Hotel Abou Nawas Sunrise ***

Hotel Abou Nawas Sunrise
Abou Nawas Sunrise
9,3

3 reviews over Hotel Abou Nawas Sunrise in het Nederlands

Fantastische ervaring ! absoluut de moeite waard !

A. Brouwers, 19-4-2009

Werkelijk DE perfecte vakantie : hier blijft niets te wensen over ! Geweldig resort, zeer attent en vriendelijk personeel,heerlijk eten,prachtig land, zon, zee, warmte..sprookjesachtig !

Een echte aanrader !

Wij hopen er ook dit jaar weer naartoe te gaan !

Gereisd met jonge kinderen in september 2005

Wilma en Leo Pluym, 13-7-2004

Wij zijn een paar geleden ook naar dit hotel geweest. Wij hebben een hel leuke vakantie gehad het eten was prima. Het animatieteam was heel erg leuk. Als wij weer naar Tunesie zouden gaan zouden we misschien weer naar dit hotel gaan. Het personeel was ook bijzonder aardig.
Gereisd anders in juli 2004

Marijke, 22-3-2004

Tsja, ik ben helemaal weg van dit hotel. De kamers zijn misschien een beetje gedateerd, maar ze hebben wel allemaal een bad en alles doet het. Kom zelf net uit Gambia, daar is dat echt heel anders. Eten is prima en zeer gevarieerd, het animatieteam is helemaal SUPER en draagt enorm bij aan de sfeer in het hotel, onze kinderen willen eigenlijk nergens anders meer naar toe en wij willen zelf ook wel terug (voor de 4e keer!!).
Gereisd anders in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abou Nawas Sunrise in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abou Nawas Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Abou Nawas Sunrise scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.