Hotel Radisson Blu Resort & Thalasso

Radisson Blu Resort & Thalasso

1 review over Hotel Radisson Blu Resort & Thalasso in het Nederlands

niet waard

Oniba Asghar, 10-6-2010

Ik en mijn man zijn geweest begin juni. Strand was vreselijk vies, na 4 keer klagen gingen zij de strand "schoonmaken", zij gooiden de onkruid en aangestrande vuil terug in het water. (zie foto)

Hotel opzich was schoon en de zwembaden ook. alleen heb ik 2 x een grote kakerlak getroffen in de zwembad.

kamers zijn schoon, niks toe te voegen.

personeel, ze praten alleen frans, engels is heel erg slecht. ik kan geen frans dus ik had echt moeite om hun wat te vragen of uit te leggen. wel waren ze vriendelijk, alleen van de nachtdienst niet want zij moeten veel doen in weinig tijd.

Je hebt alleen bed & breakfast. de restaurants zijn heel duur, en als je een hoofdgerecht besteld krijg je heel erg weinig. Ik vond het niet waard.

Hotel is heel erg duur, stranden vies en hotel schoon maar geen animatie en eigenlijk niks te doen. alleen luieren bij de hotelzwembad (strand niet te doen)

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Resort & Thalasso in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Resort & Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Resort & Thalasso scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.