Matig

8 reviews over Hotel Garden Beach Club in het Nederlands

zeer geschikt als je van rijst houdt.

frederieke en sylvester, 22-8-2009

Toen we er ariveerde werden we erg leuk en gezellig opgevangen. Dit leuke en aardige personeel werd later best irritant. Wij zijn er een week geweest en hebben één keer schone handoeken gekregen, daarna hebben we er om moeten vragen. Als je geen fooi achterlaat voor schoonmakers, doen ze bijne helemaal niets aan je kamers. Het was te belachelijk voor woorden hoe slecht onze kamers werden behandeld, er werd zelfsniet geveegd. Van het eten hebben we allebei ontzettend last gehad van onze maag. Het hotel is wel zeer geschikt voor als je een jong koppel bent en voornamelijk naar het stand wil gaan, of als je heel veel van lauwe rijst houd.
Gereisd met partner in augustus 2009

Redelijk

stelletje, 10-8-2009

Vooraf geen verwachting. Bij aankomst zag het er wel aardig uit maar naar een paar dagen kwam de aap een beetje uit de mouw. All Inclusive is een beetje overdreven. Op is op en ze vullen het ook niet meer aan. Zorg dat je bij het ontbijt er vroeg bij bent anders kan je het doen met wat oud stokbrood en salade. Eten vond ik er slecht maar dat is persoonlijk, Als je van rijst, kip, kip, kip en kip houdt dan is dit het perfecte hotel. Het stand is op een paar meter, dus dat is wel weer een pluspunt. Verder eigenlijk alleen maar minpunten. Teweinig strand bedjes, eten slecht, personeel probeert aardig te doen maar schijn bedriegd. Muziek stond te hard waardoor het geluid vervormde. Doen er poppie joppie. Personeel denkt dat ze heel wat zijn. kamers kunnen wel een opknap beurtje gebruiken. Verder hadden alle kamers wel wat, bij de een had je geen warm water, wel een goede airco, bij de ander deed het toilet het niet enz. Kortom, goedkoop is duurkoop. Geen aanbeveling voor anderen.
Gereisd met partner in juli 2008
?

Valt echt reuze mee!!

Lommers, 9-8-2009

Ten eerste: vlieg op Monastir, dan ben je er in 3 minuten met de bus.

Al het personeel is supervriendelijk en doet erg haar best.

Nederlanders kunnen zich beter goed informeren voordat ze boeken.

Ten tweede: vergeet niet dat je in het hoogseizoen 8 dagen all inclusive zit voor €500 p.p.

Wij, jong stel, zochten: zon, strand, kamer met airco en heel weinig uit hoeven geven.

Hierdoor was het voor ons echt perfect!

Vorig jaar zaten we in een all inclusive resort in Corfu waar het echt aan niets ontbrak: uitgebreid en gevarieerde buffetten, 24 uur animatieteams voor kids enz.

Die vakantie was wel €1000 p.p in dezelfde periode..2x zo duur.

Als je van mooi weer houdt en strand en zwembad en je hebt niet heel veel te besteden dan is dit echt perfect!

Erg goed geschikt voor jonge stellen, niet voor kleine kinderen.

Animatie-jongens zijn stagiares en hebben alleen oog voor de volwassen dames, kinderen moeten hier echt zichzelf kunnen vermaken, dat wel

Nooit meer!

Tilburgers, 4-8-2009

Service: Slecht!

Eten: Slecht! Elke dag kip met rijst en lauwe pasta, 1 soort soep die niet te eten is, en nog salades en vaak perzik en meloen. 2 keer in 2 weken friet gehad.'s Morgens kleine croisantjes, oud stokbrood en 1 keer een ei. Geitenkaas of droge worst en jam. Verder is het melk en yoghurt. Elke dag het zelfde. Ook in het restaurant kun je geen bier krijgen.

Kamers worden amper schoon gemaakt. Bij ons is er niet geveegd, spetters zaten nog tegen de spiegel. Wel elke dag schonen handdoeken en lakens. Airco maakte een rot herrie en het ergste "de matrassen". Tot 00:00u harde muziek.

Kindvriendelijkhied: Er is een kinderbadje en er is een animatie team met een minidisco. Verder niets te doen.

Dit nooit meer!

Marsha, 4-8-2009

Juli 2009. Strand en zwembad = goed maar hier geen bier te krijgen. Souse 12 km en Monastir 15 km. Hotel ziet er best mooi uit.

Service: Slecht!

Gereisd met partner in augustus 2009

NOOIT MEER!!!!

Ralph de Wit, 3-8-2009

Zeer slecht, eten koud of op, zeer eenzijdig, slechte service, drinken uit plastic bekertjes, alleen maar polen en die eten en drinken alles duds die maakt het niks uit!!!! Zelfs het eigen personeel zegt dat het ver beneden peil is. Zeer uitvoerig gesprek gehad met de directeur, helaas was zijn mobieltje en monitor belangrijker dan ontevreden gast. Zijn uit pure ellende diverse malen ergens anders naar toe gegaan. Animatie??? een lachertje, watersporten??? de surfplank was weggestopt in de bosjes. Lauw drinken, kortom hier ga ik nooit meer heen!!!!!!!!!!!!!!!!
Gereisd familie in juli 2009

jammer van het eten en de service

h jansen, 29-7-2009

eten was echt slecht altijd hetzelfde en vechten om bv mayonaise of yoghurt want wort niet bijgevult soms .als het druk word aan de bar raken ze gestresst en gaan tegen de klanten tekeer of geven niks meer .verder redelijk hotel en kamers primitief slechte matrassen waar de veren soms uitkomen. zwembad en strand wel goed. alleen op het strand moet je betalen voor bier of alcoholische dranken ondanks all incl.

en na 23.00 all incl. afgelopen let dan goed op de prijzen want als je niet oplet vragen ze een hogere prijs

winkeltje stelt ook niet veel voor bediening ligt vaak te slapen achter de kassa op een handoekje let op vanaf tunis airport 3.5uur terwijl monastir 10 min

Gereisd met partner in juli 2009

je krijgt waarvoor je betaald

Jessica, 16-9-2008

Met ons gezin naar Hotel Garden Beach geweest. Ons zoontje is twee jaar en voor hem lag het hotel ideaal, dicht bij het vliegveld, aan het strand en een leuk kinderzwembadje erbij. Het personeel was erg vriendelijk voor ons ventje.

De kamer was redelijk netjes, alles werkte (verlichting, airco, sanitair), maar we vinden dat je ook geen Hilton mag verwachten als je kijkt naar wat we betaalden (900 euro voor 3 pers. voor 8 dg). Sousse en Monastir zijn leuk om een ochtendje rond te lopen en met de taxi een kwartiertje rijden vanaf het hotel.

Het enigste wat we echt wat minder vonden was het eten, vaak lauw en geen reusachtig aanbod. Dus als je een echte lekkerbek bent, hoef je niet naar dit hotel te gaan voor het eten.

Alles bij elkaar genomen hebben we wel genoten, zonnetje erbij en dan is het goed !

Gereisd anders in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garden Beach Club in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garden Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garden Beach Club scoort een 5 uit 10 op basis van 8 reviews.