Aparthotel Royal Residence Hammamet ***

8,3

6 reviews over Aparthotel Royal Residence Hammamet in het Nederlands

net appartement

vince, 12-10-2008

Net appartement (2 kook pitjes)

Alleen logies gehad (dus geen info over het eten )

Je kunt gebruik maken van faceliteiten van Hammamet Hotel

Half uurtje lopen naar oude Medina

Paar honderd meter van strant af

Vriedelijke bediening

Gereisd met partner in oktober 2008

Fam. van Schaik, 10-5-2007

Wij zijn de eerste week van mei 2007 hier geweest. Mooie ruime appartementen alhoewel een kleine renovatie geen kwaad zou kunnen. Toen wij er waren was het erg rustig in het complex (zo'n 25% gevulde kamers). Hierdoor dus geen activiteiten voor de kinderen. Het zwembadwater was helaas een beetje te koud, echter het binnen zwembad vonden de kinderen heerlijk.

Voor degene die niet in de drukte wil zitten is dit complex prima, maar als je wat gezelligheid zoekt moet je dus of naar de oude medina of naar Yasmine Hammamet (met de taxi prima te doen, want het kost hier allemaal niet veel). Je verbaast je over alle lage prijzen in de winkels of op de terrasjes.

Gereisd anders in mei 2007

jeuken, 22-8-2006

ligging prima en rustig ondanks drukke omgeving,via naburig hotel is een prive strand te vinden,maken de kamers niet goed schoon ondanks melding hiervan ,etensresten van vorige bezoekers zat aan de stoelen, meubilair oud en versleten en hout van balkon is aan het rotten,airco en liften continu stuk en badkamers lekken ,afzuigkap in de keuken is zo vet en niet schoongemaakt en de kastjes van de keuken hangen scheef,echt uitgeleefd.het personeel is echter erg aardig en vooral de badmeester zeer service gericht vooral veilig voor kleine kinderen.eten doen we altijd buiten het hotel en er zijn veel mogelijkheden in de buurt.we komen al 28 jaar naar hammamet hotel en sinds de opening van royale resident zijn we hier gast en we vinden het heel erg dat ze zo weinig aan onderhoud doen.het beslist geen 4 sterren zoals ze zelf aangeven maar een mager 3 sterren en als ze zo door gaan zelfs dat niet meer en dat voor 2.700 euro 2 weken logies 2 volwassenen en 1 kindje van 4 jaar idd geen kinderkort
Gereisd familie in augustus 2006

fran, 30-10-2005

Een fantastisch complex, vorige week net terug gekomen. Veel hotels al bezocht in Hammamet maar dit complex verdiend een dikke 10.
Gereisd anders in oktober 2005

Kees en Petra Kleij, 22-3-2005

vele jaren zijn wij geweest in hotel Le Hammamet, behorende bij de appartementen Royale Residence, we zijn nu 3 maal in de Royal geweest, en ik kan niet anders zeggen dan perfect, heerlijke ruime appartementen, echt genieten dus een aanrader voor diegenen die van rust, zon en zee houden
Gereisd anders in maart 2005

Sanne Weikamp, 28-1-2004

Het is een supermooi appartementen comnplex.. We zijn er 3 keer achter elkaar heengeweest... helaas kun je dit appartement niet meer boeken.. ik ben erg nieuwsgierig waarom je dit complex niet meer kunt boeken weet iemand dat?
Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Royal Residence Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Royal Residence Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Royal Residence Hammamet scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.