Hotel Sun Garden **

Hotel Sun Garden
Sun Garden

2 reviews over Hotel Sun Garden in het Nederlands

Angela, 2-7-2005

Net terug van een weekje Sun Garden dat sinds drie maanden Caribbean World Garden heet. Tja, wat moet ik er van zeggen. Het hotel was qua inrichting okay, het personeel heel erg aardig en behulpzaam, de kamers matig, het buffet overvloedig, maar qua afwisseling was er niet veel aan eten te kiezen. Het grote minpunt is dat het hotel voor 90% volzit met Italiaanse gezinnen en dat betekent dus heel veel drukte en herrie.

Met andere woorden, niet een hotel waar je naartoe moet voor je rust, maar wel geschikt als je vertier voor je kinderen zoekt.

Gereisd anders in juli 2005

shanti, 10-5-2005

wij zijn deze meivakantie geweest in het sun garden hoten ik moet zeggen dat het egt TOP was gewoon , we kregen alle aandacht en de mensen zijn zooo gastvrij gewoon wij waren gewoon heeeeeeeeeel erg tevreden hierover.

de animatieteam was ook altijd overal aanwezig en we hebben leuke dingen geedaan leuke activiteiten enoz.

kortom het is een 3 sterrenhotel maar ik vond het zelf veel meer waard dan 3 sterren!!!service en alles was veeeeeeeeel beter "!! mijn vakantie was kortom gewoon TOP! :D

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun Garden in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sun Garden scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.