Aparthotel La Perla *****

La Perla
8,6

5 reviews over Aparthotel La Perla in het Nederlands

lein, 27-7-2005

Mooi hotel met grote kamers, beetje jammer dat je dan zelf nog moet schoonmaken omdat de aanwezigheid van de vorige gasten nog duidelijk aanwezig is op de toiletten, het bad, het servies e.d. Van alle faciliteiten die het hotel belooft te bieden konden wij alleen een uitgestorven restaurantje vinden. In de medina is gelukkig wel van alles te doen. Ook jammer dat er 24/7 dezelfde cd met verschrikkelijke muziek gedraaid werd, zodat je weken later nog denkt Celine Dion te horen.
Gereisd anders in juli 2005

Rianne, 15-7-2005

Half mei daar geweest, 26 graden dus goed uit te houden. 3 appartementen bezet dus zeer rustig, wij kregen geen upgrading dus standaard slaapkamer met badkamer en kitchenette, wel netjes allemaal maar niet bijzonder.Er zou aanwezig zijn:

- Restaurant à la carte, niet geopend

- Pizzeria, niet geopend

- Ijssalon, niet geopend

- Health centre, niet via hotelrekeing te betalen!

- Kleine supermarkt, niet gezien!

- Cadeau shop, niet geopend

- Kiosk, niet gezien!

- Nachtclub Shark club, niet gezien

Dat viel dus erg tegen, zelf het privéstrand was nog niet opgebouwd!!

Alleen aan het zwembad gelegen en verder dagtrips gemaakt met huurauto. (via hostess)Er liep meer personeel rond dan gasten. En geld wisselen bij receptie was ook niet megelijk. Het zou 5 sterren moeten zijn, maar dan verwacht ik wel wat anders, ook in een land als Tunesië.

Gereisd anders in juli 2005

Ruud, 10-5-2005

Ben hier in korte tijd 2 keer geweest. Okt en dec 2004. De meest luxe appartementen die ik ooit gezien heb. Wij zaten met zn 2en in een 5 kamerapp. met 3 badkamers. Nadeel is het eten. vaak te weinig mensen waardoor het eten ook minder verzorgd word.

EEn absolute aanrader als je in een mooi en vooral rustig app wilt zitten voor een zeer gunstige prijs.

Jeannette Franken, 3-5-2005

Eind februari 2005 geweest. Prima accommodatie. Gratis upgrading naar penthouse! Superruim. In Oosterse sferen. Fantastische service; bijvoorbeeld 's morgens werd ontbijt op het balkon geserveerd. Het was erg rustig in la Perla; misschien 4 appartementen bezet. Snel en goedkoop met de taxi naar de oude medina. Recht tegenover de nieuwe medina (aanrader is de hammam!). Het weer zat niet mee; 13-17 graden. Slechte winter voor Tunesische begrippen. Daardoor wel meer excursies gemaakt. Maak de 2-daagse rondreis naar het Zuiden; geeft goede indruk van het land, je ziet het landschap enorm varieren. Ook levensstijl. Leuke ervaring was kamelentocht in de Sahara.

Sylvia de Wit, 3-5-2005

Het is een super luxe appartement/hotel! De appartementen zijn bijna zo groot als een flatje. Met mooie slaapkamers en badkamer met ligbad! Als je ergens niet tevreden over bent, wordt het naar jouw wens geregeld. Ik zou alleen niet april gaan de kans op slecht weer is groot en wij zaten met totaal 3 volle appartementen in het complex! Dus wel een beetje weinig. We konden geen gebruik maken van het prachtige buiten zwembad want daar was het te koud voor. Het ligt in het nieuw gebouwde luxe "appartementen-dorp" Jasmine, waar ze zelfs een eigen Medina hebben. Alles is voor handen en naar het "oude" Hammamet even met een Taxi(kost maar 7 dinar)!
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel La Perla in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel La Perla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel La Perla scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.