Hotel Le Paradis Palace ****

Hotel Le Paradis Palace
Le Paradis Palace
7,7

146 reviews over Hotel Le Paradis Palace in het Nederlands

Het was een aangenaam verblijf

Justin Vandenbunder, 24-8-2017

Lawaaierig wegens veel kids en (met momenten) luide muziek aan het zwembad en/of strand. Jammer. Zeer grote eetzaal met ruime keuze. De hotelkamer was basic, wat verouderd maar hygiënisch wel in orde. Samengevat hadden we een leuk verblijf, maar we zullen dit niet herdoen.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Zeer tevreden!

walter, 31-5-2015

Het zag er somber uit,ééns binnen kwamen we in een mooie inkomhall waar we hartelijk ontvangen werden.De kamer en badkamer waren gerenoveerd in een modern design.Een super boxspring(1,80)+2 1persoonsbedden,om de 2 dagen verse lakens en voldoende opbergruimte.In de badkamer was een deur waarmee je het toilet kon afzonderen,dagelijks aanvullen van doucheprodukten en handdoeken,ruim balkon,uiterst tevreden over de kamermeisjes!In het restaurant keurig gedekte tafels ,professionele bediening,gevarieerde buffetten, goede kwaliteit,elke middag barbecue,gegrilde Gamba's mmm.Stipte openingsuren daarna met z'n allen poetsen.Zwembaden dik in orde, ligbedden,matrasjes,parasols en tafeltjes zat.Handdoeken met waarborg erg klein,plastiek bekers uiteraard voor de veiligheid.Mooi zandstrand met zicht op de baai.Animatie is zwak!Hélaas op straat bestolen van gouden kettingen,het gaat zeer snel!Een taxichauffeur bracht ons naar de politie.Dit was 8xTunesië ,we blijven gaan ,dit gebeurt in België ook!
Gereisd met partner in mei 2015

Mooi Hotel

Fam Duval, 4-11-2014

1e keer tunesie. Na vakanties Turkije wel even een aanpassing. Maar zeer tevreden over dit hotel. Prijs lager dan in Turkije. Hadden een familiekamer in hoofdgebouw met zicht op zwembad en zee. Paar keer fooi gegeven aan het kamermeisje en de kamer was elke keer tiptop in orde en versierd met bloemen en gordijnen in een strik.

Eten goed , maar in Tunesie veel stoofpotjes en kip. . Elke dag een ander thema en ook zo versierd .. Het avond eten was binnen, overdag buiten.

. Personeel vond ik super vriendelijk. Zelfs drankservice aan het zwembad. Paar keer fooi gegeven ( paar dinar ) en drank werd vanzelf gebracht. . Met taxi of tjuk tjuk kon je naar oude medina ( opdringerige verkopers ) of naar de nieuwe Medina ( mooi en niet zo opdringerig ). Niet veel Nederlanders of Belgen, wel een beetje jammer. Super vakantie geweest voor goede prijs.

Vergelijk het niet bij Turkije ( Qua eten en moderniteit ), maar zie het als land op zich.

Strand is werkelijk prachtig daar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Prijs/kwaliteit = OK

Daniëls, 23-10-2014

Het is een groot oud hotel maar uiterst proper.

Eten zeer gevarieerd, warm, vlotte service.

Vooral Duitse en Poolse gasten (vrij deftig)

Hotel was volzet en toch liep alles vlot, zowel in restaurant als aan de bars.

Het grootste en properste strand dat we al gezien hebben met genoeg ligbedden en matrasjes.

Minpunten : afgelegen en steeds taxi nodig voor verplaatsing.

Badkamer onpraktisch (op verhoog)

Voor deze prijs gaan we nog eens terug

Gereisd met partner in oktober 2014

Niet meer!

Miranda, 17-10-2014

Wij zijn juli 2013 in dit hotel geweest.Wat is het personeel verschrikkelijk chagarijnig zeg.Ze maken ruzie met elkaar (vanwege fooi).Als de ober langs liep dan keek hij niett eens.Behalve als je de fooi al op tafel had dan kwamen ze wel.Cocktails stelt niets voor. Ook op het strand gaat het zo,geef je fooi,dan houden ze je vaste plek bezet,geen fooi,is geen plek! Ik vondt het eten prima,voor die prijs.De kamer vond ik voldoende.Tunesie zelf is niet interessant;door de revolutie zijn er veel lege grote hotel-ketens alsook veel lege warenhuizen.Dit hotel is ook niet van een grote keten,maar van 2 broers,zodat er ook niet zoveel zal gaan veranderen.Al eerder in Magic Life geweest in Hammamet,ook dat mag je niet vergelijken,maar het personeel daar was super vriendelijk,net als in Turkije.De onvriendelijkheid in het hotel geeft echt een rare nasmaak,wat maakt dat ik niet meer naar dit hotel,maar ook niet meer naar Tunesie ga.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Zwaar verouderd hotel

