7,8

20 reviews over Hotel Caribbean World Nassau in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Witte, 24-8-2009

Wij heben met onze 4 kinderen hier een heerlijke vakantie gehad.

De zwembaden waren fantastisch,de glijbanen erg gewild.

We lagen heerlijk in het rustige gedeelte,en voor de glijbanen staken we dan even over naar het drukke gedeelte.

Wie hier over het eten klaagt is niets gewend.

Veel gerechten werden ter plekke vers bereid,en er was eten in overvloed.

Tegenvaller was dat er buiten het park niets te doen was,je was dan aangewezen op taxi of busvervoer naar Monastir of Sousse,waar je leuke medina's hebt .

Boek alleen nooit via onze reisorganisatie, de service van dit reisbureau was ver onder de maat.

ALs je voor zoveel geld een reis boekt,mag je ook wel verwachten dat ze je helpen als het nodig is.

Gereisd familie in juli 2009

NIET AAN TE RADEN

hardy stany, 13-8-2009

cancun.Matig hotel qua eten en drank,super dankzij de grote inzet van animatieteam.Hebben ons geammuseerd maar teruggaan doen we niet meer daar de grote tegenvallers de warme dranken waren,slecht warm bier en van coctails kan je evenmin spreken(waren zeer slecht van smaak)Eten:weinig variatie en soms smaakloos,soms lekker.Kinderen weinig keuze.Zeer vriendelijke bediening Animatie in 4 talen nl.Engels/Frans/Duits/Russisch.Hotel op zich was mooi, tegenvaller was dat waar de glijbanen zich bevonden die zwembaden met zoutwater waren en dat was een tegenvaller voor de kinderen.Conclusie:niet voor herhaling vatbaar we hebben het gehad in die landen.Waarschuwing : ga niet naar SOUSSE(het is er vies,vuil,degoutant,stinkt) of MONASTIR (niets te zien)ook geen markt doen want er is niks dan vuile boel dus gooi geld niet weg aan taxi want er is helemaal niets te zien.
Gereisd familie in augustus 2009

dit nooit meer

esveld, 2-10-2008

geboekt voor cacun kwamen in nassau in een familiekamer zonder airco,koelkast.t.v.telefoon waren allemaal stuk 1 2pers bed opgemaakt om 10uur sávonds aangekomen niets te eten onbeschofte receptie, dronken russen,bij key west stelende kelner en heel slecht managment, beloofde aan de hostess van alles en als ze weg was gebeurde er bij niets en verstonden ze je opeens niet . kamermeisje en kelners in rest waren heel vriendelijk maar neem Nooit kamer 428 dan kijk je uit op een blinde muur en de vuilnisbelt van de keuken en rest.
Gereisd anders in oktober 2008

Leuke vakantie gehad!

Arianne de Maat, 27-7-2008

Algemene indruk was zeer goed.Heel veel oostenrijkers en russen,avond voorstellingen was niet zoveel,maar animatie was heel aardig en superleuk voor de kinderen.Eten is normaal,maar kan wel beter.Kamers waren eenvoudig maar goed,alles was naar wens,aleen jammer dat er zo weinig nederlanders waren.De ligging is heel erg gunstig omdat het bij het strand ligt. Beetje opdringerige mensen,maar de obers en personeel HEEL aardig!:)

Mooi

pietje, 23-7-2008

we zaten eerst in nassau in een andere die was niet mooi, mochten we naar kankoen was mooi, mochten we weer naar nassau andere die was super

die animatie van die kankoen was kindvriendelijk en veel te doen de shows waren super.

Sabine, 12-7-2008

Verblijf in Nassau,tussen de Russen,Italianen,Oostenrijkers,Nederlanders en enkele Vlamingen.Nooit problemen ondervonden.Daganimatie gebeurde in Cancun,animatieteam vriendelijk spreekt geen Nederlands.Enkel de avondanimatie in Nassau gezien,de kinderdisco en de dansen waren OK. Bij sommige shows, laag niveau, eerder vulgair. Ander shows wel OK.Personeel was vriendelijk,defecten op de kamer werden direct opgelost. Eten weinig variatie, dranken niet fris, bier veel te warm.

Netheid in restaurant kon beter.

Er wordt veel werk gemaakt van de omgeving, opruimen rond zwembad. Doch de gebouwen kunnen hier en daar wel een serieuze opknapbeurt gebruiken. Gratis kluis in de receptie vonden we wel een pluspunt.Al bij al is onze vakantie nog meegevallen.Doch we zullen er nooit terugkeren.

De touroperator zou de klanten beter moeten inlichten over de verschillen in beide gedeelten van het hotel.

Karlien, 7-7-2008

Mijn beoordeling geldt voor Cancun, want wij wilden niet in Nassau blijven. Wij zijn pas terug uit dit hotel en het was zowel voor mij als voor de kinderen (12 en 10 jaar)uitstekend. Belangrijke tip : vraag uitdrukkelijk naar het Cancun-gedeelte. Wij zaten eerst in Nassau, en hebben onmiddellijk een kamer in Cancun gevraagd. Wat een verschil !

Enige minpunt vond ik de animatie. Sommige shows waren van heel laag niveau, vulgair zelfs.

evelien heijnen , 21-4-2008

ik heb hier een super vakantie beleefd

erg vriendelijke mensen

zou er zo weer naartoe gaan ....

Gereisd anders in april 2008

Fam. Verburgh - Cuylle, 11-3-2008

waren hier eind juni '07. Bij aankomst hittegolf, hebben de eerste 4 dagen in het zwembad geleefd :-). 4 volwassenen en 4 kinderen (van 4 tot 8jaar). Super zwembad met aparte glijbanen voor de kleinsten in apart ondiep zwembad, apart gedeelte met grotere glijbanen.

Eerst hadden wij een kleine kamer voor 2 volw & 2 kids. Na klachten bij de receptie kregen we een kamer met aparte slaapkamer voor de kids, een fruitmand, extra douche-en badset. Badkamer niet echt luxueus, kon beter. Eten echt goed als je niet TE kieskeurig bent, apart kinderbuffet voor de kids. Veel Italianen en russen maar hadden er geen last van, ze waren vriendelijk. Goede taaloefening :-). Verkopers opdringerig aan het zwembad maar goede deals te sluiten, afpingelen is de boodschap. Elke avond kinderdisco met de animatoren. Achteraf shows, soms goed soms minder goed.

Wij hadden een geslaagde vakantie, de kids hebben zich heel erg geamuseerd en dat is voor ons het belangrijkste.

Gereisd anders in juni 2007

Pierre en bende, 20-1-2008

Wij gaan reeds jaren naar dit hotel met een ganse groep. Nassau is erbarmelijk qua kamers en lawaai. Kindvriendelijk ? Al eens goed naar de (slechts 3) kinderstoeltjes van dit restaurant gekeken ? De kinderen kunnen er gewoon onderdoor vallen. Wij prefereren Cancun (andere helft van het hotel)

Betere ligging aan stand, rustiger.

Laat Nassau maar voor de Russen en Italianen en geef Cancun maar aan Belgen en Nederlanders, ambiance verzekerd.

Wij hebben met 9 personen al voor dit jaar geboekt, maar wel in Cancun en nooit meer in Nassau.

Gereisd met vrienden in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribbean World Nassau in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribbean World Nassau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caribbean World Nassau scoort een 7.82 uit 10 op basis van 22 reviews.