu.Het eten en dan de vliegen die continue op je bort belanden was ronduit verschrikkelyk!Er werd niet goed schoon gemaakt de w.c waren zo vies dat je boven de pot moest hangen of je ging naar de kamer.Eten heel eentonig.Maar de annimatie in een woord fantastisch!Wy hopen dat het er nu veel beter is,het kan een heel mooi vakantie plekje worden.Maar de mensen in tunesie,vind ik persoonlyk heel arrogant vooral in de winkels.En dan de diarree,daar hadden ook wy last van en niet zomaar een paar dagen, nee de gehele vakantie en dat lag wel degelyk aan het eten.Nu maar hopen dat er heel veel verandert is.Maar wy gaan niet meer teug,hebben het daar met de mensen wel ,,gezien,,Maar voor degene die daar nog naar toe gaan,doe onderzoek en informeer hoe het daar is en geniet er van als je daar eenmaal bent.groetjes leny.
        Gereisd familie in juli 2005

Sanne, 13-9-2006

Hallo mensen, hier ben ik nog even, ik had hiervoor ook al een reactie geplaats, ik ben heel erg benieuwd hoe skanes garden nu geworden is, het schijnt heel mooi,ik heb er echt een top vakantie gehad. En ik wil graag mijn blijdschap nog even delen, ik heb daar namelijk mijn aanstaande man leren kennen in skanes garden, mischien kennen mensen hem nog wel, het is: Mitch!! in november gaan we trouwen dus wat er allemaal niet uit zo`n vakantie voort kan komen!! voor alle mensen die nog gaan, hele fijne vakantie gewenst!!!! Groetjes Sanne
        Gereisd anders in september 2006

Alice, 17-6-2006

Vorig jaar in Skanes Garden in juni 2005 en nu in juni 2006 even een bezoekje gebracht aan dit hotel toen ik in het nabijgelegen hotel Saadia verbleef. Hotel Residence Skanes Garden heet nu Hotel Thalassa Village Skanes **** en heeft een opknapbeurt ondergaan, is van 3 naar 4 sterren gegaan, de arena-achtige kuil op het middenplein is dichtgemaakt en daar is nu een bar- en zitgedeelte. Alles is wit geschilderd en maakt een nette indruk. De gasten droegen geen polsbandjes meer.

Gereisd anders in juni 2006

Anouk, 8-6-2006

hej, wij zijn vorig jaar rond deze tijd (3 juni t/m 10 juni) geweest naar Skanes Garden.Alles was goed,van het eten tot aan de kamers (die elke dag verzorgd werden, behalve soms de handdoeken)De animatie van toen was super gezellig,dit jaar kunnen we er helaas niet naar toe.Maar er komt nog een volgende keer.We hoopte dat het nog precies hetzelfde zou zijn,en dat is zo,alleen zijn de huizen geverft! nu ziet dat er een stuk mooier uit!Wat betreft sommige zeurders betreft het eten,je kan niet van een Arabisch land verwachten dat ze alles hebben wat wij hier ook hebben...

Als je geen excursies doet is het wel wat minder om elke dag bij het hotel te zitten,in 2 woorden:TOP VAKANTIE!!

(verder wil ik de groeten doen aan Chici Donut,die een grote vriend van ons was, ik hoop dat hij daar nog is met zijn grappige stemGroetjes anouk

Gereisd anders in juni 2006

Marcel, 21-5-2006

Uiteraard kan je geen Top resort verwachten voor die prijs.

maar zeker leuke huisjes dicht bij het strand en leuke en vriendelijke mensen.

Ook leuk dat er een surf/kitesurfschool zit!!!

MAAR...het eten is echt beroerd!

ben zeker niet kieskeurig maar als je met z'n vieren aan de Norrit moet en zonder uitzondering alle gasten hierover hoort is er wel wat mis.

Bedoelingen zijn zeker goed, denk dat het ligt aan de honderden vliegen die van je bord proberen mee te eten!

Kortom: Leuke vakantie gehad maar nog een keer Skanes Garden: Nee!

Gereisd anders in mei 2006

alexander, 10-4-2006

Nu alles nog een "likje" verf,beetje tuinonderhoud en alles is prachtig
        Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Skanes Garden in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Skanes Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residence Skanes Garden scoort een 7.36 uit 10 op basis van 81 reviews.