Hotel El Mouradi Skanes ****

7,2

235 reviews over Hotel El Mouradi Skanes in het Nederlands

Prima hotel

Janna, 1-5-2016

Ik heb een aantal weken achter elkaar doorgebracht in dit hotel, en er zijn zowel plus als minpunten. De pluspunten is dat het personeel heel vriendelijk is, vooral als je ze wat extra's toeschuift. Een ander pluspunt is de animatie daar, en het strand is nog echt een strand.

Minder goed is de kwaliteit van het zwembad, en vooral de rand: gevaarlijk voor kinderen. Het eten is vaak eentonig, niet zo bijzonder.

Gereisd zakelijk in juli 2014

Toch wel genoten

Han en Nini Francois, 6-7-2015

Na de beoordelingen op zoover gelezen te hebben, hadden we geen hoge verwachtingen. Maar dat kon ook niet voor die prijs.

Het viel ons dus alleszins mee want het personeel was vriendelijk, de kamer was werkelijk spic en span, hoewel we een vreselijk uitzicht hadden op daken met arco's die zo hard bromden dat je niet met open deur kon slapen. Het eten was goed maar inderdaad wel steeds hetzelfde. Misschien moet je zelf dagelijks wisselen en niet iedere dag meerdere gerechten kiezen. De kok had b.v. de ene dag tonijn op de grill en de andere dag stukje kalkoen. Van de Tunesische soep heb ik iedere dag genoten.Het animatieteam krijgt van ons een dikke 10. Zij boden voor elk wat wils en vulden de avonden leuk in.

Gereisd met partner in juni 2015

Fijne vakantie gehad!

Jamie, 23-6-2015

Het hotel is wel een beetje verouderd,maar is heerlijk voor een weekje.

Eten is goed te doen,zwembaden zijn super!

S'avonds is het altijd gezellig, :-)

Animatie team doet het erg leuk.

Gereisd anders in mei 2011

Leuke vakantie maar geen 2e keer

Diana, 31-10-2014

Wij wilden voor een leuke prijs 2 weken weg in mei en dan mag je ook niet veel verwachten.

Eten is niet uitgebreid maar wel gaar én warm, wat eigenlijk nog belangrijker is.

Matrassen waren heel vies en nog veel erger, bij 1 matras kwamen de veren door de bekleding heen. Geklaagd bij receptie en werden gelijk nieuwe matrassen gebracht, plastic zat er nog om.

Wij hadden een familiekamer met tegels ip.v. tapijt en die werd keurig iedere dag geveegd (geen stofzuiger gezien of gehoord) en gedweild.

Iedere dag schone handdoeken gekregen.

Jammer was wel dat het zwembad heel koud was en dan bedoel ik ook echt ijskoud. Ik ben er de hele vakantie niet in geweest, de zee was warmer. Binnenbad was wel lekker warm.

Paar leuke excursies gedaan en 1 x markt, maar dat was een ramp. De verkopers willen echt geen nee horen en trekken letterlijk aan alle kanten aan je, en als ik ergens niet tegen kan.

Al met al wel een leuke vakantie gehad, zeker voor dat geld, maar voor mij nooit meer Tunesië.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

kamers moeten nodig opgeknapt worden

notenboom, 19-10-2014

de publieke ruimtes zijn netjes. kan je gezellig zitten. uitzicht op zwembad en zee is heel mooi. buiten een paar winkels is er buiten het hotel niets te doen ook niet om na het eten nog een eindje te lopen. strand werd toen wij daar waren helemaal op geruimd en zag er toen netjes uit alleen de parasols zijn zeker aan vernieuwing toe. het restaurant is zeker niet lux het eten is gewoon wij hebben elke dag goed gegeten. onze kamer was vreselijk , deuren, ramen, tegels, waren in geen maanden schoon gemaakt de verf bladerede van de kozijnen de balkon deur ging niet op slot,. matrassen zaten vlekken, in de badkamer het bad zat vol met scheuren en was vies bruin ik heb het zelf maar schoon gemaakt zover dat mogelijk was het moet allemaal vernieuwt worden! de kast deuren sluiten niet de sprei die op het bet lag zat vol vlekken en haar. in de matrassen zaten vlekken. er komt elke dag iemand om je bed op te maken en zogenaamd schoonmaken. en de bad handdoeken worden elke dag vervangen.
Gereisd met partner in oktober 2014

Leuke vakantie.

douwe en francien, 30-9-2014

Het was een leuke vakantie maar dit was omdat het erg gezellig was met Nederlanders in de avonduren. De eerste indruk was niet erg positief vooral als je hotels en resorts in Turkije gewend bent. Het zag er niet erg fris uit in het hotel dit komt door de slecht onderhouden ruimtes. Badkamer was niet smerig maar door slecht reparatie zag hij er niet fris uit. Het eten is goed niet erg uitgebreid, vooral als je veel van salades en groente houd heb je een probleem, ook was er weinig keus in fruit. Wij hebben na de eerste 3 dagen bij het zwembad aan de strandzijde gekozen voor het grote bad aan de weg kant, hier was het rustig en hebben wij van de zon kunnen genieten.

