Hotel Thalassa Village Hammamet ***

5,2

Matig

37 reviews over Hotel Thalassa Village Hammamet in het Nederlands

Laetitia, 22-5-2008

Last minute geboekt naar Tunesië. We worden van het vliegtuig opgehaald met de bus, iedereen wordt naar zijn hotel gebracht. We passeren verschillende imposante Thalassa hotels, we denken "dit kan niet meer stuk" tot we aan ons hotel arriveren. Het heet allereerst hotel Safir, het personeel komt jouw bagage uit je handen trekken en eisen fooi. De airco ruikt naar riolering. Het zwembad is top maar dat is dan ook het enigste. Elke dag krijg je net hetzelfde te zien aan het buffet als de dag ervoor. Drank is niet gekoeld en kan je bemachtigen als je een kwartier in de rij wil aanschuiven. Het personeel wilt je enkel bedienen als een echte klant als je hun fooien geeft.
Gereisd met partner in mei 2008

Tomas en Julie, 14-8-2007

vuil, vies, magertjes.

niet naartoe gaan en uit de brochure smijten!!!!!!!!!!

2 weken ziek geweest = salmonella bacterie

Gereisd met partner in augustus 2007

Een jong stel, 27-6-2007

Wij zijn vorig jaar (2006) in het hoogseizoen geweest. Het was echt slecht!!! We zijn allebei ziek geweest van het eten, terwijl we echt wel wat gewend zijn! Eenmaal thuisgekomen zijn we nog zeker 2 weken aan de diaree geweest!

Het eten was zeer eenzijdig en alles smaakte ongeveer hetzelfde.

De polen waren ook erg vervelend! Die waren er namelijk erg veel. Je kon geen ligbed meer krijgen aan het zwembad, want de handdoeken van de polen lagen er al lang op!

Onze kamer was wel netjes. Goeie fooien helpen, want dan komen ze echt wel elke dag je kamer schoonmaken en de handoeken verschonen.

In de buurt van het hotel was ook weinig te beleven. Als je iets wilde doen moest je het toch verderop zoeken.

Wij zullen nooit meer terug gaan naar dit hotel!!

Gereisd met partner in juli 2006

Dean, 27-2-2007

Onvriendelijk personeel dat alleen maar geld probeert uit u zakken te krijgen, eten trekt op nix en is altijd op! Oncompetent personeel dat nog niet in staat is om te bellen voor een reservering. Alleen zwembad was goed! Blijf weg uit dit hotel!
Gereisd anders in februari 2007

Sheila en kids, 2-11-2006

Na het lezen van alle reisbeoordelingen stonden we op het punt om een ander hotel te boeken. Niet gedaan omdat de andere hotels stukken duurder waren. Uiteindelijk viel het me reuze mee. Hotel was vroeger denk ik wel luxe maar is nu beetje vervallen. Mensen doen wel hun best al lopen ze niet te hard. Eten was echt slecht. Heb na een dag in supermarkt eten gehaald voor ontbijt en lunch zodat we niet ziek werden. Kostte weinig en was prima. Vaak uit eten in de avond, heel gezellig in Hammamet en ong. 8euro p.p. Al met al denk ik dat je gewoon naar hotel moet gaan, maar met weinig verwachtingen en met extra zakgeld. Hotel is er goedkoop genoeg voor. De zon, zee en het strand maakten een hoop goed!
Gereisd familie in oktober 2006

Gert, 30-10-2006

Het zou en mooi hotel kunnen zijn als er iets meer zorg aan wer besteed. De tuin en het zwembadplein zien er goed uit. Nonchallance blijkt uit details. De hele week tijdens ons verblijf lekten er kranen. Zeggen bij de receptie hielp niet. Pas toen er een huismeester bij de kamer was heb ik hem met klem naar binnen gehaald, Na 2 dagen een halve reparatie. In de eetzaal stinkt het op een bepaalde plek naar de riolering. Als je wat later komt, moet je zelf je bestek maar pakken en een min of meer school plekje zoeken. de vriendelijkheid van het personeel is heel divers. Er is een grote gevoeligheid voor fooien!

De buurt van het hotel is verloederd.Veel staat leeg en is in staat van verrotting. Grote en diepe gaten in het trottoir etc.

Suzan, 29-10-2006

Ik ben gisteravond terug gekomen en ik heb het echt helemaal naar mijn zin gehad! Je moet er gewoon even je draai vinden.

Het personeel is hartstikke vriendelijk als je dat ook tegen hun bent. De kamers zijn echt schoon. Het is inderdaad allemaal wat verouderd, maar het was absoluut niet slecht. Het eten was goed al zat er niet de smaak aan die wij gewend zijn. In het hotel zag het eten er stukken beter uit dan opde markt. Kakkerlakken ben ik niet tegengekomen.

En wat ook zo is als je al die verhalen leest.... Wat verwacht je van 500 euro voor een week! Is incl. vlucht, touropperator en het hotel!

Je krijgt je drinken inderdaad in een plastic beker, maar als je om een glas vraagt krijg je die ook!

En als je af en toe een fooi geeft dan lopen ze echt voor je.

Ik heb het naar mijn zin gehad!

bonno, 26-10-2006

Zijn net terug van de vakantie.

hotel talasse mooi complex, wij hadden een mooie en schone kamer met een aardige werkster.

het eten was slecht en heel eenzijdig,kip of kalkoen of kalkoen en kip rauw soms gaar of vlees van de bbc wat zwart of verbrand was,wij aten er niet allleen de katten een stuk of 15 aten ook mee,sprongen boven op de vleeswaar of deden hun behoefte in een bloempot als er iets van zij trokken de obers hun schouders op maar met de tipbox stonden ze vooraan.

Er waren ook heel veel mensen ziek er was zelfs een met voetsel vergiftiging.

Het is gewoon jammer van het complex,maar we hebben er zelf een leuke vankantie van gemaakt en ons niet laten beinvloeden door anderen.

hebt je nog vragen over het hotel dan hoor ik het wel.

Renate, 11-10-2006

Wij zijn vannacht teruggekomen en hebben het prima naar onze zin gehad in dit hotel. Heerlijk weer en lekker op het strand kunnen liggen (wat trouwens niet ver lopen was).

Wat een reacties op deze site! Iedereen moet ook altijd wat te klagen hebben, zowel tijdens de vakantie als daarna. Wanneer je zo'n luxe vakantie wilt hebben moet je naar een 5 sterren hotel gaan in Dubai bijvoorbeeld, maar ja, de Nederlanders willen wel een goedkope vakantie...

Het enige minpuntje waren de vele (vaak onbeschofte) Polen in het hotel die hele borden vol eten weg laten gooien zonder ernaar gekeken te hebben.

Wij hebben niks gemerkt van koud en ongezond eten en we hebben ook geen kakkerlakken gezien. Het personeel was ook juist heel vriendelijk en aardig.

Wij zouden best nog een keer terug willen naar dit hotel.

Boosten, 10-10-2006

Erg jammer van ons vakantiegeld!!!!

volgend jaar beter!

De algemene dingen van het hotel hebben jullie al bij de vorige mensen gelezen, wij hadden alleen nog de pech dat wij een ONTZETTEND smerige,gore hotelkamer hadden.

Zijn er al mensen die al een beetje opgeknapt zijn???

Dit wensen we echt niemand toe!!!!

Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thalassa Village Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thalassa Village Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thalassa Village Hammamet scoort een 5.24 uit 10 op basis van 37 reviews.