Hotel Residence Mahmoud ***

Residence Mahmoud
6,8

6 reviews over Hotel Residence Mahmoud in het Nederlands

piet, 20-7-2005

dit hotel was in een woord fantastisch! je kon goed lachen met de obers in het restaurant. de mensen achter de receptie waren zeer vriendelijk ook het welkomstdrankje was heerlijk het zwembad werd elke keer na een zandstorm of flinke regenbui ververst. de schoonmaak was perfect de kamers werden iedere dag schoon gemaakt en langs het zwembad enz. ook
Gereisd anders in juli 2005

Jolanda, 6-4-2005

Ik ben in dit hotel geweest in maart 2004.

Ik was erg tevreden over dit hotel.

Ook omdat ik tijdens het verblijf ziek werd.

zij hebben voor mij een dokter verzorgt en ik werd constant voorzien van thee/en toast enz.

omdat ik niets anders mocht.

En zij zijn zelfs voor mij naar de apoteek geweest.

Dus niets amders dan lof voor dit hotel.

En heb hier mijn hart verpand aan een taxichauffeur die voor dit hotel reed.

Gereisd anders in april 2005

Michelle, 17-3-2005

Ik wil even zeggen dat ik het een onwijs leuk hotel vind. Leuke obers, goede sfeer, behalve die baas van het restaurant, Wij hadden een van de grootste kamers en dit zag er geweldig uit. Elke dag kwamen kamermeisjes schoonmaken en daarom zag het er erg goed uit. Het eten was goed en heb vooral erg genoten van de aandacht van over Havid :)
Gereisd anders in maart 2005

Geartsje, 1-7-2004

wij hebben het in dit hotel erg geweldig gehad, we zijn er met onze klas van 31 meiden geweest en kregen veel hulp om ons goede doel te bereiken.. alles was erg netjes, het eten ging er na een week niet meer goed in. we verlangden samen weer na een lekkere hollandse pot. de mensen op straat kunnen erg vervelend zijn maar na enkele dagen ging het goed, we wisten hoe we met ze om moesten gaan
Gereisd anders in juli 2004

Veronique Heijmans, 30-3-2004

wij zijn in augustus 2002 naar tunesie geweest, het hotel zag er redelijk uit en de kamers waren netjes. (je kunt van te voren bedenken dat het een heel ander land is dan nederland en dat niet alles in dat land zo netjes onderhouden wordt als bij ons!) het zwembad bij het hotel was netjes en vlakbij was een stukje privé strand van het hotel. je moet er wel op tijd bij zijn maar kunt gratis gebruik maken van parasols. het centrum is hooguit 15 min lopen via strand of over de weg. een gezellig centrum, veel goede eettentjes! met de trein kun je goedkoop en gemakkelijk naar omliggende plaatsen! mensen kunnen heel opdringerig zijn maar ook vriendelijk. wij hebben het er enorm naar ons zin gehad!
Gereisd anders in maart 2004

Jan, 16-3-2004

Vreselijk hotel, het slechte wat ik ooit heb meegemaakt, het eten was er vreselijk.
Gereisd anders in maart 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residence Mahmoud bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Mahmoud in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Mahmoud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residence Mahmoud scoort een 6.83 uit 10 op basis van 6 reviews.