Hotel Melia El Mouradi Mahdia *****

7,5

130 reviews over Hotel Melia El Mouradi Mahdia in het Nederlands

kan beter

jmweyne, 8-7-2016

wij zijn daar geweest in 2012 en het kan beter we hebben 2 maal moeten veranderen van kamer iedere keer airco die niet werkte

eten was redelijk maar voor tunesie en voor de prijs niet slecht.

Gereisd met partner in juli 2012

Wij zijn er nog en hebben her super

annalies kok, 22-8-2014

Het is heerlijk vertoeven hier mooi zwembad, vlak bij her strand. Alleen moet je we je bedje reserveren mer je handdoek want anders geen plek. Je moet je wel voorbereiden op de hoeveel heid italianen en spijtig genoeg moet ik zeggen dat die zich gedragen als de russen wat een onaardig volk. Het eten is wennen maar dat is in iederl land zo maar voor ieder wat wils. Geef de obers een fooitje want ze verdienen zo weinig dat ze het goed kunnen gebruike
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Super Hotel !!

Ingrid Stam, 2-8-2014

Ik ben van 22 juli t/m 30 juli gast geweest in El Mouradi Mahdia en kan maar een ding zeggen, een super hotel !! Personeel is erg behulpzaam en doen er alles aan om je onvergetelijke vakantie te bezorgen. Het hotel in op sommige punten wat verouderd maar dit is niet storend wat betreft de kwaliteit van je vakantie. Het hotel heeft meerdere restaurants waaruit men kan kiezen. Ook is er elke dag voldoende te kiezen en erg veel variatie in eten. De kamers zijn prima met goede bedden, deze worden dagelijks schoon gemaakt. Wij vonden dat de kwaliteit veel beter is dan de prijs doet verwachten. We zijn maar 8 dagen geweest maar zijn zeer van plan om volgend jaar voor 2 weken terug te gaan. De omgeving buiten het hotel is niet erg mooi maar daar staat tegen over dat men net buiten het hotel een taxi kon nemen en die brengt je voor 5 TD ( nog geen 2,5 euro) naar het dorp Mahdia waar je heerlijk kunt lopen op de medina, de haven, Kortom genoeg te doen !!
Gereisd met partner in juli 2014

nooit meer

de clippeleir luc, 12-7-2014

niks te zeggen over het uit zicht 'strand zee' zwembad en omgeving van het hotel zelf. maar ' het eten is om bijna te zeggen slecht en steeds hetzelfde . drank niet gekoeld tijden het middag eten en avond eten. borden en glazen niet altijd proper ( vuil soms ) kamers zijn te doen ' maar de badkamer en wc lieten geen te beste indruk . zeker geen 5 sterren waard als je dit vergelijkt met een ander 5 sterren hotel. ik zelf geef dit een 3 sterren omdat er echt niks extra is . ga al 32 j op reis en ben geen dikke nek integendeel 'maar ik was niet alleen die Kloeg over dit hotel en terecht. ook kon je dus gaan eten ala cart ' maar dan was je eten zo koud dat je de volgende dag zo ziek was en ik niet alleen . en dan nog te zwijgen over de Russen die er zitten. echt niet te doen( varkens zijn beter opgevoed en hebben meer manieren dan die onbeschofte boeren .
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Redelijk, maar vijf sterren?

Wil, 29-5-2014

Op zich goed bevallen maar 5 sterren vind ik te hoog gegrepen voor hetgeen geboden word. Hotel is al in de "jaren" gekomen, best alles in orde maar voor 5 sterren had ik wel iets meer (luxer) verwacht. Mooi wit zandstrand en zee zonder stenen. Parasols vallen uit elkaar. Eten was niet mijn ding daar, was niet de enige die dat vond, altijd wel iets eetbaars maar had toch wel wat meer keuze verwacht, fruit enkel sinaasappels, citroenschijfjes, en vijgen. Mooi zwembad maar beslist te weinig ligplaatsen als het een beetje drukker is. Service liet te wensen over, 2x gemeld dat mijn gratis safe niet open was, moest meteen naar mijn kamer gaan maar niemand kwam opdagen. Handoek wisselen, een vreemde gang van zaken, savonds inleveren en smorgens pas een nieuwe, jawel hoor als er tenminste iemand kwam opdagen. Strandbar hield zich niet aan de tijden, te laat open, te vroeg dicht en enkel doorsnee drank, geen coctails e.d. Voor een zacht prijsje is het aan te raden, anders niet.
        Gereisd met partner in mei 2014

Fantasische vakantie :D

Patricia de Bruin, 19-2-2014

Wat hebben we een gave vakantie gehad in dit hotel!! Bij aankomst kregen we in gebrekkig Engels wat uitleg over de all-inclusive formule, met een papier erbij, daar kwamen we wel uit!

