Beoordelingen Hotel Le Paradis Palace****

Le Paradis Palace****
158 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Le Paradis Palace****
Avenue de la Paix, 8050, Hammamet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Paradis Palace**** in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Paradis Palace**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Le Paradis Palace scoort een 7,6 uit 10, op basis van 158 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Paradis Palace**** in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Paradis Palace****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Le Paradis Palace**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 454 vakantiefoto's van Hotel Le Paradis Palace**** vinden. Je kunt 5 video's van Hotel Le Paradis Palace**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Tunesië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tunesië. Vergelijk Hotel Le Paradis Palace**** met andere accommodaties in Hammamet.
Even geduld a.u.b.

7,5
7,3
8,4
6,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zwaar verouderd hotel"vertalen
Linda
7,0

18-09-2014 In dit hotel zijn de algemene accomodaties netjes, maar de hotelkamers in het 1000 blok zijn verschrikkelijk verouderd en aan renovatie toe! De badkamer is echt schandalig! De mensen zijn vriendelijk en bereidwillig en verdienen alle lof.
Er is een prachtig strand en leuke zwembaden. Het eten is goed. Het ligt vrij rustig en met de goedkope taxi's kun je alle interessante plekken bezoeken. De kamelenmarkt in Nabeul op vrijdag is leuk voor de mensen die van shoppen houden.
Wij zouden dit hotel niet meer boeken vanwege de slechte hotelkamers.
Tip. De hostess van touroperator verteld je in de bus dat je in de avonduren voor noodgevallen kunt bellen.Het blijkt ook een noodgeval te zijn als je problemen met je kamer hebt. Het advies van touroperator is dan direct de hostess bellen en het niet met de receptie op te lossen. Dus wil je waar voor je geld bel je bij een kamerprobleem direct met hostess van touroperator en ga je niet akkoord met een oplossing binnen het hotel!

met partner, Juli 2014
"Nooit meer"vertalen
Mark
6,0

24-07-2014 Komen net terug van dit hotel. Zwaar onvriendelijk personeel! Lopen weg terwijl je nog aan het bestellen bent en cocktails krijg je in een plastic bekertje met als je geluk hebt een rietje.. Komt gewoon uit een annanasaparaat met 3 druppels vodka.. Eten niet lekker en zelfs friet en pizza weten ze te '' verkoten'' kamer is prima verzorgd en schoon. Dit was dan ook het enige pluspunt wat ik kan bedenken.

Eens maar nooit meer!

met partner, Feb. 2014
"Goed hotel"vertalen
tom
10,0

01-03-2014 Wij verblijven momenteel in le paradis palace. Het is laagseizoen dus hotel is zo goed als leeg.lekker eten en bediening valt mee.kamer is super.2 perskamer geboekt en zitten nu in een suite.badkamer is wel redelijk klein.uitstap met de touroperator naar wijndegustatie was top. Met taxi naar hammamet en hammamet yasmine 5 dinar.

met partner, Okt. 2013
"Geen Paradijs en zeker geen paleis. Af te raden"vertalen
J. Zuidema
4,0
4,0
7,0

04-05-2014 Waren voor de 39e x, 2 weken, in Tunesië. Dit was slechtste hotel ooit. Kregen soort bungalowkamer met open badkamer met in vloer ingebouwd bad.Wastafel op verhoging naast hoofdeinde bed. Geen afscheiding! Wankel kastje, 1 stoeltje, schimmel aan gordijnen stanklucht. Pad onverlicht en ongelijk. Na veel gezeur n "gewone" kamer gekregen. Kamermeisje vriendelijk en hulpvaardig. Blij met wat kleding, chocola en fooi. Hostess liet het afweten, alles zelf moeten regelen.In restaurant heren met korte of zwembroek en slippers. Eten voldoende maar fantasieloos. Weinig bestek bij toetjesbuffet. Met handen stuk taart pakken. Vla op platte bordjes, geen kommetjes, weinig lepels.75% gasten uit Oostblok. Strand is prima, echter geperste rubberen matjes op ligbedden. Geen kapper en fitness. Bij AI betalen voor Tun. likeur Thibarine. Wijn aan tafel slecht! Ondanks genoeg fooi. personeel in restaurant ongeïnteresseerd. In directe omgeving niets te doen.

