Hotel Paradis Beach ***

Hotel Paradis Beach
Paradis Beach

2 reviews over Hotel Paradis Beach in het Nederlands

Melissa, 21-6-2006

Wat mij het meest zal bijblijven is de prestatie van het animatieteam. Elke avond voeren ze een show op. Vooral de zaterdagavondshow 'De klokkenluider van de notre dame' heeft mij letterlijk met verstomming geslagen. Ze zijn heel vriendelijk, wij mochten zelfs meedoen met een show van Grease.

Heel veel keuze aan het buffet had je niet, maar het was oké. De meeste maaltijden vond ik echt lekker! Er worden heel veel groenten, rijst, vis en kip gebruikt.

De kamer was ruim en net. Mijn beoordeling ligt lager omdat er enkele details ontbraken. Zo had je geen televisie of haardroger. De deur sloot moeilijk. Je moest ze als het ware dichtgooien. Dit veroorzaakte zo'n bonk dat de buren wel eens wakker werden.

Toch wil ik nog even benadrukken dat dit een 3-sterrenhotel is en geen 4 of 5. Ik lees soms reacties van mensen die er teveel van verwachten en dan teleurgesteld terugkeren. Mag niet gebeuren! Het hotel is zijn geld zeker waard, maar echt pure luxe zal je er niet vinden.

Gereisd met vrienden in mei 2006

jaap en effa batist, 26-5-2005

Uitstekend hotel met een fantastisch animatie-team. Kamers zeer ruim met een groot balkon uitkijkend over zwembad en strand.

Heerlijk strand met fijn zand, strandstoelen en evt.matrasjes in ruime mate aanwezig voor net 1 Euro per dag.

Veel bars en cafe´s met vriendelijk bedienend personeel.Twee zwembaden die erg goed schoongehouden werden, ligstoelen en matrasjes gratis voldoende aanwezig, ondanks "handdoekje leggen"van sommige gasten!!!

Het eten in buffetvorm kon iets gevarieerder maar toch een voldoende.

Kortom "PARADIS BEACH"een aanrader voor iedereen.

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradis Beach in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paradis Beach scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.