Appartement Diar Lemdina *****

8,1

126 reviews over Appartement Diar Lemdina in het Nederlands

Wat een afgang

Familie vd B., 28-7-2015

Bij aankomst was en geen kinderbedje. We hebben om 23.00 uur dik 20 minuten moeten wachten voordat we ons dochtertje op bed konden leggen. Nou ja kan gebeuren dachten we...

Toen we sochtends de boel gingen verkennen vonden we het ruim, schoon en mooi opgezet. Echter toen we gingen eten was die euforie snel verdwenen. Het ontbijt was karig, de lunch resten van het diner de dag ervoor en het diner was of koud, of op of de lokale bevolking die er ook gewoon konden eten kregen voorrang. Tijdens het diner kreet je ineens een bonnetje als zijnde "rekening" en of je die even wilde tekenen met je kamer nummer.... heel vreemd voor een all in concept.

De dag dat we gingen uitchecken vroegen we nog een flesje water voor de reis in de bus voor onze dochter. Kregen we niet, we moesten betalen. Echt absurd.

Wij keren hier in ieder geval nooit meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Heerlijke vakantie en ruime appartementen

Jacqueline van Hoorn, 3-7-2015

Wij zijn hier geweest met onze zoon van bijna 3 jaar en hebben een geweldige vakantie gehad. Het personeel is vriendelijk, het eten erg lekker en de kamers zijn zeer ruim. Ook het strand is op loopafstand! Zeker een aanrader
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Astrid, 3-5-2015

de prijs/kwaliteit verhouding is heel goed. We hadden een ruim en schoon 3 kamerappartement bij het zwembad. Het eten was heerlijk, vooral de stoofpotten en Tunesische gerechten. In het voorseizoen was het lekker rustig. Strand dichtbij met bedjes en parasols. Ik zou hier niet in het hoogseizoen naartoe gaan en met kleine kinderen ook geen aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in april 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Diar Lemdina bij:

Sprookjesachtige ligging van het hotel

J., 29-9-2014

Residence Diar Lemdina is met geen enkel ander hotel wat wij eerder hebben bezocht te vergelijken. De bijzondere ligging en bouwstijl van het restaurant, het hotel, de appartementen geven je het gevoel dat je op vakantie bent in het decor van een sprookje. Het eten is er meer dan goed, smakelijk en gevarieerd. Omgeving en appartement Schoon! Strand op loopafstand. Personeel klantgericht, vriendelijk en gastvrij.

Opmerking: minder geschikt voor mensen die slecht te been zijn!

Gereisd met partner in september 2014

Ligging/Eten

mevrouw Honings, 24-9-2014

Het was niet echt duidelijk dat deze accomodatie zo verspreid was. Ook schijnen ze een probleem te hebben met het eten warm te houden. Het eten was wel heel divers en voor elk wat wils.
Gereisd met partner in september 2014

Voldoende dat zegt alles

Fritsie12345, 8-9-2014

Het appartement was erg ruim, maar wij hadden een ommuurde binnenplaats zonder uitzicht. Verder was het eten oke, maar zeker niet meer dan dat. In het appartement was wel een koelkast, maar daar stond niks in, dus voor alles moest je naar de receptie lopen. Zelfs drinkwater.

Al met al was het best te doen voor 1 keer, maar wij gaan er nooit meer terug. Daarvoor zijn wij al in veel betere hotels geweest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

overdreven hoge scores

man, 24-8-2014

Wij zijn in aug.2014 geweest.Zeer ruim opgezet.Goede ligging in centrum,maar ook veel lawaai mede ook door de animinatie.Eten is redelijk.Niet zo kindervriendelijk:geen speeltuin,slechte animinatie,kleine zwembad zonder tuin/gras omheen.Een 6,5 geef ik aan dit hotel ;zeker geen 8.2.Zij geven ook bonnen uit om in een ander 4 en 5 sterren hotel te gaan eten.Idee is leuk maar eten is van kantine kwaliteit!!!Zelfde eten wat je ook krijgt in de buffet van het hotel.gefopt dus!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Volgend jaar zeer zeker weer!

Maxime , 7-7-2014

Dit was de 3de keer in Hammamet voor ons. Hotel Diar Lemdina is het beste hotel waar we geweest zijn. Het is een mooi en schoon hotel. Je zit in de Medina, maar hebt geen last van alle geluiden erbuiten. Er zijn 2 buitenzwembaden, 1 rustig en 1 met muziek en animatie. De kamers waren zeer ruim (wij hadden een gratis upgrade naar 2-kamerapp met 2p). Supergroot met keuken, woonkamer, 2 bad- en slaapkamers en een buitenplaats. Het eten was gevarieerd en goed warm of juist koud (wat koud hoorde te zijn). Het strand is kwa afstand goed te doen met heerlijke zee. Het animatieteam heeft onze vakantie helemaal afgemaakt, zij waren ontzettend lief en enthousiast. Wij hebben erg veel lol met hun gehad! Ook de barman bij het grote zwembad was heel erg hartelijk en behulpzaam! 'S avonds kon je naar de show van heg animatieteam of lekker op het terras bij het kleine zwembad zitten. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en gaan hoogstwaarschijnlijk volgend jaar weer terug!
Gereisd met partner in juni 2014

goed

will, 16-6-2014

als je van eenvoudig houd is dit een prima hotel, alles eenvoudig. maar als je er met kinderen heen gaat is er weinig of niets te doen en dat is jammer maar al met al een goed hotel maar er is niets overdreven goed.[ja het schoonmaakpersoneel]
Gereisd met vrienden in juni 2014

Prima plek voor een relaxvakangie

Tamar , 28-5-2014

Het appartement voor 6 personen was ruim, schoon, twee badkamers en balkon. Het enige nadeel zijn de (kei) harde bedden.

Het hotel is enorm groot, er zijn diverse hotels om elkaar gebouwd. Met diverse winkeltjes (goed onderhandelen!) restaurants, een speeltuin/pretpark en aqua land is bij de all-inclusive prijs inbegrepen.

Vriendelijke personeel en het eten is uitgebreid en veelzijdig. Vooral de stoofpotten zijn lekker.

Voor kleine kinderen is de animatie niet heel uitgebreid en er zijn geen speeltuinen. 2 buitenbaden en 1 binnenbad zijn prima.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Diar Lemdina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Diar Lemdina in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Diar Lemdina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Diar Lemdina scoort een 8.05 uit 10 op basis van 128 reviews.