Beoordelingen Hotel Kuriat Palace****

Kuriat Palace****
36 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Kuriat Palace****
5000 Slanes, TN-5000, Monastir en Skanes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kuriat Palace**** in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kuriat Palace**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Kuriat Palace scoort een 6,0 uit 10, op basis van 36 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kuriat Palace**** in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kuriat Palace****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Kuriat Palace**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 45 vakantiefoto's van Hotel Kuriat Palace**** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Kuriat Palace**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Tunesië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tunesië. Vergelijk Hotel Kuriat Palace**** met andere accommodaties in Monastir en Skanes.
Even geduld a.u.b.

6,1
5,3
6,6
6,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2012
"Redelijk hotel"vertalen
John
8,0
7,0

24-10-2012 Ooit was het hotel, denk, ik het neusje van de zalm gezien de materialen. Een lift deed het nog, veel marmer het hele hotel. Als er een goede manager zou zijn, zou het weer een mooi hotel worden. Eten was redelijk en vers. Sanitair en was gedateerd. Gezien de vorige reacties viel het 100 % mee.

met partner, 2012
"Zoek aub een ander hotel!!!!"vertalen
John

01-10-2012 - Hotelkamer:
De hotelkamer was een gammele bende. Kasten die van ellende uit elkaar vallen een koelkast die het niet doet geen kluis op de kamer geen tv geen handdoeken geen zeep geen wc papier etc etc etc.
De douche was niet schoon. Overal kalk, roest en schimmel.
Het bed was zelfs stuk toen we de kamer betraden en heb 2 dagen op de grond moeten slapen omdat de lattenbodem stuk was die maar niet gemaakt werd.
- Restaurant:
Het restaurant was een smerige ruimte met vogelpoep op tafels stoelen en kleden. Tafelkleden die smerig waren werden omgedraaid en niet vervangen. Vieze lepels werden terplekke met mondcondens schoongemaakt en terug gelegd. Het eten was bedorven. Er zaten vliegen in het eten en er was zelf iemand die een kakkerlak in het croissantje had zitten.
- Zwembad / Sportruimte?
Het zwembad was vies bruine randen boven het water doorgezakte stoelen overal sigarettenpeuken. sportruimte was de gehele vakantie gesloten.

"Nooit meer naar Tunesie "vertalen
HF.Slootjes

22-09-2012 Arrogant personeel
Eten zeer matig, diverse mensen voedselvergiftiging opgelopen, ook is het eten erg smaakloos.
Kamer is wel redelijk alleen de bedden zijn slecht
De busreis vanaf Tunis is erg lang, dus let op waar je land er is op 5KM ook een vliegveld

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Kuriat Palace**** bij:

"Te slecht voor Woorden"vertalen
jacob jansen
5,0

21-09-2012 Dit Hotel is uw duur verdiende vakantie geld echt niet waard.
Keuken erg slecht en ongezond. dus veel zieke gasten.
muffe geur door slechte staat van het gebouw.
Personeel werkt alleen na ontvangen van vette tip anders val je maar dood
prijzen van drankjes veranderen per uur, en voor europese gasten wordt een ander tarief gehanteerd dan voor inlandse gasten.
helft van het hotel blijft gesloten en is ontoegangkelijk vor gasten, fitness zaal squass hal nooit gezien, tennis banen 12 compleet verwaarloosd en overwoekerd. kortom een hotel dat zijn rouwkleed al aan heeft