De service was super, elke dag werd het bed op gemaakt en kregen we nieuwe handdoeken, alleen om wc-papier moesten we zo nu en dan vragen ;) Heel vriendelijk personeel, als je zelf een interesse toont in hen, doen ze dat ook in jou!

Het hotel ligt op 5 taxi-minuten van Mahdia, voor 5 dinar ben je er ( houd je wel goed vast, ze rijden anders dan hier ) Ook is het hotel op loopafstand van het station, een aanrader om met de trein naar Monastir te gaan. Wij gingen onder leiding van een gids ( iemand die ook in het hotel werkte, en wel met drie dames op stap wilde :D )

Het strand en zwembad zijn super. De verkopers op het strand mogen niet verder dan de vloedlijn, dus ze komen echt niet aan je stoel. Negeer ze en ze lopen wel verder.

Kortom, een super vakantie voor een mooie prijs! Écht een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2013

wij zijn er 3x geweest - dat zegt genoeg toch?

Frans, 1-11-2013

Service is wel elk jaar minder geworden.Ook meer achterstallig onderhoud. Het eten is nog steeds prima.
        Gereisd met partner in september 2013

dit noot meer

j.h.moespot, 25-9-2013

zeer klant onvriendelijk bij een klacht ,zeker als je met14 man staat

het eten is eentonig nooit warm altijd koud of lauw .

de telefoons op de kamers weken niet, van de 4 liften waren er 2 buitendienst . sommige personeel leden zijn corrupt zeker bij het zwembad als je een plekje wilde dan moest je morgens voor 5 uur een hand neerleggen , anders was je te laat de badmeester liep met 40-50 hand doeken van klanten waar hij voor werd beloont ,

het zelfde was bij het strand er waren totaal 200 lig bedden met matras dit over 354 kamers er werd af en toe bijna gevochten voor een stoel

voor een biertje bij de strand moest je 15 a 20 minuten wachtten, maar als je aan kwam lopen je ging voor aan staan je gaf de man een paar dinar dan werd je gelijk geholpen ondanks protesten van andere bad gasten

als je aan de buurt t was dan zette de man de fooien bak voor je neus

alleen in het buiten restaurant was de bediening vorstelijk

na 7 keer Tunesië was dit het slechtste hotel 3 steren is teveel

Gereisd met partner in september 2013

een tof vakantie gehad

ann, 17-4-2013

als je binnen gaat in hotel was alles perfeckt!

het personeel van het hotel is vrij behulpzaam als je een fooi heeft als je dit niet zo doet dan zijn ze echt nie vriendelijk

het hotel is zeker geen 5 sterren waard liefst maar 3.5 vinden wij,eten was soms niet al te warm maar het ochtend ontbijt was wel altijd heel goed,middagmaal was soms iets minder en avond inteten was ook soms afwisselend maar soms toch niet te warm,en alla kart gaan eten moet je wel zien dat je maag goed leeg is want binnen een uur heb je alles al gekregen je hebt gen tijd om alles te laten rusten we zijn om 19u gaan eten en om 20u waren we al terug aan de bar zo vlot ging het was effen pfffff met een vollemaag

De kamers wereden elke dag gepoetst en elke dag verse lakens en verse handdoeken over dat konden we niks zeggen

kinds vriendelijk niet echt is meer een hotel voor koppels of oudere mensen om eens te kunnen genieten van elkaar want er is niet veel voor kinderen

Gereisd met partner in april 2013

dringend reorganiseren

annie, 22-6-2012

twee jaar geleden ook in dit hotel geweest was toen veel beter, nu steeds hetzelfde koude eten,kamers groot maar dringend aan renovatie toe(zeker de badkamer) in het weekend komen er redelijk wat tunesische mensen naar het hotel en dan geld er "eigen volk eerst" vb.:een ober maakte zich kwaad omdat een gast een fles wijn op zijn tafel had gezet, diezelfde ober gaf aan tunesische mensen een fles. Waarom dat verschil?
        Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melia El Mouradi Mahdia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia El Mouradi Mahdia in Mahdia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia El Mouradi Mahdia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia El Mouradi Mahdia scoort een 7.5 uit 10 op basis van 140 reviews.