7,2

40 reviews over Hotel Résidence la Paix in het Nederlands

Prima hotel voor lage prijs

Milou, 9-8-2013

Tussen alle grote resorts is résidence la paix een klein schattig hotelletje. Zaken zijn prima geregeld en het personeel is vriendelijk. Kinderen mogen de kok helpen in de keuken en er staan springkussens buiten. Er is niet veel animatie maar de muziek bij het zwembad en 's avonds brengt veel sfeer. De enige tegenvaller is het strand dat bij het hotel hoort, maar met even lopen zit je op een prima strand en met tien minuten taxi zit je op de fenomenale stranden van yasmin hammamet
    Gereisd met partner in januari 2013

Nette appartementen

Yvette, 28-2-2013

Vorig jaar zomer(2012) samen met een vriendin gekozen voor Appartementen La Paix, we wilde een zonnige vakantie. Die kregen we! Zwembad bij de appartementen was wel oké. Hele week eigenlijk op het privé strand gelegen. Mooi schoon strand, helder water, gratis ligbedjes en een parasol. Super toffe Tunesische jongens ontmoet bij de bar op het strand, goedkope flessen water en heerlijke broodjes. Appartement was erg groot, we waren met zijn 2e maar hadden 2 kamers tot onze beschikking. Bedden waren prima, badkamer en douche ook, vriendelijke vrouw achter de balie die ons goed hielp. Kamers werden elke dag schoongemaakt en opgefleurd met bloemetjes. Bij de appartementen was ook een restaurant waar je vanaf de menu kaart kon bestellen, was ook prima! Zeker leuke vakantie gehad, we baalden dat we wegmoesten! NIET HEENGAAN MET KIDS, is niks te doen voor ze. En van het uitgaan ook niet veel verwachten, het was namelijk RAMADAM dus veel was dicht!
      Gereisd met vrienden in juli 2012

Jongeren/Feest Hotel

PSL_010, 5-8-2012

Dit hotel zit vol gasten van jongeren reisbureau. Hierdoor zijn wij elke nacht uit onze slaap gehouden door jongeren die met keiharde muziek op het balkon zaten te zuipen en/of door jongeren die ladderzat terug kwamen van het stappen en midden in de nacht het gehele complex op ze kop zetten. Het Hotel doet hier niks tegen! Bij het zwembad word keiharde muziek gedraaid en bij het strand van La Paix is dit ook het geval.

Het personeel is echter uiterst vriendelijk en doen allemaal hun best. Zo word er goed schoongemaakt en is het buffet goed. Het ontbijt is zeer karig en de mogelijkheid om a la carte te eten is zeer beperkt omdat de helft niet beschikbaar is. Verder is er het nodige achterstallig onderhoud. Hierbij moet je denken aan douchekoppen die niet meer opgehangen kunnen worden, schimmels in de vochtige ruimtes en airco’s die gaan lekken waardoor je er pannen onder moet zetten om de nacht door te komen. Waarna het de volgende de dag wel weer gerepareerd word.

Gereisd met partner in juli 2012

Prima appartementencomplex

Steven, 18-6-2011

Appartement La Paix ligt zo'n 20 minuten lopen van centrum/medina van Hammamet. Met taxi kun je voor weinig (ca. 0,5 - 1 euro) naar centrum/medina. Taxischauffeurs proberen je altijd te belazeren, let daar goed op. Dat geld overigens ook voor alle souveniers die je koopt. Vaak kun je het voor 10-20% van de eerst genoemde prijs kopen. Afdingen is heel normaal.

Het is een redelijk groot complex. Fraaie receptie, er is altijd wel iemand aanwezig, 's nachts een jonge jongen, deze kan je bij problemen niet echt helpen denk ik, maar hij kan wel iemand voor je oproepen. Deze jongen houd ook altijd de deur voor je open.

Het appartement zelf is compact, maar voorzien van keuken, badkamer en een vast bed. Balkon heeft uitzicht op groen. Tussen de receptie en het appartement is een groot grasveld waar je kan zitten of kinderen kunnen spelen. We hebben daar een Thunesische bruiloft meegemaakt (ranja en heel veel zoetigheid).

Jeepsafari naar o.a. de Sahara incl. overlnachting is aan te bevelen!!

Gereisd met partner in juni 2005

Fantastische plek

Kelly, 10-2-2011

Appartement La Paix raad ik iedereen aan om naar toe te gaan. We hebben een top vakantie gehad!
              Gereisd met vrienden in juli 2009

Absoluut geen aanrader!

Mevrouw van der Wal, 11-10-2010

Ik ben hier samen met mijn moeder geweest.

De aankomst om 23:30 was erg teleurstellend. Overal was het stil en pikkedonker. Binnen waren allemaal jonge Tunesische mannen die je zaten aan te staren. De bar en alles was al dicht.

We werden door 2 jongens naar ons appartement gebracht. Dit was op de begane grond. We hadden wel een terrasje, maar iedereen kon naar binnen kijken.