met partner, 2012
"Vergane glorie!!!"vertalen
K, de Haan
4,0

21-09-2012 Ooit was dit een mooi hotel, wat meteen opvalt is de muffe geur, oude viese vloerbedekking, overal stof, vuile ramen. Ongezellige eetzaal waar mussen rondvliegen en overal op poepen, geen opscheplepels, wachten op servies/bestek en o.a. de rauwe kip zorgt voor zieke mensen. De obers gedragen zich overwegend onverschillig. De kamers zijn ruim maar oud en stoffig, de wc stonk en het wc-papier was regelmatig op, de kapotte douchekop is pas de 4e dag vervangen. Wel hadden we elke dag schone handdoeken maar van schoonmaken was geen enkele sprake. Slechte internetverbinding. De ligbedden waren vaak kapot net als de matjes die ook nog eens te kort waren. Kortom een echte domper..... Doordat alle gasten ontevreden zijn hangt er ook geen vrolijke vakantiesfeer, allemaal erg jammer. De tienen,negens en achten die in sommige beoordelingen voorkomen zijn duidelijk van mensen die nog nooit IN dit hotel zijn geweest! Nog even verder zoeken dus...............

met partner, Sept. 2012
"Verwacht niet de hoofdprijs voor weinig!"vertalen
Partner
8,0

26-09-2012 wij komen net terug van dit hotel. Het is niet dat het een RIU is. Wij hebben via veiling geboekt en dus weinig betaald! Wat veel mensen dus doen! Je moet niet verwachten dat je dan daarvoor op de eerste rij zit! Het personeel was bij ons wel prima. En het eten was niet altijd lekker, maar er zit altijd iets tussen wat lekker is. Bij onze lichting is niemand ziek geweest! De kamers waren ruim en schoon! Verder kost het niet veel om een te lunchen. Alcohol is wel duur! De rest van Tunesië kost echt bijna niets! Het gebied zelf was wel een zooitje en stonk. Maar al met al een voor die prijs een prima vakantie gehad! Anders moet je maar meer neertellen voor luxe!

met partner, Sept. 2012
"Voor de prijs goed te doen"vertalen
Marja
6,0

03-10-2012 Via een veiling hier geweest en daarvoor weinig betaald. Kamers waren ruim en schoon, elke dag schone handdoeken. Koelkast die het deed, tv op de kamer, niet naar gekeken of deze het deed. Daarvoor ga ik ook niet op vakantie. Hotel ligt direct aan het strand waar je prima kan zonnen en relaxen. Sommige medewerkers waren aardig en sommige niet. Volgens mij telt dit ook voor de toeristen die daar aanwezig zijn.
Ontbijt was matig, geen avondeten gehad in het hotel omdat wij zelf elke avond in een andere stadje zijn gaan eten. Vlak bij station waar je voor
€ 0,40 cent per persoon komt waar je moet zijn. Wat mij betreft heb ik een prima vakantie gehad. En voor dat geld wat er voor betaald is zou ik het zo weer doen.

"Dit nooit meer"vertalen
peter
5,0

24-09-2012 Dit Nooit Meer. Het personeel is zeer arrogant en doet alleen iets als je een tip geeft. Na de eerste maaltijd voedesel vergifteging opgelopen , diverse injecties gehad met de nodige pillen en nu op naar het ziekenhuis in nederland. Het hotel is zeer verwaarloosd en absoluut geen 4 sterren waard. allen het personeel dat de kamers schoonmaken verdienen een compliment. Dit hotel//// NOOIT MEER

"Dit hotel noooooit meer"vertalen
Hennie van der Lind...
6,0

23-09-2012 Onhygiënische bende. Veel mensen hierdoor ziek geworden. Onvriendelijk personeel.kamers waren redelijk. Wel een doorgezakte matras. Ook ontbrak de minibar die na 4 dagen pas geplaatst werd. Deze was wel nodig voor het water dat je zelf moest kopen. Vliegveld tegenover hotel maar wij moesten helemaal naar Tunis met de bus. Kort gezegd:dit hotel noooooit meer.
Wees dus gewaarschuwd voor dit hotel

met vrienden, Sept. 2012
"Nooit meer"vertalen
diane
1,0

22-09-2012 zeer slecht hotel,mensen uit onze ploeg hadden voedsel vergiftiging en spullen werden gestolen van de kamer, eten was koud lauw bleek dat je 3 uur in de bus moest zitten terwijl er een vliegveld voor het hotel ligt op nog geen 10 min afstand ,weinig te doen , mini bar die niet werkte enz

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?