5,3

Matig

1 review over Appartement Residence Aziza in het Nederlands

Geweldig!

Baike, 8-9-2008

We kwamen 's avonds laat pas aan inverband met een vertraagde vlucht. Het personeel was ontzettend vriendelijk, de kamer was heerlijk om binnen te komen en het zag er allemaal super uit. Dit is de rest van onze vakantie ook gebleven!

De ligging is dichtbij heel dicht bij het strand, maar naar het centrum moet je toch 5 km lopen. Ook restaurantjes en het uitgaansleven ligt een stuk er vandaan.

Maar de taxi's zijn daar zo goedkoop dat we hier geen hinder van ondervonden hebben.

Wij hebben in het appartement een top vakantie gehad, en ik zou het iedereen aanbevelen!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Aziza in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Aziza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Aziza scoort een 5.25 uit 10 op basis van 4 reviews.