Hotel Helios Beach ****

6,9

71 reviews over Hotel Helios Beach in het Nederlands

Nooit meer

Chris, 24-3-2010

Last minute via touroperator geboekt. Vervallen hotel, met op zich wel potentie, maar waar ze absoluut niks mee doen. Eten was dramatisch!
Gereisd met partner in juli 2006

o.k. voor ff een week zonnen verwacht nix meer!!

merel en jeroen, 15-9-2008

Vervelend bij een all in dat je geen flesjes water mag vullen alleen kopen.. 5 gin tonic zou mogen en water moet je kopen dat is krom. al het eten en personeel in restaurant helemaal prima, Bar Personeel star pas na een fooi gedag zeggen. Op terras wordt je een cocktail aangeboden "special cocktail" lekker dank je denk je dan.. of je ff heel snel af wilt rekenen. Gaat absoluut niet om die 3 euro maar aggressieve verkoop bah wat ongezellig. Ali.B. leuke jongen verkoopt zijn trips goed kan je makkelijk doen is gezellige brtrouwbare jongen. Hotel is oud! Spa is verschrikkelijk echt niet doen!! heeft nix met hammam te maken zoals we t kennen uit bijv turkije oud en vies. Een week om bij te slapen en zonnen prima verders geen hoge verwachtingen hebben dan is het O.K.

merel en jeroen

Gereisd met partner in september 2008

mooi hotel

chantal, 10-9-2008

ik ben zelf naar dit hotel toegeweest in de zomer van 2006. Ik vond het hotel heel mooi en netjes.

je kan van te voren verwachten dat je prakie anders is dan dat je in Nederland krijg maar dan moet je maar niet naar Tunesië toe gaan.

of op basis van logies verblijven dan kan je lekkr in een nederlands eet cafe eten (blijf dan net zo goed thuis) onze airco was kapot en we kregen direct een andere kamer en onze spullen werden netjes meegenomen door het personeel. er is ook animatie, maar het stelde toen niet zo veel voor, maar ze doen hun best om ook de kinderen goed te vermaken. ik heb in ieder geval een hele leuke vakantie gehad. je kan ook s'nachts zwemmen zolang je maar geen andere mensen nat gaat spetteren. en de stad ingaan is een aanrader, alleen niet voor mensen die moeiljk in een rolstoel zitten, ze hebben geen asvalt. dus dan is het erg lastig. tip: busje is een stuk goedkoper als de tasi en de kartbaan vlak om de hoek is echt supper leuk

Gereisd familie in augustus 2006

Ellen & Stuard, 23-9-2007

Wij zijn net terug van 15 dagen helios beach.

We hebben werkelijk waar een geweldige vakantie gehad. Het eten was goed maar het is 1 nadeel alles wordt in de olijfolie klaar gemaakt en daar konden onze magen niet tegen. Het animatie team was in een woord geweldig. De service was goed en het personeel ook super.

Ik snap niet wat al die mensen klagen want alles was gewoon prima.

Wij gaan zeker vaker terug naar dit hotel.

Groetjes

Gereisd met partner in september 2007

Jolien en Tom, 15-8-2007

Wij hebben dit hotel geboekt via Touroperator! Vooraf konden wij wel bedenken dat is die prijsklasse de service etc niet erg geweldig zou zijn. Dit was echter nogal zwak uitgedrukt: Het eten was ronduit smerig!! We zijn er zelfs ziek van geworden, gelukkig bood het vliegveld uitkomst: degelijke maaltijden voor weinig geld!

Het drinken was lauw, en de behulpzaamheid van het management beneden alle peil! De bediening was superr!

NOOIT MEER HELIOS BEACH!!

Gereisd met partner in augustus 2007

Yris Wiedema, 29-7-2007

Wij zijn er aug 2006 geweest.

Op de foto lijkt het hotel veel mooier de kamer ook. Dan het is werkelijkheid was. De kamers waren heel simpel een kaal ingericht, geen gezelligheid in de kamer. Wc pot was geel, douchekraan zat los. De ligging was wel goed. Lekker makkelijk dichtbij het vliegveld geen last van stank of geluid. Met de taxi kwam je overal met een paar centen. Het strand was echt heel dichtbij en wel mooi,schoon. De service was gewoon goed. een paar centen fooi en ze deden alles voor je! Eten was wel te eten maar vaak koud. Het was heel kindvriednlijk het animatie team was heel leuk! Ze probeerden de kinderen hele dagen te vermaken en dat lukte ze ook wel!

