8,4

7 reviews over Hotel Le Hammamet in het Nederlands

mooie tuin met vruchten

Jimmy, 17-10-2008

Mooie hotel en mooie omgeving, dichtbij het strand.

de verzorging in het hotel is heel goed , de animatie team heeft elke dag weer wat in petto.

het eten valt ietwat tegen, en is vooral elke dag hetzelfde. ook aan de ontbijt weinig variatie maaar wel basic.

er zijn genoeg restaurantjes waar je voor weinig een lekkere maaltijd kunt krijgen.

we zullen niet zo snel teruggaan naar tunesie omdat je bijna door iedereen opgelicht wordt.

ze dwingen ontzettend en schelden je uit als je niks van hun koopt.

de mensen zijn alleen vriendelijk als het om dinars gaat.

ook de hostess van sunweb (petra ) denkt dat ze een eigen bv-tje heeft, die is alleen voor zichzelf bezig, afspraken nakomen doet ze niet.

Gereisd met partner in oktober 2008

Leuk hotel

W&R, 6-10-2008

Goed hotel, ligt tussen Jasmine en de oude medina in. Jasmine met taxi ongeveer 5 dinar voor 21.00 uur, na 21.00 10 dinar. (prijsafspraken maken met taxi). Oude medina niet echt veel aan. Jasmine erg leuk en gezellig, veel leuke barretjes. Als je naar dit hotel wilt zou ik ervoor kiezen om logies en ontbijt te nemen, avondeten was niet echt geweldig. Uiteten in de buurt van het hotel is erg goedkoop. Vooral "Jeans" wat 500 meter van het hotel ligt is erg lekker en goedkoop. een pizza kost 4 dinar, verse jus 2 dinar. Pizzas Pizzaria Le Hammamet zijn in vergelijking dus veel te duur en minder lekker.

Het strand is heel dicht bij en erg mooi, de zee is helder, alleen veel verkopers.

Zwembad bij het hotel ook mooi, ligstoelen moet je wel betalen (1,5 dinar). Gratis midget golf bij hotel. Waterpijp roken in hotel is een aanrader. Ook op de hoek van de straat was het leuk maar veel duurder. Pinnen op 50 meter vanaf hotel(opletten of het beeld wel goed is anders is pas weg).

Gereisd met partner in augustus 2008

Dick Verbeek, 20-1-2008

Wij zijn er nu al 2 x geweest, goede sfeer, leuk personeel, mooi hotel. Behulpzaam, tijdens laatste reis door ziekte 10 dagen langer moeten blijven is er goed geregeld door hotel. DIt jaar hebben we alweer geboekt.
Gereisd met partner in januari 2008

jeanette roye, 14-4-2007

een geweldig hotel dat ligt in een mooie tuin, met zwembad, groot terras enz. Strand ook heel dichtbij. In de omgeving wat winkeltjes enz, wil je echt op pad daar naar Hammamet, best een aardig plaatsje, niet te toeristisch. Hotel Le Hammamet is schoon en netjes, de kamers zijn groot, altijd met een superbalkon. het eten is geweldig, je komt kilo's aan. Verder is er een binnenzwembad, sportactiviteiten en s avonds animatie voor wie dat leuk vindt. helaas niet meer te boeken via NL gidsen en dat is zonde want echt een goede bestemming voor jong en oud.
Gereisd anders in april 2003

wil van Eerdt, 17-7-2006

Prima hotel, erg proper en aardig personeel, in de eetzaal wordt naar mijn indruk soms te moeilijk gedaan over waar je moet zitten, de ene ober hanteert andere regels dan de ander.Maar verder prachtige tuin, mooi pad naar het strand omringd door enorme oleanderbomen, een lust voor 't oog. Hammamet is nog net om te hebben wat betreft toerisme, wat kleinschalig niet teveel herrie en tam tam om je heen. Een tevreden echtpaar uit Lommel, Belgie.
Gereisd anders in juli 2006

Anette, 28-7-2004

We zijn hier een aantal jaren geleden geweest na een rondreis.Het was echt een goed hotel. Erg lekker eten, vriendelijke mensen en schoon. Echt aan te raden. PS Rondreis gedaan van touroperator en die was erg super. Alle negatieve verhalen over Tunesie die we van tevoren hoorden zijn helemaal teniet gedaan!
Gereisd anders in juli 2004

M.W. Brinkman, 27-10-2003

Ongeveer 10x zijn wij met vakantie geweest in Tunesie. Altijd in Hotel Le Hammamet. De mensen zijn heel erg vriendelijk en gastvrij. Wij zijn zelfs een keer op bezoek geweest bij een van de mensen daar om de trouwfoto's te bekijken. Het Hotel is geweldig en verdiend in mijn ogen wel meer als 3 sterren. In 2004 wil ik mijn kinderen en kleinkinderen meenemen naar deze plaats, zodat zij kunnen zien, waar wij altijd met veel plezier heen zijn geweest. Het is alleen jammer dat ik het niet meer in de wintergids van Holland International kan vinden. Ik ga zeker proberen om via een andere weg kamers te boeken in dit hotel.
Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Hammamet scoort een 8.43 uit 10 op basis van 7 reviews.