Linda, 18-9-2014

In dit hotel zijn de algemene accomodaties netjes, maar de hotelkamers in het 1000 blok zijn verschrikkelijk verouderd en aan renovatie toe! De badkamer is echt schandalig! De mensen zijn vriendelijk en bereidwillig en verdienen alle lof.

Er is een prachtig strand en leuke zwembaden. Het eten is goed. Het ligt vrij rustig en met de goedkope taxi's kun je alle interessante plekken bezoeken. De kamelenmarkt in Nabeul op vrijdag is leuk voor de mensen die van shoppen houden.

Wij zouden dit hotel niet meer boeken vanwege de slechte hotelkamers.

Tip. De hostess van touroperator verteld je in de bus dat je in de avonduren voor noodgevallen kunt bellen.Het blijkt ook een noodgeval te zijn als je problemen met je kamer hebt. Het advies van touroperator is dan direct de hostess bellen en het niet met de receptie op te lossen. Dus wil je waar voor je geld bel je bij een kamerprobleem direct met hostess van touroperator en ga je niet akkoord met een oplossing binnen het hotel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Nooit meer

Mark, 24-7-2014

Komen net terug van dit hotel. Zwaar onvriendelijk personeel! Lopen weg terwijl je nog aan het bestellen bent en cocktails krijg je in een plastic bekertje met als je geluk hebt een rietje.. Komt gewoon uit een annanasaparaat met 3 druppels vodka.. Eten niet lekker en zelfs friet en pizza weten ze te '' verkoten'' kamer is prima verzorgd en schoon. Dit was dan ook het enige pluspunt wat ik kan bedenken.

Eens maar nooit meer!

Gereisd met partner in juli 2014

Redelijk hotel,redelijke kamers

roos0077, 5-5-2014

Het hotel ziet er mooi uit,genoeg zwembaden en aan het strand.

Eten is matig en de kamers zijn oud en mankeren allemaal wat.

Service is wel vriendelijk,gratis wifi in de lobby.

Gereisd met partner in september 2013

Geen Paradijs en zeker geen paleis. Af te raden

J. Zuidema, 4-5-2014

Waren voor de 39e x, 2 weken, in Tunesië. Dit was slechtste hotel ooit. Kregen soort bungalowkamer met open badkamer met in vloer ingebouwd bad.Wastafel op verhoging naast hoofdeinde bed. Geen afscheiding! Wankel kastje, 1 stoeltje, schimmel aan gordijnen stanklucht. Pad onverlicht en ongelijk. Na veel gezeur n "gewone" kamer gekregen. Kamermeisje vriendelijk en hulpvaardig. Blij met wat kleding, chocola en fooi. Hostess liet het afweten, alles zelf moeten regelen.In restaurant heren met korte of zwembroek en slippers. Eten voldoende maar fantasieloos. Weinig bestek bij toetjesbuffet. Met handen stuk taart pakken. Vla op platte bordjes, geen kommetjes, weinig lepels.75% gasten uit Oostblok. Strand is prima, echter geperste rubberen matjes op ligbedden. Geen kapper en fitness. Bij AI betalen voor Tun. likeur Thibarine. Wijn aan tafel slecht! Ondanks genoeg fooi. personeel in restaurant ongeïnteresseerd. In directe omgeving niets te doen.
Gereisd met partner in oktober 2013

goed hotel

tom, 1-3-2014

Wij verblijven momenteel in le paradis palace. Het is laagseizoen dus hotel is zo goed als leeg.lekker eten en bediening valt mee.kamer is super.2 perskamer geboekt en zitten nu in een suite.badkamer is wel redelijk klein.uitstap met de touroperator naar wijndegustatie was top. Met taxi naar hammamet en hammamet yasmine 5 dinar.
Gereisd met partner in februari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Paradis Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Paradis Palace in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Paradis Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Paradis Palace scoort een 7.67 uit 10 op basis van 166 reviews.