Hotel Kuriat Palace ****

Kuriat Palace

29 reviews over Hotel Kuriat Palace in het Nederlands

Redelijk hotel

John, 24-10-2012

Ooit was het hotel, denk, ik het neusje van de zalm gezien de materialen. Een lift deed het nog, veel marmer het hele hotel. Als er een goede manager zou zijn, zou het weer een mooi hotel worden. Eten was redelijk en vers. Sanitair en was gedateerd. Gezien de vorige reacties viel het 100 % mee.
Gereisd met partner in oktober 2012

Voor de prijs goed te doen

Marja, 3-10-2012

Via een veiling hier geweest en daarvoor weinig betaald. Kamers waren ruim en schoon, elke dag schone handdoeken. Koelkast die het deed, tv op de kamer, niet naar gekeken of deze het deed. Daarvoor ga ik ook niet op vakantie. Hotel ligt direct aan het strand waar je prima kan zonnen en relaxen. Sommige medewerkers waren aardig en sommige niet. Volgens mij telt dit ook voor de toeristen die daar aanwezig zijn.

Ontbijt was matig, geen avondeten gehad in het hotel omdat wij zelf elke avond in een andere stadje zijn gaan eten. Vlak bij station waar je voor

€ 0,40 cent per persoon komt waar je moet zijn. Wat mij betreft heb ik een prima vakantie gehad. En voor dat geld wat er voor betaald is zou ik het zo weer doen.

Gereisd met partner in september 2012

Zoek aub een ander hotel!!!!

John, 1-10-2012

- Hotelkamer:

De hotelkamer was een gammele bende. Kasten die van ellende uit elkaar vallen een koelkast die het niet doet geen kluis op de kamer geen tv geen handdoeken geen zeep geen wc papier etc etc etc.

De douche was niet schoon. Overal kalk, roest en schimmel.

Het bed was zelfs stuk toen we de kamer betraden en heb 2 dagen op de grond moeten slapen omdat de lattenbodem stuk was die maar niet gemaakt werd.

- Restaurant:

Het restaurant was een smerige ruimte met vogelpoep op tafels stoelen en kleden. Tafelkleden die smerig waren werden omgedraaid en niet vervangen. Vieze lepels werden terplekke met mondcondens schoongemaakt en terug gelegd. Het eten was bedorven. Er zaten vliegen in het eten en er was zelf iemand die een kakkerlak in het croissantje had zitten.

- Zwembad / Sportruimte?

Het zwembad was vies bruine randen boven het water doorgezakte stoelen overal sigarettenpeuken. sportruimte was de gehele vakantie gesloten.

Gereisd met partner in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kuriat Palace bij:

Verwacht niet de hoofdprijs voor weinig!

Partner, 26-9-2012

wij komen net terug van dit hotel. Het is niet dat het een RIU is. Wij hebben via veiling geboekt en dus weinig betaald! Wat veel mensen dus doen! Je moet niet verwachten dat je dan daarvoor op de eerste rij zit! Het personeel was bij ons wel prima. En het eten was niet altijd lekker, maar er zit altijd iets tussen wat lekker is. Bij onze lichting is niemand ziek geweest! De kamers waren ruim en schoon! Verder kost het niet veel om een te lunchen. Alcohol is wel duur! De rest van Tunesië kost echt bijna niets! Het gebied zelf was wel een zooitje en stonk. Maar al met al een voor die prijs een prima vakantie gehad! Anders moet je maar meer neertellen voor luxe!

