Hotel Sheraton Hammamet ****

7,5

32 reviews over Hotel Sheraton Hammamet in het Nederlands

Goed te doen

Suzanne_Suce, 10-5-2011

Ik ben hier in 2007 geweest, het was vrij rustig in het hotel. Het eten vond ik perfect, het ontbijt was altijd een feest. Het zwembad was ook prettig en de omgeving erg mooi. De mensen die daar werken vond ik ook erg aardig en waren in voor een grapje. De enterainment was ook goed!

Met de taxi naar Hammamet centrum is goed te doen. Leuk centrum.

Kortom; prima hotel!

Gereisd met partner in januari 2007

4 sterren

Wolfgang, 28-9-2009

Ik denk, dat 3 ook goed zullen zijn. Wel een mooie ligging, maar de service in het rwestaurant en ook de roomservice is af en toe een beetje...naja
Gereisd met partner in januari 1988

Topper

Malle pietje, 15-9-2008

Wij waren vorig jaar zomer naar dit hotel geweest.

Wij hadden er een super week. Eten was goed, personeel was vriendelijk.

Ligging was direct aan het strand. Verder kan ik hier niks over zeggen dan dat het goed was.

Gereisd met partner in augustus 2007

L.A.ten Bhömer, 12-5-2008

Geweldig Hotel

Zeer schoon,gewelgige bediening en enorm vriendelijk.

Zeer goed eten,en voldoende afwisseling van eten.

Eten werd klaar gemaakt waar je bij bent,dus ook nog heerlijk warm.

Ook de masage is aan te bevelen,zeer schoon en vriendelijke meisjes.

Zeker een aanrader,voor zowel oude mensen als mensen met kinderen.

Aan iedereen is gedacht.

Gaat zeer zeker in 2009 terug,nadat het hotel is gerenoveerd.

Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2008

natasch, 11-1-2008

in de zomer twee weken hier op vakantie geweest met ouders en prima naar m'n zin gehad. veel opgetrokken met het animatieteam en de zwembadmeester dus vriendelijk personeel. leuke nederlanders ontmoet. 's avonds goede animatie & (dat ligt eraan met welke mensen je bent) 's ochtends aquegym, ook heel leuk. eten was goed vooral het ontbijt. mooie kamers, niks op aan te merken. het hotel is nu dicht voor renovatie but we'll back in 2009 so watch out haha. ik kijk er nu al naar uit om hier terug naartoe te gaan. top hotel!
Gereisd familie in januari 2008

mirthe, 17-10-2007

lange transfertijd vanaf monastir. De in de gids vermelde Fitness-ruimte is niet aanwezig. Vriendelijk personeel. Mooi strand. kamers zijn wat verouderd en niet altijd even schoon. Animatie

alleen s 'avonds en niet erg uitgebreid. Eten was goed, en gevarieerd, jammer dat het eten van de beachbar niet onder de all-in formule viel.

prachtige tuin ! en gezellige laagbouw !

JSA, 15-10-2007

Dit hotel is geen 4 sterren waard. Eten is eentonig en matig. Bediening/management is matig en schofferend. Ligging van de kamers is prima maar ze zijn vuil.

Ik ga hier nooit terug.

Margriet, 9-10-2007

Wij zijn afgelopen zaterdagnacht teruggekomen van sheraton hammamet. Eerste indruk toen we aankwamen was goed. Eenmaal in de kamer overal spinnen en spinnerag in de badkamer lagen nog haren van gasten voor ons! En gelijk een kakkerlak in de douche. Tuin was heel mooi! Bediening was wel goed heel opruimerig. Eten weinig keus veel hetzelfde elke dag. Jammer dat het eten aan de bar bij het strand niet all-in was! En als je rustig wil liggen niemand om de 10 minuten aan je bedje wil hebben, kan je beter aan het zwembad liggen. Maar we kwamen voor ZON,ZEE EN STRAND dat was geweldig, maar hotel is geen 4 sterren waard. Ik zou er geen tweede keer heen gaan.

Bert "room 806", 6-10-2007

Prettige twee weken gehad, mede dankzij onze "nieuwe" kinderen Thys, Ivo, Majorie en Patricia. Uitstekende kamer, mooi strand maar wel was het eten wat eentonig. Animatie was wel leuk, alleen jammer dat het een wekelijks programma was. De tweede week dus hetzelfde gezien als de eerste week. Mooie tuin, maar verder weinig te beleven in directe omgeving.

**bloempie**, 2-10-2007

Het was een gezellig en mooi hotel. Niet duur in verhouding en de bediening is erg vriendelijk. Het hotel ligt eigenlijk tussen het oude en nieuwe gedeelte van Hammamet, wij vonden dit erg prettig want op beide locaties was je zo met de taxi. Wij hebben echt genoten van deze vakantie
Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sheraton Hammamet bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Hammamet scoort een 7.53 uit 10 op basis van 32 reviews.