7,3

8 reviews over Hotel Las Palmas in het Nederlands

Danielle Melet, 11-11-2007

Wat hebben wij genoten bij las Palmas!

Oké, parkeren is een crime maar na wat zoeken wel gratis en vlakbij.

Bij binnenkomst werden we direct welkom geheten en naar onze (hoge) tafel gebracht.

Het enige minpuntje van de hele avond is, dat wij niet wisten dat er aan deze tafels flink gerookt werd, dankzij goede afzuiging was dit geen probleem.

De bediening was top en vlot. De sfeer was lekker los, maar je voelde je wel heerlijk te gast.

We hebben vooraf 1x de gemarineerde tonijn gegeten en 1 x 6 kleine creuses. De tonijn was perfect en de oesters zo mogelijk nog beter! Deze werden geserveerd met sjalottenazijn (mijn lievelings), een roomachtig sausje met look en een flinke citroen.

Daarna1x heilbot en 1x tonijn met vinaigrette. Deze waren beiden ook heerlijk.

Toe 1x creme brulee met een flinke bol ijs en een lekker kaasbordje.

Nog wat heerlijke espresso en onze avond was compleet!

Oja, Herman was er ook. Met een wat duurdere parkeerplek : Pal voor de deur, wel met bekeuring;-)

Gereisd met partner in november 2005

Ad Kopors, 4-11-2007

las palmas is een grote desillusie!

Jammer maar de tent is te groot om alles goed te laten verlopen. Als je je echt wil laten bedotten dan gauw naar las palmas.

reservering: een grote crime, nee u heeft niet gereserveerd. Jammer ik heb het 'gesprek opgenomen op m'n mobiel!

Het kost bijna drie uur om 3 gangen af te werken.

Kreeft is niet van uitzonderlijke klasse.

Om de wijn moet ik 2 keer vragen

Gereisd met partner in oktober 2007

Ralph, Monique, Marloes & Bart, 4-11-2007

2 ´niet-vis-eters' en 2 'wel-vis-eters' hebben alle 4 heerlijk gegeten in Las Palmas. Na een leuke rit met de watertaxi slechts 2 minuten lopen tot Las Palmas. Leuk onthaal bij de receptie en een vriendelijke en fijne bediening. Heerlijk getafeld, lekker gegeten en ja.. vis is nu eenmaal niet goedkoop eten. Zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in november 2007

Mieke Ludewigs, 5-10-2007

Sfeer was gezellig en het eten was super.

Een eerlijke keuken.Een aanwinst voor een wereldstad.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Y. Molanja, 29-9-2007

Geen Jus. d.orange? er werdt aangeb. sinas-tomatensap-chocomel-etc. ober maakte een grapje(waarom)na opmerk. dit smaakt toch niet bij vis.

één uur gewacht-wij moesten afwachten wat het garnituur zou zijn.(geen eigen keus)geen menu krt.Gebakk.aardappeltjes dreven in de boter.eveneens het garnituur-kabeljauw ook-smaak was goed.NEE wij komen er niet meer terug

veel herrie-niet gezellig

Gereisd met vrienden in september 2007

Dorien Duindam, 22-9-2007

Na een heerlijk, gezellig, goedverzorgd en duur etentje ben ik doodziek geworden vannacht. Buikloop, krampen en diarrhee, de volgende dag nog steeds de maag van streek. Dat is balen.Zijn er vaker deze klachten en wat doet Las Palmas daarmee?
Gereisd anders in september 2007

richard huisman, 12-9-2007

super tent met lekker eten. Ik ben geinteresseerd geraakt door het programma op televisie. Het is zeker de moeite waard om er een keer te proberen.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Sandra, 19-8-2007

Lekker eten! Vriendelijke bediening, alleen moet je lang wachten voor je gangen.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Palmas in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Palmas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Las Palmas scoort een 7.25 uit 10 op basis van 8 reviews.