Het land ziet er verwaarloost uit, ook in de omgeving van het hotel, diverse hotels zijn nooit afgebouwd en daardoor nodigt het niet uit om een wandeling te gaan maken in de omgeving van het hotel.

Om een indruk te krijgen van het land ben je genoodzaakt om de taxi te nemen naar Monastier of Sousse. Kortom niet weer !!.

Gereisd met partner in september 2014

geweldig hotel zeer kindvriendelijk

viona van den Berg, 30-8-2014

Terug van een heerlijk vakantie in Tunesië.

Het hotel had zeer vriendelijk personeel. Zowel onze kinderen als wij zelf hebben genoten van deze vakantie.

De dames van Kids&Co waren geweldig.

Janna en Iris mede dankzij jullie was het een top vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Leuke vakantie ook door Kids & Co

kpl-gold, 23-8-2014

Voor de prijs mag je niet klagen

Tis best goedkoop in verhouding met andere landen

Ook het eten is er best goed , alleen is het ontbijt wat saai en gingen we in de middag naar de bar voor snacks aangezien het dan best druk was in de eetzaal en iedereen aanviel als of ze anders niet kregen ( leek het wel op )

Moet wel zeggen dat er 50% russen rond lopen en behoorlijk brutaal zijn en proberen voor te dringen ( helaas lukt dat niet bij mijn aangezien ik me mond wel los trek )

Het strand is iets minder ivm zeewier dus wij zijn niet in de zee geweest

De temperatuur is top tot zelf heet te noemen.

De kids hebben hun tijd van hun leven gehad en hebben het ook heel goed naar hun zin gehad bij Kids & Co !

Deze 2 meiden Iris & Janna verdienen een pluim , helaas werden deze meiden tegen gewerkt door de chef daar van animatie !

Kwa ligging zit je er niet zo goed ivm weinig winkels/ uitgaan in de buurt

Voor de rest zeg ik een top vakantie !!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Pas op je spullen!

Vakantieganger, 16-8-2014

Onze eerste vakantie naar Tunesie, de all inclusive formule is bij ons bekend door onze eerdere vakanties in Griekenland en Spanje. Wij zijn geen klagers over het eten, je bent gewoon in een ander land dus het eten smaakt en is ook anders. Wel vinden wij de hygiene, vriendelijkheid en de ligging erg belangrijk. In dit hotel op dag 2 al een iphone gestolen, we weten wie het waren ( Tunesiërs die in groepjes van 2 steeds rond hingen , en ook als gasten in het hotel zaten), maar tja bewijs dat maar eens.. Ook is er gezien dat ze een ray ban zonnebril wilden stelen, dit werd voorkomen door een oplettende Nederlander. Dit sfeertje is buiten het hotel nog erger. We werden in Mounastir door een verkoper achtervolgd die aan een andere Tunesiër duidelijk maakte dat ik het geldtasje om mijn nek had. Ik heb mij daar niet op mijn gemak gevoeld en ik ben heel wat gewend!. Voor ons geen Tunesie meer!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Veel te klein zwembad

Familie, 15-8-2014

Wij zijn geweest vanaf 15 juli 2014 voor twee weken.

Wij zaten in het oude gedeelte, de kamer was zeer ruim, maar er lag tapijt met brandplekken, verder wel schoon.

Eten is erg eentonig maar wel gaar en warm.

Zwembad aan de animatie kant is klein en je moet al om 6 uur s'ochtends op om een bedje te bemachtigen. Ook als je een matrasje erop wil moet je betalen.

Het is een all-inclusive methode, maar voor water moet je betalen net als de matrasjes.

Strand is erg smal en klein, en zee erg vies, veel plastic in water en zeewier. De zeewier word losgevaren door de bootjes van de parachute of banaan.

Voor ons een keer en we hebben wel lol gehad.

Het Nederlandse animatie team van Corendon is geweldig leuk voor de kids. Ook al waren onze kids er te oud voor.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor El Mouradi Skanes bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Mouradi Skanes in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Mouradi Skanes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Mouradi Skanes scoort een 7.16 uit 10 op basis van 267 reviews.