Gereisd familie in augustus 2006

Fam. Roelofs, 20-7-2007

Wij (gezin met 2 kinderen van 5 en 8 jaar) zijn in juli 2007 naar Vime Helya Beach geweest. We kunnen niet anders zeggen dan dat we een topvakantie hebben gehad. Ali is een leuke vent waar je goed Nederlands mee kunt praten en veel weet over allerhande bezienswaardigheden. Wij hebben in ieder geval geen "last" van hem gehad. Het animatie team is geweldig!! Ze werken 7 dagen per week en doen er alles aan om je uit je luie stoel te krijgen. (als je duidelijk aangeeft dat je niet mee wilt doen is het ook goed hoor!) Vooral Nino vonden wij een topper! Bijzonder vriendelijk en echt helemaal gek van kinderen. Ook eten was goed. Je bent in een ander land dus enige aanpassing is gewenst. Als je voor de friet gaat moet je in Nederland blijven. Verder is het schoon en worden de kamers iedere dag schoongemaakt. We zeggen niet snel dat we nog eens naar eenzelfde hotel terugwillen maar deze wel!! Absoluut een aanrader!
Gereisd familie in juli 2007

Bas,Michel&Ineke, 5-5-2007

Wij zijn in de meivakantie in Vime helya Beach geweest(voorheen helios beach). Renovatie is bijna klaar, en het ziet er mooi uit. Goeie ligging (2min lopen van vliegveld&station,direct aan zee)Weinig overlast van vliegveld. Het eten was top! het smaakte heerlijk en het zag er prachtig uit! personeel loopt harder voor je als je ze af en toe een paar dinar geeft! Ali, aardige vent, niks gemerkt van zijn onaardigheid als je niet bij hem boekt. Monastir leuke stad, sousse vonden wij wat minder kwam vooral doordat de verkopers erg aan je stonden te trekken. Verder was de animatie erg leuk, minder was dat ze ongeveer elk half uur als je bij het zwembad lag kwamen vragen of je met een spel of waterpolo ofzoiets meedeed. vooral als je eigenlijk komt uit te rusten,. de shows 's avonds waren wel erg leuk en de disco ook, waar je overigens ook geen last van hebt. Kortom een supervakantie gehad
Gereisd familie in mei 2007

joyce, 7-1-2007

Voor de kids is dit een ideaal hotel.

Heel overzichtelijk en vriendelijk personeel. De zwembaden zijn in het echt mooier dan op de foto. Er is nu ook meer groen overal. Het strand is geweldig er zit iemand van het hotel die de boel in de gaten aan het houden is. Schone kamers en iedere dag opgemaakt bed en schone handdoeken. Geld kan je bij de receptie wisselen en pinnen op het vliegveld wat maar 2 min lopen is!!

Gereisd anders in januari 2007

2 tevreden gasten na een fijne vakantie, 22-10-2006

We hebben een week in dit hotel gezeten.het hotel is inderdaad wat oud maar het is schoon en netjes!het eten was ook voldoende,voldoende variatie en met de magnetron ook altijd warm..

het personeel is over het algemeen vriendelijk en met wat fooi zijn ze nog vriendelijker. in het animatie team zaten ook hele gezellige jongens en was leuk om er af en toe een praatje mee te maken, en ondanks dat het zo rustig was werden er door hun toch dingen gedaan, aquagym, waterpolo, discotheek,shows enz.

ali b is inderdaad een behoorlijk irritant mannetje, hij is alleen aardig als je bij hem boekt anders kijkt hij je nog niet aan en praat hij tegen andere gasten negatief over je. sousse en port el kantoui zijn leuk om te bezoeken en je kan er voor heel weinig met de taxi heen, wel onderhandelen!

wij hebben hier in ieder geval een hele leuke vakantie gehad!!

Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helios Beach in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helios Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Helios Beach scoort een 6.92 uit 10 op basis van 71 reviews.