Dit nooit meer

peter, 24-9-2012

Dit Nooit Meer. Het personeel is zeer arrogant en doet alleen iets als je een tip geeft. Na de eerste maaltijd voedesel vergifteging opgelopen , diverse injecties gehad met de nodige pillen en nu op naar het ziekenhuis in nederland. Het hotel is zeer verwaarloosd en absoluut geen 4 sterren waard. allen het personeel dat de kamers schoonmaken verdienen een compliment. Dit hotel//// NOOIT MEER

Dit nooooooooit meer

Cor, 23-9-2012

Al heel wat landen en hotels gezien maar dit hotel was het slechtste wat wij ooit hebben meegemaakt. Personeel maakt onderscheid tussen europeanen en locale gasten in prijs maar ook in service en dat valt voor ons negatief uit. Dat de mensen in Tunesie de westerlingen (zo noemen ze ons) eigelijk helemaal niet moeten hebben wij heel goed gevoeld en dan denk ik ook neem dan ook ons geld niet aan. Wij hebben ons echt niet prettig gevoeld. Het eten was ronduit vies en uiteindelijk hebbem wij alleen stokbrood gegeten .Wij durfden het niet meer aan,gasten om ons heen sneuvelde een voor een met voedselvergiftiging. Het hotel was slecht onderhouden en VIES. Douch werkte niet goed, bedden doorgezakt, airco werkte niet goed en de schoonmaak was met de franse slag. Het personeel was alleen te motiveren als je een flinke tip gaf. Beste mensen er zullen misschien best goede hotels in Tunesie zijn maar voor ons is het eens en Noooooit meer.

Dit hotel noooooit meer

Hennie van der Linden, 23-9-2012

Onhygiënische bende. Veel mensen hierdoor ziek geworden. Onvriendelijk personeel.kamers waren redelijk. Wel een doorgezakte matras. Ook ontbrak de minibar die na 4 dagen pas geplaatst werd. Deze was wel nodig voor het water dat je zelf moest kopen. Vliegveld tegenover hotel maar wij moesten helemaal naar Tunis met de bus. Kort gezegd:dit hotel noooooit meer.

Wees dus gewaarschuwd voor dit hotel

nooit meer

diane, 22-9-2012

zeer slecht hotel,mensen uit onze ploeg hadden voedsel vergiftiging en spullen werden gestolen van de kamer, eten was koud lauw bleek dat je 3 uur in de bus moest zitten terwijl er een vliegveld voor het hotel ligt op nog geen 10 min afstand ,weinig te doen , mini bar die niet werkte enz
    Gereisd met vrienden in september 2012

kakkerlakken in je eten eet smakelijk..!

bx Meivogel, 22-9-2012

r dit is echt het toppunt.

het personeel loopt alleen voor geld en bij klachten wordt je een beetje glazig aangekeken. bv.: kakkerlak in je eten? wilt u een lunch? nou als ik even in de keuken mag kijken of het er niet krioelt van die beesten. Nee sorry mevrouw dat kan niet, zegt genoeg toch. Wij hebben er gelukkig niet meer gegeten maar diverse andere gasten hebben nadien een spuit gekregen tegen ernstige voedselvergiftiging. De beoordelingen hiervoor bijna wel 5 sterren? volgens mij eigen personeel of iemand die betaald is?van onze lichting was er NIEMAND tevreden. Dat zegt toch wel ietsDe kamer was groot en werd dagelijks door een lief vrouwtje schoon gemaakt, haar betaalden we dan ook met liefde wat dinars extra. verder kan het complete ongastvrije apenland me gestolen worden. ik had me er erg op verheugd en weinig eisen. Verder reizen ik en mijn familie al jaren naar allerlei plaatsen ter wereld. Zeker niet meer naar tunesie, al zal er best nog wat koren tussen het kaf zitten

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Nooit meer naar Tunesie

HF.Slootjes, 22-9-2012

Arrogant personeel

Eten zeer matig, diverse mensen voedselvergiftiging opgelopen, ook is het eten erg smaakloos.

Kamer is wel redelijk alleen de bedden zijn slecht

De busreis vanaf Tunis is erg lang, dus let op waar je land er is op 5KM ook een vliegveld

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kuriat Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kuriat Palace in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kuriat Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kuriat Palace scoort een 6.03 uit 10 op basis van 36 reviews.