Villa Les Villas De Hammamet *****

9,5

2 reviews over Villa Les Villas De Hammamet in het Nederlands

Cisca, 8-5-2007

Cisca

Wij zijn mei 2006 geweest toen waren er ook 3 huisjes bezet. Het was geweldig, daarom ook voor alles een dikke 10!!

Als je een luxe, rustige en relaxte vakantie wil dan is dit zeker de moeite waard! Het plaatsje is ook op loop afstand, hoewel je ook een taxi kunt pakken. Het enige wat erg jammer is, is dat je de laatste bent bij het transfer en dus erg lang onderweg bent. Maar het is de moeite moeite waard, geen stamp hotel vol met schreeuwende mensen!

Gereisd anders in mei 2007

Diana, 3-11-2006

Vorige week geweest. Van de 62 huisjes 3 bezet. Lekker rustig dus. Op strand en bij zwembad GRATIS badlakens, bedjes en parasols. Huisjes zijn uitzonderlijk ruim en netjes. Groot terras/tuin en 2 grote slaapkamers met elk een grote luxe badkamer. In woongedeelte ook nog een apart toilet. Niet ingericht om zelf te koken (ook niet doen, want uit eten gaan is veel leuker en goedkoop). Zelf kurkentrekker meenenemen. 1 keer gegeten bij buffet (21 dinar pp, kids 1/2)van allinclusive-hotel El Kebir op zelfde komplex NIET DOEN. Buffet was uitgebreid en handig voor de kids, maar zooooo ongezellig en onpersoonlijk. Een 'gevangenis' waar iedereen de hele dag met drankjes loopt. Wij waren blij dat we daarna weer naar ons EIGEN huisje gingen en ons EIGEN flesje heerlijke Tunesische wijn ontkurkten op ons EIGEN terras. Vrijheid blijheid.

Personeel heel vriendelijk en hoog service-gehalte.

Gereisd anders in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Les Villas De Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Les Villas De Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Les Villas De Hammamet scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.