met partner, Sept. 2013
"Redelijk hotel,redelijke kamers"vertalen
roos0077
7,0

05-05-2014 Het hotel ziet er mooi uit,genoeg zwembaden en aan het strand.
Eten is matig en de kamers zijn oud en mankeren allemaal wat.
Service is wel vriendelijk,gratis wifi in de lobby.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooi hotel aan het strand"vertalen
Ronald Kleinveld
9,0

22-08-2013 Voor Tunesische begrippen is dit een mooi hotel. wij zijn al eerder in Tunesie geweest, maar dat was toch wel iets minder. Daarom vind ik de 4 sterren die het hotel heeft ook meer dan terecht. Het personeel en het animatieteam doen ook erg hun best om je goed te vermaken. De kamer die wij hadden was netjes en ruim genoeg voor ons vieren. Ook het eten was gewoon goed. Er was altijd genoeg keus. Al met al vind ik dit een aanrader voor iedereen. Zeker voor de prijs. Wat wij ook ideaal vonden is dat dat het hotel direct aan het (mooie) strand ligt.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Echt te erg !"vertalen
3,0

30-07-2013 Blij om weer thuis te zijn,
Bij binnenkomst in onze "kamer" sloeg ons een penetrante vocht en schimmellucht tegemoet, de bedden waren verschrikkelijk hard, lakens dubieus en geen aparte badkamer ( alles in een open ruimte) , wat op zich al een uitdaging is met drie personen.
Wc doorspoelen resulteerde in een overstroming, al met al stond de hele benedenverdieping voortdurend in water, want buiten word de tuin ook 10 cm onder water gezet, leuk voor de fundering en onze gezondheid.
Wij hebben na een dag een andere kamer op de 1e verdieping betrokken, droog gelukkig maar hopeloos verouderd en daar deed de airco niets..fijn bij 40 graden onder het dak. veel nederlanders zijn er niet, veel herrie italianen en slaande russen vechtend met de strandwacht.!
Het eten was af en toe te doen, met name de verse vis. .
Het personeel is aardig, niets op aan te merken, ze doen hun best en dat tijdens Ramadan , compliment.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Het was geweldig!!"vertalen
Fam. Mulder
8,0

14-08-2013 WIj zijn hier begin juli voor 15 dagen geweest en we vonden het super!
De kamer was iets verouderd maar wat ben je daar nu.. Het eten was echt geweldig.. iedere dag tussen de middag lekkere verse gemaakte broodjes, 's avonds erg veel keus! Lekker toetjes, heerlijke pizza's zelfs om 4 uur pannenkoeken en oliebollen wat wil je nog meer. Het strand was erg mooi alleen zo nu en dan lag er voorin zeewier maar dat was altijd snel weer weg. Bedjes geen probleem even een leuk babbeltje met de beachboy en het was zo geregeld en dan ook iedere dag het zelfde plekje het is maar net hoe je je zelf opstelt. Mijn vriend en zoon van 16 mocht zelf een ochtend mee vissen geweldig vonden ze het.. de vis werd nog speciaal voor ons klaar gemaakt! Kortom wij hebben een waanzinnige tijd gehad in Paradise Palace.

met oudere kinderen, Juni 2013
"Aanrader"vertalen
Michelle
6,0

07-07-2013 Wij zijn begin juli 1 weekje in hotel Paradis Palace geweest met het gezin. Hotel zelf is mooi, mooie tuin erbij en het strand en zwembad zijn ook zeer mooi en goed onderhouden. De kamers zijn inderdaad een beetje verouderd zoals bij ons een haperend kastje, kapotte douchekop, ... maar de kamers zijn wel zuiver. Het eten is gevarieerd (iedere avond een ander thema), goed warm en lekker. Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. Wij gaan zeker terug naar dit hotel.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Prachtig hotel"vertalen
Tom Simoens
8,0

22-07-2013 Mooi hotel, met mooi aanpalend strand en zwembad. Uitstekende ligstoelen aan het zwembad, al zijn de kussens enkel voor de vroege vogels. Her en der wat puntjes ter verbetering, zoals roest op de douche, slechte afloop bad (half hersteld na een opm aan de receptie) of luidruchtige airco. Zeer lekker eten en vriendelijk personeel, dat ook in actie komt zonder fooi (=smeergeld).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?