Beoordelingen Hotel Le Paradis Palace****

Le Paradis Palace****
154 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Le Paradis Palace****
Avenue de la Paix, 8050, Hammamet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Paradis Palace**** in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Paradis Palace**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Le Paradis Palace scoort een 7,8 uit 10, op basis van 154 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Paradis Palace**** in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Paradis Palace****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Le Paradis Palace**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 414 vakantiefoto's van Hotel Le Paradis Palace**** vinden. Je kunt 5 video's van Hotel Le Paradis Palace**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Tunesië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tunesië. Vergelijk Hotel Le Paradis Palace**** met andere accommodaties in Hammamet.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

127 beoordelingen over Le Paradis Palace****

154 beoordelingen
7,4
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Feb. 2014
"Goed hotel"vertalen
tom
10,0

1-3-2014 Wij verblijven momenteel in le paradis palace. Het is laagseizoen dus hotel is zo goed als leeg.lekker eten en bediening valt mee.kamer is super.2 perskamer geboekt en zitten nu in een suite.badkamer is wel redelijk klein.uitstap met de touroperator naar wijndegustatie was top. Met taxi naar hammamet en hammamet yasmine 5 dinar.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooi hotel aan het strand"vertalen
Ronald Kleinveld
9,0

22-8-2013 Voor Tunesische begrippen is dit een mooi hotel. wij zijn al eerder in Tunesie geweest, maar dat was toch wel iets minder. Daarom vind ik de 4 sterren die het hotel heeft ook meer dan terecht. Het personeel en het animatieteam doen ook erg hun best om je goed te vermaken. De kamer die wij hadden was netjes en ruim genoeg voor ons vieren. Ook het eten was gewoon goed. Er was altijd genoeg keus. Al met al vind ik dit een aanrader voor iedereen. Zeker voor de prijs. Wat wij ook ideaal vonden is dat dat het hotel direct aan het (mooie) strand ligt.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Echt te erg !"vertalen
3,0
2,0

30-7-2013 Blij om weer thuis te zijn,
Bij binnenkomst in onze "kamer" sloeg ons een penetrante vocht en schimmellucht tegemoet, de bedden waren verschrikkelijk hard, lakens dubieus en geen aparte badkamer ( alles in een open ruimte) , wat op zich al een uitdaging is met drie personen.
Wc doorspoelen resulteerde in een overstroming, al met al stond de hele benedenverdieping voortdurend in water, want buiten word de tuin ook 10 cm onder water gezet, leuk voor de fundering en onze gezondheid.
Wij hebben na een dag een andere kamer op de 1e verdieping betrokken, droog gelukkig maar hopeloos verouderd en daar deed de airco niets..fijn bij 40 graden onder het dak. veel nederlanders zijn er niet, veel herrie italianen en slaande russen vechtend met de strandwacht.!
Het eten was af en toe te doen, met name de verse vis. .
Het personeel is aardig, niets op aan te merken, ze doen hun best en dat tijdens Ramadan , compliment.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Het was geweldig!!"vertalen
Fam. Mulder
8,0

14-8-2013 WIj zijn hier begin juli voor 15 dagen geweest en we vonden het super!
De kamer was iets verouderd maar wat ben je daar nu.. Het eten was echt geweldig.. iedere dag tussen de middag lekkere verse gemaakte broodjes, 's avonds erg veel keus! Lekker toetjes, heerlijke pizza's zelfs om 4 uur pannenkoeken en oliebollen wat wil je nog meer. Het strand was erg mooi alleen zo nu en dan lag er voorin zeewier maar dat was altijd snel weer weg. Bedjes geen probleem even een leuk babbeltje met de beachboy en het was zo geregeld en dan ook iedere dag het zelfde plekje het is maar net hoe je je zelf opstelt. Mijn vriend en zoon van 16 mocht zelf een ochtend mee vissen geweldig vonden ze het.. de vis werd nog speciaal voor ons klaar gemaakt! Kortom wij hebben een waanzinnige tijd gehad in Paradise Palace.

met oudere kinderen, Juni 2013
"Aanrader"vertalen
Michelle
6,0

7-7-2013 Wij zijn begin juli 1 weekje in hotel Paradis Palace geweest met het gezin. Hotel zelf is mooi, mooie tuin erbij en het strand en zwembad zijn ook zeer mooi en goed onderhouden. De kamers zijn inderdaad een beetje verouderd zoals bij ons een haperend kastje, kapotte douchekop, ... maar de kamers zijn wel zuiver. Het eten is gevarieerd (iedere avond een ander thema), goed warm en lekker. Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. Wij gaan zeker terug naar dit hotel.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Prachtig hotel"vertalen
Tom Simoens
8,0