Binnen zag er het niet zo uit als op de foto's. Het zag er afgeleefd en op sommige plekken vies uit. De douche was superklein met een vies gordijntje ervoor. Als je ging douchen liep het water gewoon de hele vloer over.

Overdag was het niet mogelijk om een kopje koffie of thee te krijgen. De bediening was onvriendelijk. We hoorden van andere gasten dat iedereen ergens anders ging eten 's avonds. Ook hoorden we dat het strand van La Paix vies was. Iemand zag zelfs een dode kat liggen.

Gelukkig konden we na 1 nacht overgeplaatst worden naar iets anders!

Gereisd familie in september 2010

La Paix

Alon en Leja, 31-7-2010

Vakantie was erg leuk! Excursie naar Sahara 2 dagen was zeker de moeite waard. Wel lange busreis maar was niet erg omdat je kon slapen en het landschap zag (excursie wel via je reisorganisatie boeken!). Het appartement zelf was oké, de kamer was oud maar alles werkte, ze hadden wel iets meer pannen, bestek etc. mogen hebben want nu moesten we heel vaak afwassen. Onze kamer lag pal tegenover de luidspreker van het entertainment. Dit was storend. Als je niet van harde muziek houdt tot 0:00 savonds moet je een andere kamer vragen. Vriendelijk personeel, winkeltje naast het appartement niets kopen behalve water en stokbrood want die man is echt een afzetter. De massageman en de man van de lokale excursies van het appartement bleven aandringen, het quadrijden (of andere excursies) niet via deze man boeken want het is slecht geregeld ook al is het misschien goedkoper. Het strand is fijn en heel dichtbij met privé ligstoelen en aardige 'badmeesters' die een oogje in het zeil hielden.
                  Gereisd met partner in juli 2010

Leuk!

Rosa, 22-7-2010

Leuk appartementencomplex. Voor de prijs die je betaald krijg je waar voor je geld.

Wel is er weinig kookgerei en de bedden liggen echt voor geen meter (lees: twee veren en een plank). Ook zijn de kamers erg gehorig en de wc maakt erg veel lawaai.

Op het complex wordt veel georganiseerd (bbq, goochelshow, slangenshow, miss la paix), wat heel gezellig is, maar ook veel overlast kan geven bij gezinnen met kinderen. De muziek gaat wel lang door en als je aan de tuinkant slaapt is dit niet ideaal.

De ligging is perfect, je bent zo bij het prachtige strand. In de zee liggen wel veel stenen, dus voor kinderen zijn waterschoentjes misschien handig. Het is in het begin heel ondiep, dit is wel fijn!

De kleine supermarkt naast het complex is vrij duur. In de Medina zit een grotere winkel en die is goedkoper. Je kunt er met de taxi heen voor 3 dinar.

Gereisd met partner in juli 2010

Erg mooi als het goed geregeld is

Jikke Amesz, 21-5-2010

Onze reisorganisatie beloofde een vierpersoonskamer met balkon of terras. Wat kregen we? Een tweepersoonskamer zonder balkon/terras!

We kwamen s nachts aan en de volgende ochtend direct naar de receptie gegaan. We waren niet de enige, meer mensen hadden problemen. Sommigen moesten zelfs met wildvreemden op de kamer slapen wegens dubbelboekingen.

Ons probleem kon niet opgelost worden, dus we moesten het doen met een tweepersoonskamer waar we de kont niet konden keren. Maar dus ook 2 borden/bestek/bekers etc.

Er is ons wel gratis ontbijt aangeboden voor de hele week, en dat was echt super. Raad ik zeker aan om erbij te boeken. (wel voor 10u ofzo).

Zwembad was ook erg lekker, en de ruimte met ligbedden er omheen ook. Strand ook heerlijk dichtbij, 100 meter lopen! En supermarkt pal naast de ingang. Vriendelijk personeel, dat kon zeker niet beter. Fooitje neerleggen en het werd nog beter.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

absolute aanrader!!

Anke, 4-2-2010

Prima prijs kwaliteit verhouding. wij,2vriendinnen, zijn er in de zomer van 2009 geweest voor 15 dagen.

we hebben een geweldige tijd gehad! het personeel is vriendelijk, en gewoon typisch tunesisch. je kunt de mensen als oplichters zien, maar dat is te kort door de bocht. Je moet er je gewoon op instellen dat de cultuur anders is..!

De lokale bevolking was vreselijk lief en gastvrij!

De vooroordelen over moslimlanden zijn niet waar! wij zijn 2 blonde meiden met blauwe ogen, en we hebben de hele vakantie lekker in korte rokjes en topjes rondgewandeld.. we zijn niet 1 keer lastig gevallen!

Tunesie is een prachtig land en de oude medina is prima te lopen vanaf La Paix.

Gereisd met vrienden in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Résidence la Paix*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Résidence la Paix in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Résidence la Paix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Résidence la Paix scoort een 7.2 uit 10 op basis van 41 reviews.