22-7-2013 Mooi hotel, met mooi aanpalend strand en zwembad. Uitstekende ligstoelen aan het zwembad, al zijn de kussens enkel voor de vroege vogels. Her en der wat puntjes ter verbetering, zoals roest op de douche, slechte afloop bad (half hersteld na een opm aan de receptie) of luidruchtige airco. Zeer lekker eten en vriendelijk personeel, dat ook in actie komt zonder fooi (=smeergeld).

met partner, Mei 2013
"Heel degelijk hotel"vertalen
Rudy
9,0

8-6-2013 Eten was zeer lekker en afwisselend. Kamer(bungalow) was verouderd maar nog degelijk. Supervriendelijk personeel en mits een dinar af en toe vliegen ze voor jou.Indien nog eens op vakantie in Tunesië, dan zeker hier! Taxi naar Yasmine/Hammamet kost 5 dinar.Wie zinnens is een lederen vest te kopen, kan ik Ikram Cuir aanbevelen. Winkel is te vinden wanneer je de Medina binnenkomt ca 100 m aan de rechterkant op de hoek. Alles wordt op maat gemaakt. Afbieden!!!

met partner, Sept. 2012
"Dit nooit meer !!!!!"vertalen
Van Meenen
2,0
3,0
4,0
1,0

14-10-2012 Bij aankomst kamer niet gekuist ,andere kamer ongedierte in kropen over de kasten en tv ,dan nog een andere kamer die was vermuft en afgeleefd ;Dus 3 kamers gehad en nog niet ok. Airco blijft gaan ook stond hij af ..W.C blijft lopen .Eten was alle dagen hetzelfde .Vrouwen ( alochtone) met hun kleren in het zwembad en s'avonds daarmee terug terug aan tafel .Ligstoelen meer kapot dan goede .Persomeel onvriendelijk ,pas vriendelijk bij geven van fooien !

met partner, Aug. 2012
"Eén van de mooiste hotel volgens de bevolking zelf"vertalen
sabine
10,0

17-9-2012 dit hotel is erg mooi, en groots opgezet. Allerlei soorten mensen van over de hele wereld komen hier, waardoor het erg gezellig kan zijn. Het eten is fantastisch, erg schoon en hygienisch, alleen rond vier uur de wc's buiten bij het zwembad niet gebruiken, dan is het erg vuil daar. Kijk daarom uit voor diarree. Dit komt veel voor, maar is hooguit toch van de olijfolie, die gebruiken ze hier werkelijk overal over heen. Dus de rauwkost en groene groenten laten staan, en eet bij elke maaltijd brood!! zodat het eten absorbeert in je maag. Voor de rest voordeelkamer is prima, erg ruim van opzetting, schoonmaakster doen erg hun best hiervoor, en door elke dag 1 dinar op je kussen te leggen, helemaal! geen kleren op je kussen leggen, die ben je ook kwijt. Al met al een prima hotel, met een fijne service, en een fijne winkel met alles erop en eraan, waardoor je niet speciaal naar de medina hoeft, is net zo duur Kijk uit met internet gebruik, is erg duur als je fotos doorstuurt. Veel plezier

met partner, Aug. 2012
"Fantastisch hotel"vertalen
sabine steinvoort v...
10,0

14-9-2012 Wij vonden het een prachtig hotel! mooi ingericht, echt vier sterren waard. Volgens de taxichauffeurs hoort dit hotel tot de beste vier van hammamet, dus fijn om te weten. Airco hoort in de prijs, hoef je niet te betalen. elke dag vers schoon water en frisdrank in de koelkast, ook gratis. Goede schoonmaakdienst. Zwembaden ook goed van ph gehalte chloor, en normen. Eten gigantisch veel, en erg lekker vers klaargemaakt. Toppersoneel, zohebben wij het tenminste ervaren,hoe je zelf bent maakt ook veel uit, toch? Hotel Nesrine naastgelegen heeft luide animatie. Dus vraag gerust een andere kamer. KAMERS ZEEZICHT ALTIJD SAVONDS LAST VAN GELUID ANIMATIE EIGEN HOTEL!!! DUS BOEK VOORDEELKAMERS. voor de rest echt een tophotel, voor de afrikaanse normen. Sieraden op het strand NIET kopen in de medina drie x zo goedkoop. Neem wel diarreeremmers mee want hier is de olie extra extra vergine, wij hadden het anderhalve week helaas, maar lag niet aan het eten hoor, dat is perfect vers klaargemaakt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?